AH verminderd aanbod. Ik zie mogelijkheden voor de rest om prijzen te verhogenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Weinig.
Al veel rijscholen gehoord die stoppen met de motor of alleen nog zwaar aanbieden
Als je op 3cm van de achterklep van de vrachtwagen gaat rijden scheelt dat wel in de brandstofkostenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is bij wet verboden een motorfiets te slepen
[..]
achter een vrachtwagen juist alleen maar turbulente lucht.... heb je alleen maar last van
http://www.meesterbrein.c(...)t-dat-brandstof.htmlquote:45 meter afstand: 7% minder verbruik
30 meter afstand: 11% minder verbruik
15 meter afstand: 20% minder verbruik
6 meter afstand: 27% minder verbruik
3 meter afstand: 39% minder verbruik
Dat dacht ik al. Zelf zou ik ook mensen aanraden om te wachten tot ze 24 worden. Waarschijnlijk is dit wel precies wat de overheid(en/of europa) wilde bereiken met deze wijzigingen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Weinig.
Al veel rijscholen gehoord die stoppen met de motor of alleen nog zwaar aanbieden
en nu quote ik jou, veranderd dat iets?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:49 schreef handboek het volgende:
[..]
He doe eens lief tegen die jongen. Hij heeft mij anders wel gequote in het tourtopique
Wie is die handdoek eigenlijk?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:50 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
en nu quote ik jou, veranderd dat iets?
En hij doet geen MiepMiep naquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:59 schreef Mirgeam het volgende:
hij heet sander, heeft sinds 20 december zijn motorrijbewijs en rijdt op een 25kw kawasaki
Schop geven.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef Geerd het volgende:
Mijn pc gaat echt doodblauwe schermen, drives die niet gevonden worden. Zwart scherm boot or select a.. etc.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:59 schreef Mirgeam het volgende:
hij heet sander, heeft sinds 20 december zijn motorrijbewijs en rijdt op een 25kw kawasaki
keyboard error, press F1 tot continuequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef Geerd het volgende:
Mijn pc gaat echt doodblauwe schermen, drives die niet gevonden worden. Zwart scherm boot or select a.. etc.
Ja die F1 kwam ook al langs, maar dat hielp niet echtquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
keyboard error, press F1 tot continue
ubuntu live usbquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef Geerd het volgende:
Als je schijf verrot is, dan is het (tijdelijk) een alternatiefquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is dat wat?
Mijn hd is aardig gaar volgens mij
Maare snel weer ot jongs.
Gaat over vrachtwagensquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:39 schreef Geerd het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1322952
Ow op die manier. Ik zat al te zoeken naar motoren....quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, omdat blik op de weg.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:07 schreef handboek het volgende:
[..]
Ow op die manier. Ik zat al te zoeken naar motoren....
oh die beetje zwaar beladen was met riool puinquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op het eind, Boer:"Mooie motor hij" Agent:"Die is niet van mij hoor was het maar waar"
Die ja,quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh die beetje zwaar beladen was met riool puin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |