Ik kan dat niet he? Echt ik ben verrot dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef Coos het volgende:
Ik was even een uurtje in slaap gesukkeld. Héérlijk!
Ik herken dat. Maar na een slechte nachtrust overkomt het mij ook zo nu en dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
Ik kan dat niet he? Echt ik ben verrot dan.
Ik ben nu ook redelijk brak. Dus van koken gaat niet veel terecht komen. Ik denk dat het een uitsmijter gaat worden. Dan maar wat extra fruit voor de vitamientjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan dat niet he? Echt ik ben verrot dan.
Zelfs dan niet. Ik slaap in mijn bed en niet op de bank. Al moet ik me op mijn tanden er naar toe slepenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik herken dat. Maar na een slechte nachtrust overkomt het mij ook zo nu en dan.
Stoofpotje hamlap met bier en appelmoesquote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben nu ook redelijk brak. Dus van koken gaat niet veel terecht komen. Ik denk dat het een uitsmijter gaat worden. Dan maar wat extra fruit voor de vitamientjes.
En daarna zet je ze in een glaasje water op het nachtkastje?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Ik slaap in mijn bed en niet op de bank. Al moet ik me op mijn tanden er naar toe slepen
Een soort van wekker, en nee ik heb een niet draagbaar gebitquote:Op zondag 3 februari 2013 19:47 schreef Coos het volgende:
[..]
En daarna zet je ze in een glaasje water op het nachtkastje?![]()
Juist om niet te vaak op de bank in slaap te vallen heb ik een elektrische stoel gekocht. Maar ja, als ik hem in zijn achteruit zet is dat nog gevaarlijker.
O, ik heb ook nog een restje zelfgemaakte appelmoes. Ik gooi er bij het maken altijd een scheut drank door dan blijft het zeker een week goed in de koelkast.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Stoofpotje hamlap met bier en appelmoes
Zodra Coos in slaap valt krijgt hij 220 volt door zijn stoel.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:49 schreef Toverheks het volgende:
elektrische stoel?? Coos verklaar je eens nader,
Dat je traploos hem in iedere stand kan zetten.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:49 schreef Toverheks het volgende:
zat daar ook aan te denken, dacht lees ik nu?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodra Coos in slaap valt krijgt hij 220 volt door zijn stoel.
Een tukkie op de bank doen is heerlijk
oh zeg dat dan gewoon, ik denk schokken enzo en hele enge dingenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je traploos hem in iedere stand kan zetten.
Ik moest ook aan 'old sparky' denkenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:49 schreef Toverheks het volgende:
Elektrische stoel Fuck zeg .Dringt nu pas doorquote:Op zondag 3 februari 2013 19:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Juist om niet te vaak op de bank in slaap te vallen heb ik een [quote]Op zondag 3 februari 2013 19:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Juist om niet te vaak op de bank in slaap te vallen heb ik een elektrische stoel gekocht. Maar ja, als ik hem in zijn achteruit zet is dat nog gevaarlijker.
Sorry Heks, waarom heb je het niet los gelaten?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:52 schreef Toverheks het volgende:
en Deisyy je wordt bedanktecht halve nacht voor je gezocht en nog weet ik het niet
quote:
okequote:Op zondag 3 februari 2013 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry Heks, waarom heb je het niet los gelaten?
Ik heb er vanmiddag weer naar zitten zoeken en ik ben over de u gaan twijfelen![]()
Zullen we het er verder maar niet over hebben?
Ik wil je niet nog een slapeloze nacht bezorgenquote:
dat suvio echt ppfftttt zat vannacht tegen 2 uur nog voor je te zoeken, kwam bij een Pizzaria uit en een vage foute joutoep, maar zwijg we hebben het er niet meer over en ik heb het los gelatenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil je niet nog een slapeloze nacht bezorgen![]()
Stoer van je Soury, dat je naar die film gaat
Nog even met je armen schudden en je bent het helemaal kwijt.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat suvio echt ppfftttt zat vannacht tegen 2 uur nog voor je te zoeken, kwam bij een Pizzaria uit en een vage foute joutoep, maar zwijg we hebben het er niet meer over en ik heb het los gelaten
ja, ga er ook ff bij springenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog even met je armen schudden en je bent het helemaal kwijt.
Tja als je geen zolder hebt moet je soms de uitdaging aangaanquote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil je niet nog een slapeloze nacht bezorgen![]()
Stoer van je Soury, dat je naar die film gaat
Reldelquote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hang op de bank, ondertussen vermaak ik me met een wijsneus in NWS, mrauwww
Schuldig, maar ik kan ook heel aimabel en lief zijn hoor en vaak werp ik ook niet eens de eerste steen, alleen soms .... ik trek het aan denk ikquote:
Nicequote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Schuldig, maar ik kan ook heel aimabel en lief zijn hoor en vaak werp ik ook niet eens de eerste steen, alleen soms .... ik trek het aan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |