Je slijmt natuurlijk gewoon veel via pmquote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt mee na al die jaren, ik ben cool
Dan gaat mijn note wijzer op tiltquote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Het signaal moet je nooit negeren, echt niet, wat dat betreft zijn we net honden, we relativeren ons instinct alleen te snel weg
Nou neequote:Op zondag 3 februari 2013 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Je slijmt natuurlijk gewoon veel via pm
Een miezerige 2 notes, daar doe je het nu allemaal voorquote:
En en en????quote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow doe die link eens, nu ben ik ook wel nieuwsgierig
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Een miezerige 2 notes, daar doe je het nu allemaal voor
Jessus, ja en dan zul je zien, zijn het nog complimenten ook natuurlijk, omg the shamequote:Op zondag 3 februari 2013 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh god , dat kan ook nog . Pullup you are gonequote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus, ja en dan zul je zien, zijn het nog complimenten ook natuurlijk, omg the shame
Het lezen bespaar ik me ook maarquote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus, ja en dan zul je zien, zijn het nog complimenten ook natuurlijk, omg the shame
Je kan het niet lezenquote:
Voor 4.50quote:
Je sterretje is nogal blankquote:
Of als je een abo hebt, ik heb een keer een abo gekregen van Liesje ...... ik had bij m'n notes één compliment ..... van Liesjequote:
Daaromquote:
Lol en was de rest nog het lezen waard. Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik wel weet dat ik buiten mijn boekje ga, daar heb ik geen cent voor over om het nog eens te zienquote:Op zondag 3 februari 2013 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Of als je een abo hebt, ik heb een keer een abo gekregen van Liesje ...... ik had bij m'n notes één compliment ..... van Liesje
Ik weet het niet eens meer, ik heb ook niet zo goed gekeken, ik wist dat Lies een complimentje had gegeven, voor de rest interesseert het me ook weinig, helemaal omdat ik weet dat sommige mods maar wat doen ..quote:Op zondag 3 februari 2013 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol en was de rest nog het lezen waard. Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik wel weet dat ik buiten mijn boekje ga, daar heb ik geen cent voor over om het nog eens te zien
Johquote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer, ik heb ook niet zo goed gekeken, ik wist dat Lies een complimentje had gegeven, voor de rest interesseert het me ook weinig, helemaal omdat ik weet dat sommige mods maar wat doen ..
Je maakt me niet wijs dat je je notes niet gelezen heb.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer, ik heb ook niet zo goed gekeken, ik wist dat Lies een complimentje had gegeven, voor de rest interesseert het me ook weinig, helemaal omdat ik weet dat sommige mods maar wat doen ..
ja, ik zeg "sommige" omdat je dan altijd tegen die ene kan zeggen, nee, ik bedoel natuurlijk niet jouquote:
Sinds wanneer ben ik een modquote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, ik zeg "sommige" omdat je dan altijd tegen die ene kan zeggen, nee, ik bedoel natuurlijk niet jou
Is echt hoor vraag maar aan, uuhhh Heks weet het nog wel en pullup misschien of Liesje zelf. Jij denkt toch niet werkelijk dat ik me ene reet interesseer voor notesquote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat je je notes gelezen heb.
Nou ik betaal niks, maar ik zou toch wel alles lezen. Jij ookquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Is echt hoor vraag maar aan, uuhhh Heks weet het nog wel en pullup misschien of Liesje zelf. Jij denkt toch niet werkelijk dat ik me ene reet interesseer voor notes
Zo makkelijk kom je niet van me afquote:
Hoe moet ik weten of je die notes gelezen hebtquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Is echt hoor vraag maar aan, uuhhh Heks weet het nog wel en pullup misschien of Liesje zelf. Jij denkt toch niet werkelijk dat ik me ene reet interesseer voor notes
Nee, ik lees alleen wat me enigszins boeit. Ik kijk bijvoorbeeld nooit in fobo's, boeit me niet, okee, behalve in die mootie omdat ik haar tetten gewoon een keer wil zien ..quote:Op zondag 3 februari 2013 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik betaal niks, maar ik zou toch wel alles lezen. Jij ook
Leugenaarquote:Op zondag 3 februari 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik lees alleen wat me enigszins boeit. Ik kijk bijvoorbeeld nooit in fobo's, boeit me niet, okee, behalve in die mootie omdat ik haar tetten gewoon een keer wil zien ..
Die bengelt ze al jaren als een wortel voor zich uit hèquote:Op zondag 3 februari 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik lees alleen wat me enigszins boeit. Ik kijk bijvoorbeeld nooit in fobo's, boeit me niet, okee, behalve in die mootie omdat ik haar tetten gewoon een keer wil zien ..
Uhhh watquote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
Soury 16ik lach je toe hoor ik win het van je
Nee, dat ik dat abo kreeg van Liesje en dat ik ze dus kon lezen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten of je die notes gelezen hebt
huh heb jij er maar 2??? hoe kan dat nou, jij bent liever dan mij dat is het gewoonquote:Op zondag 3 februari 2013 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
man, man, ik droom ervan en niet 1 x in de week, maar elk weekend , het hele weekendquote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bengelt ze al jaren als een wortel voor zich uit hè
weet ik nog, jij kreeg als verrassing een abo van Liesjequote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
De harde cijfers bewijzen hetquote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh heb jij er maar 2??? hoe kan dat nou, jij bent liever dan mij dat is het gewoon
Zijn complimentjes over z'n Yoetjoepjesquote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh heb jij er maar 2??? hoe kan dat nou, jij bent liever dan mij dat is het gewoon
Is goed joh, dammm. Ik zou er mijn tanden inzetten. Ik heb wel trek in die notes. Ik snap het domweg niet als je de kans heb om dat te beloeren en je doet het nietquote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat ik dat abo kreeg van Liesje en dat ik ze dus kon lezen.
Of ik ze heb gelezen en hoe en of ik weet wat er nog stond heb ik net verteld, of muis dat gelooft boeit me voor geen meter
Nee echtquote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over je 16 note`s ik heb er ietsje meer
dan moeten ze mijn joetoepjes ook niet denk ik, ja ja ik weet Gert is niet dol op mijn AJAX joetoepjes, dat is het gewoonquote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn complimentjes over z'n Yoetjoepjes
Ik ben trots op jequote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over je 16 note`s ik heb er ietsje meer
Ja Soury ik heb er meer, weet het is niet echt te geloven want wie kan jou scherpe tong nu niet notequote:
Hoppa plus 1quote:Op zondag 3 februari 2013 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Soury ik heb er meer, weet het is niet echt te geloven want wie kan jou scherpe tong nu niet noteen mijn soms onbeholpen slecht nederlandse posten begrijpen
nee ik heb er denk ik al in geen 4 dagen eentje bijgehadquote:
Kan jou dat nou schelen "timmm meldt dat Jian zich niet aan de gedragscodes houdt en maar door blijft gaan met voeren van ........... reeds 4 x gewaarschuwd en meerdere post verwijderd" Nou boeie, zeg, je hebt gewoon de pik op me omdat je een linkse boomknuffelaar bent, ik bedoel who caresquote:Op zondag 3 februari 2013 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Is goed joh, dammm. Ik zou er mijn tanden inzetten. Ik heb wel trek in die notes. Ik snap het domweg niet als je de kans heb om dat te beloeren en je doet het niet
Hihi dank.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan jou dat nou schelen "timmm meldt dat Jian zich niet aan de gedragscodes houdt en maar door blijft gaan met voeren van ........... reeds 4 x gewaarschuwd en meerdere post verwijderd" Nou boeie, zeg, je hebt gewoon de pik op me omdat je een linkse boomknuffelaar bent, ik bedoel who careswat moet ik ermee?
Aan de achterkant staat ook zo gek.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bengelt ze al jaren als een wortel voor zich uit hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |