In tegenstelling tot jou heb ik geen ellenlange, sociaal gewenste, kleffe, jankie-jankverhalen nodig om iets duidelijk te maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
Dat je iig even de moeite hebt genomen om afscheid te nemen van Mu.. kon het eraf dat scheitbeetje text?
Ja, wederom mijn schuld, ik ga een andere naam nemen, iets met 7 lettergrepen, deze is te makkelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:30 schreef Toverheks het volgende:
ja schaam me nog steeds, had het over wolven maar bedoelde een vos. en Jian had plaatje van een weerwolf ook ergens neer gezet. en OH mijn wolf is met een F..........Gert of Pietje ken iemand het even verbeteren
Dat is een fos!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Een weerwolf voor je topic heks
Ach, schei uit, verzuipt in zijn eigen zelfmedelijdenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef Copycat het volgende:
Is die mummie nu nog steeds aan het huilen over het einde van VOL?
en iets met Fysio of Sufioquote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wederom mijn schuld, ik ga een andere naam nemen, iets met 7 lettergrepen, deze is te makkelijk.
Jeutje, wan toestanden, ik zou zeggen vanavond vroeg naar bed, met een bakje warme thee, chocolade koekjes en een paar delen van een goede seriequote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef Copycat het volgende:
En k had gisteren geen kippetje, want we waren met een te grote groep en dus kregen we een kleine keuzekaart.
En toen was nadien ook nog mijn fietslampje van mijn fiets gejat.
En toen en toen en toen.
Nee. Ik ga vanavond bij een vriend eten en een paar afleveringen van The Killing kijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef Jian het volgende:
Jeutje, wan toestanden, ik zou zeggen vanavond vroeg naar bed, met een bakje warme thee, chocolade koekjes en een paar delen van een goede serie
3e en laatste seizoen, die moet ik trouwens wel zeker nog gaan kijken!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik ga vanavond bij een vriend eten en een paar afleveringen van The Killing kijken.
Maar mooi dat ik mijn fiets in de achtertuin zet!
Ze moesten ze de tyfus slaan! Oh wacht, Eindhoven........quote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef Copycat het volgende:
En k had gisteren geen kippetje, want we waren met een te grote groep en dus kregen we een kleine keuzekaart.
En toen was nadien ook nog mijn fietslampje van mijn fiets gejat.
En toen en toen en toen.
Ongezien!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:53 schreef Coos het volgende:
Ze moesten ze de tyfus slaan! Oh wacht, Eindhoven........
Wellicht dat die Engelse remake bevredigender is, ik begreep dat die dit jaar zou verschijnen!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:49 schreef Copycat het volgende:
We zijn pas met het eerste seizoen begonnen. Hoop wel op een beter einde dan dat van The Bridge. Daar moest het te snel in elkaar passen, toch jammer.
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze moesten ze de tyfus slaan! Oh wacht, Eindhoven........
Remakes zijn imo meestal minder. En ik neem niet aan dat ze het einde zullen veranderen?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:55 schreef Jian het volgende:
Wellicht dat die Engelse remake bevredigender is, ik begreep dat die dit jaar zou verschijnen!
Ik weet 't niet, ik hou met name niet van Amerikaanse remakes, die Britten hebben over het algemeen toch wat meer klasse en ze gaan ook niet over 1 nacht ijs volgens mij ;quote:Op zondag 3 februari 2013 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Remakes zijn imo meestal minder. En ik neem niet aan dat ze het einde zullen veranderen?
Of het nog minder maken, zoals bij de Amerikaanse versie van Het Gouden Ei.
Die dingen kan je er toch afhalen?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongezien!
Op het oude Philipsterrein waar mijn opa vroeger werkte, jatten ze gewoon mijn fietslampje.
Dat betekent nog niet dat onverlaten dat dan ook maar moeten doen. En dan alleen voor. Het achterlampje zat er gewoon nog op.quote:
Beetje naief nogquote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat onverlaten dat dan ook maar moeten doen. En dan alleen voor. Het achterlampje zat er gewoon nog op.
Mijn vertrouwen in de mensheid wordt beschaamd. Maar ik weiger erin mee te gaan, ik weiger! Dus deze week maar een nieuw lampje aanschaffen.
En die jatten ook andermans spullen? Gewoon, omdat het kan?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Margo37 het volgende:
Beetje naief nogHeb twee jongens van 18 en 15
Nee die kopen aan de lopende band lampjes bij de Action, omdat ze 'vergeten' enzo .......quote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die jatten ook andermans spullen? Gewoon, omdat het kan?
Ja, je kan dan net zo goed je fiets niet op slot zetten, is vragen om hetzelfde probleem zou de pliesie zeggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef Copycat het volgende:
Ik ga van de week wel even langs mijn fietsenmaker voor een nieuw setje. En als ik eraan denk, haal ik ze van mijn fiets af als ik hem ergens onbewaakt neerzet.
Zul je zien dat ik dan met alleen fietslampjes sta.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:41 schreef Margo37 het volgende:
Ja, je kan dan net zo goed je fiets niet op slot zetten, is vragen om hetzelfde probleem zou de pliesie zeggen.
Als je fiets pleite is en die had je niet op slot.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wanneer zou de politie dat zeggen?
Onbewaakt is niet hetzelfde als niet op slot.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als je fiets pleite is en die had je niet op slot.
Nee duh, het ging over een fietslampje.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Onbewaakt is niet hetzelfde als niet op slot.
Mijn fiets zet ik sowieso altijd op slot. Zoveel blind vertrouwen heb ik nu ook weer niet in de mensheid.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef Margo37 het volgende:
Als je fiets pleite is en die had je niet op slot.
Ja, en toen ging jij over op het niet op slot zetten. En de politie. Ik volgde het ook niet meer, maar het is zondag.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:45 schreef Margo37 het volgende:
Nee duh, het ging over een fietslampje.
Dat was een reactie hierop "Zul je zien dat ik dan met alleen fietslampjes sta."quote:Op zondag 3 februari 2013 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en toen ging jij over op het niet op slot zetten. En de politie. Ik volgde het ook niet meer, maar het is zondag.
Dat was me toch echt ontgaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee duh, het ging over een fietslampje.
Dan kan ik net zo goed mijn fiets niet op slot zetten?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef Margo37 het volgende:
Dat was een reactie hierop "Zul je zien dat ik dan met alleen fietslampjes sta."
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed mijn fiets niet op slot zetten?
Ik volg 'm echt niet ...
Omdat die fiets toch al is gestolen?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef mootie het volgende:
Dus als je alleen met fietslampjes staat kun je net zo goed je fiets niet op slot zetten.
Ik snap het weer!
Nah, dat vind ik toch iets heel anders.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]Als je alleen met je fietslampjes zou staan dan is je fiets weg neem ik aan, ik bedoel je fiets niet op slot zetten zou hetzelfde zijn als je lampjes er niet af halen, vragen om ........
Nee, zal meneer eens aan z'n jas trekken. Het zag er erg leuk uit!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat die fiets toch al is gestolen?
Oh well. Heb jij al eens bij Radio Royaal gegeten? Ik ga denk ik snel weer. Voor de kip.
Het seksistisch gehalte van deze opmerking stuit mij tegen de borst, ..auwquote:Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
.
Die grietjes met korte rokjes vragen er trouwens ook om.
Die vergelijking vind ik krom al zal het soms wel zo bekeken worden ja, maar na tig fietslampjes en fietsen ben je er wel een keer klaar mee denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik toch iets heel anders.
En die insteek vind ik dramatisch, dat vragen om. Daar weiger ik toch echt aan toe te geven.
Die grietjes met korte rokjes vragen er trouwens ook om.
Is het ook. Bijzondere ruimte en lekker eten. Met name de kippetjesquote:Op zondag 3 februari 2013 17:53 schreef mootie het volgende:
Nee, zal meneer eens aan z'n jas trekken. Het zag er erg leuk uit!
That's how I roll.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Het seksistisch gehalte van deze opmerking stuit mij tegen de borst, ..auw
Chickiesquote:Op zondag 3 februari 2013 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het ook. Bijzondere ruimte en lekker eten. Met name de kippetjes.
En anders laat je meneer thuis en gaan we samen op stok!
25 februari pas weerquote:
Ho ho, je gaat hier toch niet vertellen dat Amsterdam crimineler is dan Eindhoven, hèquote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef Toverheks het volgende:
fietslampjes, als ze hier in Amsterdam een fiets met fietslampjes erop geklikt zien staan, denken ze echt niet wat een mazzel, we jatten het fietslampje er ff van af, nee ze denken dat is ff mooi meegenomen, we jatten DE fiets met HET lampje er nog aan
Doen!quote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef Soury het volgende:
TV / [7-2] Sightseers - 192 FOK!kers gratis naar de film in Amsterdam
Mmmmm ik zit te dubben of ik ga. Ik ben al 100 jaar niet in een bioscoop geweest
Ja ik weet het. Nou ik doe het gewoonquote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doen!
Echt een leuke film en ik vind Kriterion altijd een erg fijne bioscoop.
Je zit toch in het donker! Kun je mooi katjes knijpen, als muis.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:42 schreef Soury het volgende:
Ja ik weet het. Nou ik doe het gewoon![]()
Nu ben ik bang
Ik heb er zin inquote:
Maar is het ook een leuke film?quote:
Ja die past prima in mijn straatjequote:
Zal best. En volg het advies van Cc op hè?quote:
Welkequote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal best. En volg het advies van Cc op hè?
Een jas op je linker en rechterstoel. Geen last van lastige Fok!Kers op die manier.quote:
Ohh, nou ik ben best wel sociaal hoor. Maar ja een fokker naast je is best een probleemquote:Op zondag 3 februari 2013 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een jas op je linker en rechterstoel. Geen last van lastige Fok!Kers op die manier.
Hartstikke leuke film, als je van een beetje zwarte humor houdt. Ik heb me er iig erg mee vermaakt. Met lachsalvo's en opschrikmomentjes. Ik gok zo dat hij ook aan Soury welbesteed is.quote:
Ik had de beslissing al genomenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou dat andere advies van Cc opvolgen als ik jou was Soury
Waar ben ik aan begonnenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Iets warms, en voor de rest is het toch donker daar.
Ik bedoelde de katjes knijpen in het donkerquote:Op zondag 3 februari 2013 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had de beslissing al genomen
Ik ga
Al die zolder fokkers leggen hun jas op de stoel. Geen kansquote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde de katjes knijpen in het donker
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, je gaat hier toch niet vertellen dat Amsterdam crimineler is dan Eindhoven, hè
Ik ren voor de love seatsquote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde de katjes knijpen in het donker
Kom je ook ?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Iets warms, en voor de rest is het toch donker daar.
Dat is een mannending Coos.quote:
Ohquote:
Ik kan dat niet he? Echt ik ben verrot dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef Coos het volgende:
Ik was even een uurtje in slaap gesukkeld. Héérlijk!
Ik herken dat. Maar na een slechte nachtrust overkomt het mij ook zo nu en dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
Ik kan dat niet he? Echt ik ben verrot dan.
Ik ben nu ook redelijk brak. Dus van koken gaat niet veel terecht komen. Ik denk dat het een uitsmijter gaat worden. Dan maar wat extra fruit voor de vitamientjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan dat niet he? Echt ik ben verrot dan.
Zelfs dan niet. Ik slaap in mijn bed en niet op de bank. Al moet ik me op mijn tanden er naar toe slepenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik herken dat. Maar na een slechte nachtrust overkomt het mij ook zo nu en dan.
Stoofpotje hamlap met bier en appelmoesquote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben nu ook redelijk brak. Dus van koken gaat niet veel terecht komen. Ik denk dat het een uitsmijter gaat worden. Dan maar wat extra fruit voor de vitamientjes.
En daarna zet je ze in een glaasje water op het nachtkastje?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Ik slaap in mijn bed en niet op de bank. Al moet ik me op mijn tanden er naar toe slepen
Een soort van wekker, en nee ik heb een niet draagbaar gebitquote:Op zondag 3 februari 2013 19:47 schreef Coos het volgende:
[..]
En daarna zet je ze in een glaasje water op het nachtkastje?![]()
Juist om niet te vaak op de bank in slaap te vallen heb ik een elektrische stoel gekocht. Maar ja, als ik hem in zijn achteruit zet is dat nog gevaarlijker.
O, ik heb ook nog een restje zelfgemaakte appelmoes. Ik gooi er bij het maken altijd een scheut drank door dan blijft het zeker een week goed in de koelkast.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Stoofpotje hamlap met bier en appelmoes
Zodra Coos in slaap valt krijgt hij 220 volt door zijn stoel.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:49 schreef Toverheks het volgende:
elektrische stoel?? Coos verklaar je eens nader,
Dat je traploos hem in iedere stand kan zetten.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:49 schreef Toverheks het volgende:
zat daar ook aan te denken, dacht lees ik nu?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodra Coos in slaap valt krijgt hij 220 volt door zijn stoel.
Een tukkie op de bank doen is heerlijk
oh zeg dat dan gewoon, ik denk schokken enzo en hele enge dingenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je traploos hem in iedere stand kan zetten.
Ik moest ook aan 'old sparky' denkenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:49 schreef Toverheks het volgende:
Elektrische stoel Fuck zeg .Dringt nu pas doorquote:Op zondag 3 februari 2013 19:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Juist om niet te vaak op de bank in slaap te vallen heb ik een [quote]Op zondag 3 februari 2013 19:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Juist om niet te vaak op de bank in slaap te vallen heb ik een elektrische stoel gekocht. Maar ja, als ik hem in zijn achteruit zet is dat nog gevaarlijker.
Sorry Heks, waarom heb je het niet los gelaten?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:52 schreef Toverheks het volgende:
en Deisyy je wordt bedanktecht halve nacht voor je gezocht en nog weet ik het niet
quote:
okequote:Op zondag 3 februari 2013 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry Heks, waarom heb je het niet los gelaten?
Ik heb er vanmiddag weer naar zitten zoeken en ik ben over de u gaan twijfelen![]()
Zullen we het er verder maar niet over hebben?
Ik wil je niet nog een slapeloze nacht bezorgenquote:
dat suvio echt ppfftttt zat vannacht tegen 2 uur nog voor je te zoeken, kwam bij een Pizzaria uit en een vage foute joutoep, maar zwijg we hebben het er niet meer over en ik heb het los gelatenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil je niet nog een slapeloze nacht bezorgen![]()
Stoer van je Soury, dat je naar die film gaat
Nog even met je armen schudden en je bent het helemaal kwijt.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat suvio echt ppfftttt zat vannacht tegen 2 uur nog voor je te zoeken, kwam bij een Pizzaria uit en een vage foute joutoep, maar zwijg we hebben het er niet meer over en ik heb het los gelaten
ja, ga er ook ff bij springenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog even met je armen schudden en je bent het helemaal kwijt.
Tja als je geen zolder hebt moet je soms de uitdaging aangaanquote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil je niet nog een slapeloze nacht bezorgen![]()
Stoer van je Soury, dat je naar die film gaat
Reldelquote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hang op de bank, ondertussen vermaak ik me met een wijsneus in NWS, mrauwww
Schuldig, maar ik kan ook heel aimabel en lief zijn hoor en vaak werp ik ook niet eens de eerste steen, alleen soms .... ik trek het aan denk ikquote:
Nicequote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Schuldig, maar ik kan ook heel aimabel en lief zijn hoor en vaak werp ik ook niet eens de eerste steen, alleen soms .... ik trek het aan denk ik
Dat helpt wel ja. Blijf jezelf maar Jian das beterquote:Op zondag 3 februari 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
het komt gewoon door die rot ava, ik moet een roze met een hartje ...
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
het komt gewoon door die rot ava, ik moet een roze met een hartje ...
Vertelquote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad.Keuze aan ava's zat hoor en je krijgt er vast nog wat geinige Pmmetjes mee binnen.
Jij hebt ook zo'n zwart witte rotkop, maar ja, jij bent een neger, als ze met jou beginnen zijn ze bang dat ze beschuldigd worden van racisme .. dat , of ze zijn bang dat jij hun huis te wonen weetquote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad.Keuze aan ava's zat hoor en je krijgt er vast nog wat geinige Pmmetjes mee binnen.
Wie is wijquote:Op zondag 3 februari 2013 21:14 schreef Toverheks het volgende:
gewoon je Ava houden Jian, en laat maar lezen hoe je erover denkt, anders komen wij je wel ff helpen in nieuws
wij zijn jij en ik en hullie en zullie en degene en die enkeling, wij laten Jian daar toch niet woordelijk afmakenquote:
Neequote:
Nou laat Jian dat zelf uitvechten. Ja duhhhquote:Op zondag 3 februari 2013 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij zijn jij en ik en hullie en zullie en degene en die enkeling, wij laten Jian daar toch niet woordelijk afmaken
Hmm je brengt me op ideeën.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt ook zo'n zwart witte rotkop, maar ja, jij bent een neger, als ze met jou beginnen zijn ze bang dat ze beschuldigd worden van racisme .. dat , of ze zijn bang dat jij hun huis te wonen weet
quote:
heb er ff gegluurd, inderdaad Jian kan het wel zelluf af, en anders roept ie me maar sla ik ze allemaal in mekaar daarquote:Op zondag 3 februari 2013 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou laat Jian dat zelf uitvechten. Ja duhhh
quote:
die komt mij niet helpen, haar man en ik zijn gebrouilleerd, ja, ja heks google maar effe, we wachten welquote:
Rustig man, mmmm best wel ziekquote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
Jullie blijven van mijn speeltjes af, jahze zijn van mij, van mij, ja van mij, ha ha ha ha ha
Verder ben ik niet eng ofzo hoor
Stoofpotjesquote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
die komt mij niet helpen, haar man en ik zijn gebrouilleerd, ja, ja heks google maar effe, we wachten wel
Nee joh, niks bijzonders, gewoon appelquote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef pullup het volgende:
Ik ga ook eens kijken wie Jian op het oog heeft
Ik vond het ook al mistig tussen jullie twee.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
die komt mij niet helpen, haar man en ik zijn gebrouilleerd, ja, ja heks google maar effe, we wachten wel
Lang geleden dat ik dat heb gezien. De link ben ik ook kwijt. Laatste stand was 13 geloof ikquote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, niks bijzonders, gewoon appel![]()
Wel weer een note erbij zag ik, van Paddy natuurlijk, echt dat is ....... mmmm
Ik begon niet ... maar los daarvan kom je heel soms mensen/users tegen waarvan de haren op je armen rechtop gaan staan, dat is een signaal, dat moet je nooit negeren.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond het ook al mistig tussen jullie twee.
Juist wel negeren, oeehh moeilijk. Ik word oud.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik begon niet ... maar los daarvan kom je heel soms mensen/users tegen waarvan de haren op je armen rechtop gaan staan, dat is een signaal, dat moet je nooit negeren.
Valt mee na al die jaren, ik ben coolquote:
Het signaal moet je nooit negeren, echt niet, wat dat betreft zijn we net honden, we relativeren ons instinct alleen te snel wegquote:Op zondag 3 februari 2013 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist wel negeren, oeehh moeilijk. Ik word oud.
Ow doe die link eens, nu ben ik ook wel nieuwsgierigquote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow doe die link eens, nu ben ik ook wel nieuwsgierig
Je slijmt natuurlijk gewoon veel via pmquote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt mee na al die jaren, ik ben cool
Dan gaat mijn note wijzer op tiltquote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Het signaal moet je nooit negeren, echt niet, wat dat betreft zijn we net honden, we relativeren ons instinct alleen te snel weg
Nou neequote:Op zondag 3 februari 2013 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Je slijmt natuurlijk gewoon veel via pm
Een miezerige 2 notes, daar doe je het nu allemaal voorquote:
En en en????quote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow doe die link eens, nu ben ik ook wel nieuwsgierig
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Een miezerige 2 notes, daar doe je het nu allemaal voor
Jessus, ja en dan zul je zien, zijn het nog complimenten ook natuurlijk, omg the shamequote:Op zondag 3 februari 2013 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh god , dat kan ook nog . Pullup you are gonequote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus, ja en dan zul je zien, zijn het nog complimenten ook natuurlijk, omg the shame
Het lezen bespaar ik me ook maarquote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus, ja en dan zul je zien, zijn het nog complimenten ook natuurlijk, omg the shame
Je kan het niet lezenquote:
Voor 4.50quote:
Je sterretje is nogal blankquote:
Of als je een abo hebt, ik heb een keer een abo gekregen van Liesje ...... ik had bij m'n notes één compliment ..... van Liesjequote:
Daaromquote:
Lol en was de rest nog het lezen waard. Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik wel weet dat ik buiten mijn boekje ga, daar heb ik geen cent voor over om het nog eens te zienquote:Op zondag 3 februari 2013 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Of als je een abo hebt, ik heb een keer een abo gekregen van Liesje ...... ik had bij m'n notes één compliment ..... van Liesje
Ik weet het niet eens meer, ik heb ook niet zo goed gekeken, ik wist dat Lies een complimentje had gegeven, voor de rest interesseert het me ook weinig, helemaal omdat ik weet dat sommige mods maar wat doen ..quote:Op zondag 3 februari 2013 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol en was de rest nog het lezen waard. Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik wel weet dat ik buiten mijn boekje ga, daar heb ik geen cent voor over om het nog eens te zien
Johquote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer, ik heb ook niet zo goed gekeken, ik wist dat Lies een complimentje had gegeven, voor de rest interesseert het me ook weinig, helemaal omdat ik weet dat sommige mods maar wat doen ..
Je maakt me niet wijs dat je je notes niet gelezen heb.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer, ik heb ook niet zo goed gekeken, ik wist dat Lies een complimentje had gegeven, voor de rest interesseert het me ook weinig, helemaal omdat ik weet dat sommige mods maar wat doen ..
ja, ik zeg "sommige" omdat je dan altijd tegen die ene kan zeggen, nee, ik bedoel natuurlijk niet jouquote:
Sinds wanneer ben ik een modquote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, ik zeg "sommige" omdat je dan altijd tegen die ene kan zeggen, nee, ik bedoel natuurlijk niet jou
Is echt hoor vraag maar aan, uuhhh Heks weet het nog wel en pullup misschien of Liesje zelf. Jij denkt toch niet werkelijk dat ik me ene reet interesseer voor notesquote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat je je notes gelezen heb.
Nou ik betaal niks, maar ik zou toch wel alles lezen. Jij ookquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Is echt hoor vraag maar aan, uuhhh Heks weet het nog wel en pullup misschien of Liesje zelf. Jij denkt toch niet werkelijk dat ik me ene reet interesseer voor notes
Zo makkelijk kom je niet van me afquote:
Hoe moet ik weten of je die notes gelezen hebtquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Is echt hoor vraag maar aan, uuhhh Heks weet het nog wel en pullup misschien of Liesje zelf. Jij denkt toch niet werkelijk dat ik me ene reet interesseer voor notes
Nee, ik lees alleen wat me enigszins boeit. Ik kijk bijvoorbeeld nooit in fobo's, boeit me niet, okee, behalve in die mootie omdat ik haar tetten gewoon een keer wil zien ..quote:Op zondag 3 februari 2013 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik betaal niks, maar ik zou toch wel alles lezen. Jij ook
Leugenaarquote:Op zondag 3 februari 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik lees alleen wat me enigszins boeit. Ik kijk bijvoorbeeld nooit in fobo's, boeit me niet, okee, behalve in die mootie omdat ik haar tetten gewoon een keer wil zien ..
Die bengelt ze al jaren als een wortel voor zich uit hèquote:Op zondag 3 februari 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik lees alleen wat me enigszins boeit. Ik kijk bijvoorbeeld nooit in fobo's, boeit me niet, okee, behalve in die mootie omdat ik haar tetten gewoon een keer wil zien ..
Uhhh watquote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
Soury 16ik lach je toe hoor ik win het van je
Nee, dat ik dat abo kreeg van Liesje en dat ik ze dus kon lezen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten of je die notes gelezen hebt
huh heb jij er maar 2??? hoe kan dat nou, jij bent liever dan mij dat is het gewoonquote:Op zondag 3 februari 2013 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
man, man, ik droom ervan en niet 1 x in de week, maar elk weekend , het hele weekendquote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bengelt ze al jaren als een wortel voor zich uit hè
weet ik nog, jij kreeg als verrassing een abo van Liesjequote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
De harde cijfers bewijzen hetquote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh heb jij er maar 2??? hoe kan dat nou, jij bent liever dan mij dat is het gewoon
Zijn complimentjes over z'n Yoetjoepjesquote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh heb jij er maar 2??? hoe kan dat nou, jij bent liever dan mij dat is het gewoon
Is goed joh, dammm. Ik zou er mijn tanden inzetten. Ik heb wel trek in die notes. Ik snap het domweg niet als je de kans heb om dat te beloeren en je doet het nietquote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat ik dat abo kreeg van Liesje en dat ik ze dus kon lezen.
Of ik ze heb gelezen en hoe en of ik weet wat er nog stond heb ik net verteld, of muis dat gelooft boeit me voor geen meter
Nee echtquote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over je 16 note`s ik heb er ietsje meer
dan moeten ze mijn joetoepjes ook niet denk ik, ja ja ik weet Gert is niet dol op mijn AJAX joetoepjes, dat is het gewoonquote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn complimentjes over z'n Yoetjoepjes
Ik ben trots op jequote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over je 16 note`s ik heb er ietsje meer
Ja Soury ik heb er meer, weet het is niet echt te geloven want wie kan jou scherpe tong nu niet notequote:
Hoppa plus 1quote:Op zondag 3 februari 2013 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Soury ik heb er meer, weet het is niet echt te geloven want wie kan jou scherpe tong nu niet noteen mijn soms onbeholpen slecht nederlandse posten begrijpen
nee ik heb er denk ik al in geen 4 dagen eentje bijgehadquote:
Kan jou dat nou schelen "timmm meldt dat Jian zich niet aan de gedragscodes houdt en maar door blijft gaan met voeren van ........... reeds 4 x gewaarschuwd en meerdere post verwijderd" Nou boeie, zeg, je hebt gewoon de pik op me omdat je een linkse boomknuffelaar bent, ik bedoel who caresquote:Op zondag 3 februari 2013 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Is goed joh, dammm. Ik zou er mijn tanden inzetten. Ik heb wel trek in die notes. Ik snap het domweg niet als je de kans heb om dat te beloeren en je doet het niet
Hihi dank.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan jou dat nou schelen "timmm meldt dat Jian zich niet aan de gedragscodes houdt en maar door blijft gaan met voeren van ........... reeds 4 x gewaarschuwd en meerdere post verwijderd" Nou boeie, zeg, je hebt gewoon de pik op me omdat je een linkse boomknuffelaar bent, ik bedoel who careswat moet ik ermee?
Aan de achterkant staat ook zo gek.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bengelt ze al jaren als een wortel voor zich uit hè
heb ze nog nooit bekeken maar geloof niet dat de naam van de mod erbij staat die jou genote heeft op dat momentquote:Op zondag 3 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan jou dat nou schelen "timmm meldt dat Jian zich niet aan de gedragscodes houdt en maar door blijft gaan met voeren van ........... reeds 4 x gewaarschuwd en meerdere post verwijderd" Nou boeie, zeg, je hebt gewoon de pik op me omdat je een linkse boomknuffelaar bent, ik bedoel who careswat moet ik ermee?
Watjequote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de achterkant staat ook zo gek.![]()
4 notes hier
Ik ken mijn pappenheimersquote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ze nog nooit bekeken maar geloof niet dat de naam van de mod erbij staat die jou genote heeft op dat moment
Het is een gavequote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef Toverheks het volgende:
dit snap ik dus niet he, hullie en zullie zijn veel meer gebekt en gevatter en beter in on liners dan ik, en jullie hebben er zo weinig
ik niet maar heb zo mijn vermoedensquote:
een gave???/ kijk nu mijlenver tegen hullie en zullie op, ga ook in de moeilijke woorden en in het engels enzo, dat snappen de note`s mods toch nietquote:
Ze zijn slimmer om iemand bedekt af te zeikenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef Toverheks het volgende:
dit snap ik dus niet he, hullie en zullie zijn veel meer gebekt en gevatter en beter in on liners dan ik, en jullie hebben er zo weinig
Bruine armen noemen ze dat Heks!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn slimmer om iemand bedekt af te zeiken
Bruine armenquote:
We laten het hier maar bij, ik heb al genoeg notesquote:Op zondag 3 februari 2013 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]En een beetje stoken om anderen de kastanjes uit het vuur te laten halen ben ik ook nooit vies van
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
hoefde Pullup toch niet hoor Mootie, die heeft al een kleurtje van zich zelf
maak weer een diepe buigingquote:Op zondag 3 februari 2013 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]Eigenlijk ben ik hier gewoon de note-koning en zijn jullie een stelletje ongeregeld.
Nee die waren van vóór mijn Fok pauze en allemaal van Pietje gok ik.quote:
Ga naar NWS, ga naar een willekeurig topic, niet eentje waar sp3c in zit, die is te lui voor notes, maar voor de rest is alles goed en post "Alle moslims het land uit, het is tenslotte hun schuld" gegarandeerd een note wegens het aanstichten van de daarop volgende relquote:Op zondag 3 februari 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
Alhoewel ik vind 15 wel een mooi rond getal
Ik lees meer dan ik post, lijkt me zwaar verstandigquote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga naar NWS, ga naar een willekeurig topic, niet eentje waar sp3c in zit, die is te lui voor notes, maar voor de rest is alles goed en post "Alle moslims het land uit, het is tenslotte hun schuld" gegarandeerd een note wegens het aanstichten van de daarop volgende rel
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga naar NWS, ga naar een willekeurig topic, niet eentje waar sp3c in zit, die is te lui voor notes, maar voor de rest is alles goed en post "Alle moslims het land uit, het is tenslotte hun schuld" gegarandeerd een note wegens het aanstichten van de daarop volgende rel
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ok, gedaan.. and then we wait...quote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lees daar al jaren niet meer. Pfftt...wat wordt een mens dáár moe van zeg.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees meer dan ik post, lijkt me zwaar verstandig
Nu weet ik bijna zeker dat Jian en Gher dezelfde zijn.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu weet ik bijna zeker dat Jian en Gher dezelfde zijn.Maar wel grappig dat ze ook nog ruzie maken.
Het bewijs hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik lees daar al jaren niet meer. Pfftt...wat wordt een mens dáár moe van zeg.
In je notebookhttp://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 3 februari 2013 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
Waar staan die fucking notes anyway?
Ohhw 25.. nah het kon slechter..quote:Op zondag 3 februari 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
In je notebookhttp://www.fok.nl/shop/notes.php
staan we gelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw 25.. nah het kon slechter..
Teringquote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Echt niet Coos, ik ben toch niet zo'n idioot dat ik zo'n topic ga openen in NWS hèquote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu weet ik bijna zeker dat Jian en Gher dezelfde zijn.Maar wel grappig dat ze ook nog ruzie maken.
En geen dankquote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer welquote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef Coos het volgende:
En nu rijst het sterke vermoeden dat Jian ook nog al die bloementjesjurken is.
lolquote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat geloofd niemand, geen zorgenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt niet Coos, ik ben toch niet zo'n idioot dat ik zo'n topic ga openen in NWS hè
Hahahahahaquote:
Ik vind het humorquote:
Ik ben onschuldig, zoals gewoonlijk, rot op naar NWS, dit is een eerlijk en lief topicquote:Op zondag 3 februari 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
je moet niet mensen oproepen om in mijn forum te gaan lopen kuthoeren
ik ben overal, ik lees alles, ik heb geen leven
Jij telt niet meequote:Op zondag 3 februari 2013 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék.. jôh![]()
En bij hoeveel heb ik gratis 3 sterren volgend jaar?
Ja hoorrrrr rellertquote:Op zondag 3 februari 2013 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, zoals gewoonlijk, rot op naar NWS, dit is een eerlijk en lief topic
Wij ookquote:
Lol. er zijn er een paar vanaf misschienquote:
Je wil toch niet zeggen, dat jij niks hebt, hèquote:Op zondag 3 februari 2013 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Shit, jij weer wel..druiloor..en wie doet het werk?
Dat doet geen enkele manquote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen, dat jij niks hebt, hè
25, daar heb ik godkolere jaren over moeten doen, en jij krijgt ze zowat gratis...quote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen, dat jij niks hebt, hè
Wat begrijp jij niet aan ik heb er echt een note bij ?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol. er zijn er een paar vanaf misschien
Ho ho dat waren positievequote:Op zondag 3 februari 2013 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
25, daar heb ik godkolere jaren over moeten doen, en jij krijgt ze zowat gratis...
Je hebt voor dit geintje toch wel een note gekregen, dat kun jij toch zien met die generaals-sterren van jequote:Op zondag 3 februari 2013 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
25, daar heb ik godkolere jaren over moeten doen, en jij krijgt ze zowat gratis...
Dat je er weer één hebtquote:Op zondag 3 februari 2013 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan ik heb er echt een note bij ?
heb jij daar jaren over moeten doenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:56 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Nu hebben jullie er allemaal 1
Geen idee maar ik zag dat er Notes werden uitgedeeld... Heb ik er ook maar 1 uitgedeeldquote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de handgooi hem er maar ff in
vind ik lief van je, als het er maar bij eentje blijft, sta op een mooi getal en wil dat zo houdenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:58 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zag dat er Notes werden uitgedeeld... Heb ik er ook maar 1 uitgedeeld
Ik ook... 13quote:Op zondag 3 februari 2013 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik lief van je, als het er maar bij eentje blijft, sta op een mooi getal en wil dat zo houden
We hadden je inderdaad tegen jezelf moeten beschermen dan was dit nooit gebeurd.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef Jian het volgende:
Als Gert dit zie wordt ie heel verdrietig en dat is jullie schuld
zal hem zakdoekjes sturenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef Jian het volgende:
Als Gert dit zie wordt ie heel verdrietig en dat is jullie schuld
Pietje is een bikkel, die wordt niet zo gauw verdrietigquote:
quote:
Dat zijn de ergstequote:Op zondag 3 februari 2013 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pietje is een bikkel, die wordt niet zo gauw verdrietig
dit is de ecktequote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]te laat, we hebben al zo een mooie gehad van Bende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |