klopt jaquote:Op zondag 3 februari 2013 11:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk in het straatje bij de viswinkel daar op de hoek....
goedemorgen
Die winkel is sinds kort een Marqt geworden. Zo'n supermarkt met semi biologische dingen voor een biologisch prijsje.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef Jian het volgende:
Ik weet niet of die er nog zit, maar een winkel die ook duikspullen verkocht, die zat/zit aan het eind op de hoek volgens mij en pullup zou het moeten weten want ze verkochten/verkopen ook skeelers en racefietsen, volgens mij was het de Haarlemmerdijk. Ik ga ook even straatviewen ....
ja klopt, en was er een tijdje terug, en het scheelt niet eens veel met de gewone prijzen in de supermarkt.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Die winkel is sinds kort een Marqt geworden. Zo'n supermarkt met semi biologische dingen voor een biologisch prijsje.
Het is in ieder geval ook weer wat anders dan de monocultuur die er in de Albert Heijns te vinden is en dus zeer welkom.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja klopt, en was er een tijdje terug, en het scheelt niet eens veel met de gewone prijzen in de supermarkt.
mijn Lap gaat steeds op slaapstand weet niet wat ik moet doen
Gewoon blijven door typenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn Lap gaat steeds op slaapstand weet niet wat ik moet doen
nou het is schemerig scherm nu, en durf nergens op te klikken of wat ookquote:
Van deze afstand durf ik je ook geen 'nuttig' advies te geven.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou het is schemerig scherm nu, en durf nergens op te klikken of wat ook
Nee wacht wel tot zoontjelief zijn bed uit rolt, hij wilde tenslotte AJAX zien op zijn vrije dag, dus die kijkt er maar even naarquote:Op zondag 3 februari 2013 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Van deze afstand durf ik je ook geen 'nuttig' advies te geven.
Het is 'mijn' straatjequote:Op zondag 3 februari 2013 12:46 schreef Jian het volgende:
Kijk dit is die zaak die ik bedoelde, volgens mij Dasia Sports en van daaruit terug richting Singel en dan aan de andere kant van de straat dus. Ik ga het proberen, dat streetview navigeert alleen zo k.u.t.
[ afbeelding ]
Waarvoor die interesse trouwens pullup, hasjpijpjes nodig? want die heb ik nog wel hoor
regenpijp,pvc pijp,rioolpijp,afvoerpijpquote:Op zondag 3 februari 2013 12:46 schreef Jian het volgende:
Kijk dit is die zaak die ik bedoelde, volgens mij Dasia Sports en van daaruit terug richting Singel en dan aan de andere kant van de straat dus. Ik ga het proberen, dat streetview navigeert alleen zo k.u.t.
[ afbeelding ]
Waarvoor die interesse trouwens pullup, hasjpijpjes nodig? want die heb ik nog wel hoor
De fietsenzaak verderop is Presto en dat was vroeger een echt goed merk.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
regenpijp,pvc pijp,rioolpijp,afvoerpijp![]()
![]()
ja die winkel is er nog, staan mooie fietsen in de etalage wel eens, niet dat ik erop kan fietsen laat staan kopen, kosten wel een hoop centen dus hou het bij mijn opoefiets
oke, leuk om te weten van de fiets van Zioetemelk, keek er wel eens in de etalage maar er stonden bedragen bij ppfftt daar kon ik me hele huis met nieuwe meubels van inrichtenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
De fietsenzaak verderop is Presto en dat was vroeger een echt goed merk.
De mensen die daar bouwden maakten de fietsen voor het Ti-Raleigh team van Peter Post en vorig jaar stond de fiets waarop Joop Zoetemelk de Tour heeft gewonnen in de etalage.
Nou, ik weet bijna zeker, dat het deze was, als je goed in die etalage kijkt zie je ook at er allemaal snuisterijen als oosterse kettingen en ook buddha beeldjes in de etalage staan. Ik weet niet of ie er nog zit, want die streetview is natuurlijk ook niet up to date.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is 'mijn' straatjedus ik vroeg me nu af welke zaak ik gemist heb al die tijd
Die is er nog welquote:Op zondag 3 februari 2013 12:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik weet bijna zeker, dat het deze was, als je goed in die etalage kijkt zie je ook at er allemaal snuisterijen als oosterse kettingen en ook buddha beeldjes in de etalage staan. Ik weet niet of ie er nog zit, want die streetview is natuurlijk ook niet up to date.
[ afbeelding ]
laten we nu maar hopen dat ze beter voetballen als vorige weekquote:Op zondag 3 februari 2013 12:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee wacht wel tot zoontjelief zijn bed uit rolt, hij wilde tenslotte AJAX zien op zijn vrije dag, dus die kijkt er maar even naar
waar is dit?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik weet bijna zeker, dat het deze was, als je goed in die etalage kijkt zie je ook at er allemaal snuisterijen als oosterse kettingen en ook buddha beeldjes in de etalage staan. Ik weet niet of ie er nog zit, want die streetview is natuurlijk ook niet up to date.
[ afbeelding ]
Was/is het ook, ze verkochten/verkopen ook mala kettingen, waterpijpjes etc.quote:
Er vlak tegenover zit nu een soort supermarkt voor waterpijpjes. Ruim opgezet, alles netjes geordend en hel verlicht. Een veel minder charmant winkeltje maar natuurlijk hels populair bij de toeristen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Was/is het ook, ze verkochten/verkopen ook mala kettingen, waterpijpjes etc.
Joh, is jaren geleden, maar ik importeerde die hasjpijpjes toen via een kennis van mij een student uit Tibet die een paar jaar in Nederland gewoond heeft. Eigenlijk regelde hij voor mij daar de inkoop van beelden, houtsnijwerk, zeg maar kunst en toen kwam ie op een gegeven moment met hele mooie glazen en stenen hasjpijpjes, nou ja kom maar op, als warme broodjes verkocht ik die dingen aan Oosterse winkeltjes, coffeeshops etc.
Nee joh, ik heb verder niets (meer) met dat zaakje, het kwam toevallig in de praat te pas om Scrut zei dat ie een pijpje ging stoppen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:04 schreef Toverheks het volgende:
Leuk om te weten Jian, kom ik er van de week langs zal ik foto voor je maken
oh oke..................en de titel van dat album, hou op schei uit met mequote:Op zondag 3 februari 2013 13:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb verder niets (meer) met dat zaakje, het kwam toevallig in de praat te pas om Scrut zei dat ie een pijpje ging stoppen.
hoest met de titel van het album?
jaaa, dat koeienwinkeltje zegt me nog wel watquote:Op zondag 3 februari 2013 13:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Er vlak tegenover zit nu een soort supermarkt voor waterpijpjes. Ruim opgezet, alles netjes geordend en hel verlicht. Een veel minder charmant winkeltje maar natuurlijk hels populair bij de toeristen.
Aan de kant van dat winkeltje van je zat een hilarische winkel waar ze alleen maar beeldjes van koeien en dan van over de hele wereld verkochtenHelaas is die ook weg.
sssttttt hoeven ze hier niet te weten dat ik verboden verborgen machtige krachten bezit en zo een vloek kan uitspreken over gene of ene of hullie of julliequote:Op zondag 3 februari 2013 13:33 schreef pullup het volgende:
Het meest obscure zaakje daar is nog steeds 'la botanica' en dat ziet er van buiten altijd uit als een heksenontmoetingsplaats met allerlei uitgestalde drankjes, flesjes en dergelijke parafernalia.
http://www.labotanica.net/
Heks komt daar natuurlijk dagelijks
Lekker, met dat pentagram in de etalageruit, mocht ik er toevallig een keer zijn ga ik zeker kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:33 schreef pullup het volgende:
Het meest obscure zaakje daar is nog steeds 'la botanica' en dat ziet er van buiten altijd uit als een heksenontmoetingsplaats met allerlei uitgestalde drankjes, flesjes en dergelijke parafernalia.
http://www.labotanica.net/
Heks komt daar natuurlijk dagelijks
quote:
Men tweetpingt wat af.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:54 schreef BendeBielzen het volgende:
http://tweetping.net/
leuk om te zien enzo
Ik heb een kort stukje gereden voor deze ellende uit en hoef gelukkig vandaag iet meerquote:Op zondag 3 februari 2013 15:41 schreef Toverheks het volgende:
wat een zeikweer in Amsterdam, Pullup als je toch fietsen gaat, regenkapje op
Liep er midden in.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een kort stukje gereden voor deze ellende uit en hoef gelukkig vandaag iet meer
Nope, allang niet meer... is een Turkse supermarkt geworden, ik fiets er regelmatig langs richting Marnixbadje...quote:Op zondag 3 februari 2013 12:46 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dat staat hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |