Juist wel, wegdek was goed nat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee; niet buiten geweest?![]()
Gisteravond met Anne d'r auto weggeweest, maar ruitensproeiers zijn erg hard nodig nu hoor
Daarom staat mijne nog lekker binnen, hier zijn de wegen nog wel mooi droog opzich een rondje zou wel kunnen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Juist wel, wegdek was goed nat.
en op het eind ijzel
Was maar de laatste 100 meter dat ik er last van had gelukkig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom staat mijne nog lekker binnen, hier zijn de wegen nog wel mooi droog opzich een rondje zou wel kunnen.
De weg is hier bij vlagen droog, en soms een beetje nat, maar het is +4, en al dagen niet echt onder 0 geweest dus ik ben niet zo bang. Ijzel is regen die bij temperaturen rond 0 aanvriest op een bevroren ondergrond, dus die kans is hier nihil. toen ik wegreed viel er sneeuw, maar bleef niet liggen en het was ook 0,0 glad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
en op het eind ijzel
Al dagen niet onder 0 geweest? Ik zie nu al twee dagen achter elkaar 's ochtends ijs op de waterplassen langs de weg liggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De weg is hier bij vlagen droog, en soms een beetje nat, maar het is +4, en al dagen niet echt onder 0 geweest dus ik ben niet zo bang. Ijzel is regen die bij temperaturen rond 0 aanvriest op een bevroren ondergrond, dus die kans is hier nihil. toen ik wegreed viel er sneeuw, maar bleef niet liggen en het was ook 0,0 glad.
Echt nergens last van gehad verder, en ik hang bij vlagen toch behoorlijk aan het gas
[ afbeelding ]
Check de 'indicatiestreepjes' op de kettingkast![]()
Een laagje ijs op een plas betekent niet automagisch dat er ook vorst in de grond zit heah; daar is wel wat meer voor nodigquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:39 schreef Tankiej het volgende:
een bevroren ondergrond, dus die kans is hier nihil. toen ik wegreed viel er sneeuw, maar bleef
Dat snap ik, maar jij zei letterlijk 'al dagen niet echt onder 0 geweest'. Ik had het niet over vorst in de grondquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een laagje ijs op een plas betekent niet automagisch dat er ook vorst in de grond zit heah; daar is wel wat meer voor nodig
Jajaja en ik denk ook echt dat dat al een paar dagen het geval is hierquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:59 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar jij zei letterlijk 'al dagen niet echt onder 0 geweest'. Ik had het niet over vorst in de grond
Of door de mist heen als het vriest, hele pak onder het ijs.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:11 schreef lipjes het volgende:
Daarstraks op de terugweg 2 keer gestopt om de handen te warmen
En na de 2e keer reed ik weg, nog 5km door besneeuwde wegen gereden terwijl het nog sneeuwde.
Elke 10 seconden kon ik mijn vizier schoonvegen
en wat er af kwam was een plakaat ijs
Dat heb ik op de brommer wel eens gehad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of door de mist heen als het vriest, hele pak onder het ijs.
Lol, wat doe je dan ook met dit weer op de motorquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:11 schreef lipjes het volgende:
Daarstraks op de terugweg 2 keer gestopt om de handen te warmen
En na de 2e keer reed ik weg, nog 5km door besneeuwde wegen gereden terwijl het nog sneeuwde.
Elke 10 seconden kon ik mijn vizier schoonvegen
en wat er af kwam was een plakaat ijs
Mogelijkheid is best aanwezig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Lol, wat doe je dan ook met dit weer op de motor
Ga je morgen weer?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
en op het eind ijzel
Die had ik kunnen verwachten.quote:
Trek dan ook die handrem eens niet aan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:45 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme wat is het glad hier
Stond ineens scheef met de autoEn ik reed nog erg rustig voor mijn doen..
Volgens mij toch echt iets van ijzel
En nu sneeuwt het weerGo home weather, you're drunk..
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:15 schreef Dekatria het volgende:
Dat weer is echt geen touw aan vast te knopen. Sneeuw, regen, hagel, zonneschijn... en het liefst allemaal zo snel mogelijk achter elkaar.
Yep.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:15 schreef Dekatria het volgende:
Dat weer is echt geen touw aan vast te knopen. Sneeuw, regen, hagel, zonneschijn... en het liefst allemaal zo snel mogelijk achter elkaar.
machinistenquote:
het lijkt wel een zwangere vrouwquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:15 schreef Dekatria het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |