Geen porum zonder hoge hakkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
Vanmiddag naar Termaat geweest voor laarzen. Toch weer iets duurder uitgevallen dan gehoopt maar wel een paar hele geyle dingen gekocht
2013 Alpinestars S-MX plus
[ afbeelding ]
Breek me de bek niet open meidquote:
Doe maar eens wat meer info via PM..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb nog een zgan Canon 500D met een buttload aan accessoires en 2 lenzen die ik wil verkopen. Interesse?
Redline bij 12.500quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:40 schreef lipjes het volgende:
Voor ik wegreed had het ook net gehageld.
Onderweg nog wat sneeuw gehad.
Maar desondanks 1 van de betere ritten van de afgelopen tijd.
Merendeel droog en weinig last van de wind.
En bij een stoplicht wegtrekken en dan met 10.000 toeren een politiemotor inhalen blijft nog steeds leuk.
En onderweg nog een andere bikkel gezien.
Een fisheye lens toevallig? 500D is asp-c toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb nog een zgan Canon 500D met een buttload aan accessoires en 2 lenzen die ik wil verkopen. Interesse?
Ja, ik snap dat ook niet zo goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:33 schreef habanero het volgende:
Rij veel te hard om kentekens in de gaten te houden
en een cameraploegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo goedDan moet ik eerst het kenteken onthouden en dan onderweg nog op gaan letten. Gewoon op de zwarte Volkswagens letten, meestal rijden ze daar in. En als er maar één iemand in zit, kun je sowieso doorrijden. Ze rijden altijd met twee.
V&A / [TK]Canon 500D - zeer complete uitrusting ¤500,-quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een fisheye lens toevallig? 500D is asp-c toch?
Er zaten er 2 in. Maar dan nog krijg je het wel even warm als je achtervolgd wordt hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo goedDan moet ik eerst het kenteken onthouden en dan onderweg nog op gaan letten. Gewoon op de zwarte Volkswagens letten, meestal rijden ze daar in. En als er maar één iemand in zit, kun je sowieso doorrijden. Ze rijden altijd met twee.
Zeikerdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:07 schreef lipjes het volgende:
Denk dat ik de motor vandaag maar ik het fietsenhok laat en met iemand mee naar huis rijd, kutweer heir
Het sneeuwt en hagelt hier als een malle.quote:
Je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Het sneeuwt en hagelt hier als een malle.
straat wordt ook al wat witter.
En heb geen zin om op mijn bek te gaan.
Maar we hebben nog 2 uur, we gaan t zien
tenzij goldwingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef BlackLining het volgende:
Het verschilt hier per minuut of de zon schijnt, of dat het regent, hagelt of sneeuwtGeen pijl op te trekken. Ik hoef nergens heen vandaag, dus laat de motor ook maar even staan. Morgen weer op en neer naar Leiden..
Al ga ik morgen wel met het blik. Een bank, twee stoelen en een kast meenemen gaat niet zo makkelijk op de motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |