heb ze nog nooit bekeken maar geloof niet dat de naam van de mod erbij staat die jou genote heeft op dat momentquote:Op zondag 3 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan jou dat nou schelen "timmm meldt dat Jian zich niet aan de gedragscodes houdt en maar door blijft gaan met voeren van ........... reeds 4 x gewaarschuwd en meerdere post verwijderd" Nou boeie, zeg, je hebt gewoon de pik op me omdat je een linkse boomknuffelaar bent, ik bedoel who careswat moet ik ermee?
Watjequote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de achterkant staat ook zo gek.![]()
4 notes hier
Ik ken mijn pappenheimersquote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ze nog nooit bekeken maar geloof niet dat de naam van de mod erbij staat die jou genote heeft op dat moment
Het is een gavequote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef Toverheks het volgende:
dit snap ik dus niet he, hullie en zullie zijn veel meer gebekt en gevatter en beter in on liners dan ik, en jullie hebben er zo weinig
ik niet maar heb zo mijn vermoedensquote:
een gave???/ kijk nu mijlenver tegen hullie en zullie op, ga ook in de moeilijke woorden en in het engels enzo, dat snappen de note`s mods toch nietquote:
Ze zijn slimmer om iemand bedekt af te zeikenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef Toverheks het volgende:
dit snap ik dus niet he, hullie en zullie zijn veel meer gebekt en gevatter en beter in on liners dan ik, en jullie hebben er zo weinig
Bruine armen noemen ze dat Heks!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn slimmer om iemand bedekt af te zeiken
Bruine armenquote:
We laten het hier maar bij, ik heb al genoeg notesquote:Op zondag 3 februari 2013 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]En een beetje stoken om anderen de kastanjes uit het vuur te laten halen ben ik ook nooit vies van
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
hoefde Pullup toch niet hoor Mootie, die heeft al een kleurtje van zich zelf
maak weer een diepe buigingquote:Op zondag 3 februari 2013 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]Eigenlijk ben ik hier gewoon de note-koning en zijn jullie een stelletje ongeregeld.
Nee die waren van vóór mijn Fok pauze en allemaal van Pietje gok ik.quote:
Ga naar NWS, ga naar een willekeurig topic, niet eentje waar sp3c in zit, die is te lui voor notes, maar voor de rest is alles goed en post "Alle moslims het land uit, het is tenslotte hun schuld" gegarandeerd een note wegens het aanstichten van de daarop volgende relquote:Op zondag 3 februari 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
Alhoewel ik vind 15 wel een mooi rond getal
Ik lees meer dan ik post, lijkt me zwaar verstandigquote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga naar NWS, ga naar een willekeurig topic, niet eentje waar sp3c in zit, die is te lui voor notes, maar voor de rest is alles goed en post "Alle moslims het land uit, het is tenslotte hun schuld" gegarandeerd een note wegens het aanstichten van de daarop volgende rel
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga naar NWS, ga naar een willekeurig topic, niet eentje waar sp3c in zit, die is te lui voor notes, maar voor de rest is alles goed en post "Alle moslims het land uit, het is tenslotte hun schuld" gegarandeerd een note wegens het aanstichten van de daarop volgende rel
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |