Hey Anne,quote:
Even je eerste post opgezochtquote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hey Anne,
Als ik nou eindelijk eens een keer niet te lui ben om een foto te maken he.
Kan je mij er adn een keer ingooien
Ja toen reed ik al een half jaar, maar had nog geen behoefte aan te postenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Even je eerste post opgezocht: PTA / Motorclub topic #980: Waar -XX- ballen verslindt!
Vast wel.
Toch een aantal keer flink moeten corrigeren anders, je wordt zo de bocht uitgeblazenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:32 schreef einschtein het volgende:
Lekker motorrijweer
Alleen beetje veel wind, maar dat doet niets.
Bochten zijn inderdaad kut met deze windquote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Toch een aantal keer flink moeten corrigeren anders, je wordt zo de bocht uitgeblazen![]()
Maar inderdaad, buiten dat een lekker motorweertje
Naja, wat ik zo zie zo snel zijn ze niet breder dan mijn stuur.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
W-w rijden met koffers kan op zich best, maar filerijden is heeeeelemaal kut. Met koffers ben je een meter breed; is echt helemaal niks
Ik heb dezelfde koffers; als ze erop zitten ziet mijn redelijk brede Twin eruit als een Surinaamse big mama, en aan een meetlint van een meter kom je dan een cm of 14 te kort.. vergis je niet in die breedtequote:Op maandag 4 februari 2013 14:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Naja, wat ik zo zie zo snel zijn ze niet breder dan mijn stuur.
Dus moet het prima te doen zijn.
Een Jaguar deed dat eens bij mij, had ik ook net een paar weken m'n rijbewijs.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:21 schreef handboek het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag voor het eerst file gereden, was leuk. Alleen die schijt Audi's die je tegen een vrachtwagen willen drukken mogen van mij tegen een boom rijden. Het is gelukkig wel droog gebleven, mooi weertje, alleen jammer van die wind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou het goed eens kunnen dat wij hetzelfde hesje tegengekomen zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 18:54 schreef handboek het volgende:
Ik heb er ook 1 gezien vandaag, Ik wilde uitvoegen op knooppunt vaanplein richting roosendaal en het hesje wilde invoegen richting roosendaal. Volgens mij voelde hij zich boven mij verheven.... Ik steek mijn hand op, geeft hij gas en is hij weg......
met hesje aan kom je makkelijker binnen op de watergraafsmeerquote:Op maandag 4 februari 2013 18:45 schreef Salatrel het volgende:
Shit ik wilde wat posten over het hesje
ik moest door de ballast naar leeg mat op Gv... dus ik helemaal moeite doen om hesje uittas te halen komt even later de mcn met kop koffie en zonder hesje aanbanjerenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
met hesje aan kom je makkelijker binnen op de watergraafsmeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |