In tegenstelling tot jou heb ik geen ellenlange, sociaal gewenste, kleffe, jankie-jankverhalen nodig om iets duidelijk te maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
Dat je iig even de moeite hebt genomen om afscheid te nemen van Mu.. kon het eraf dat scheitbeetje text?
Ja, wederom mijn schuld, ik ga een andere naam nemen, iets met 7 lettergrepen, deze is te makkelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:30 schreef Toverheks het volgende:
ja schaam me nog steeds, had het over wolven maar bedoelde een vos. en Jian had plaatje van een weerwolf ook ergens neer gezet. en OH mijn wolf is met een F..........Gert of Pietje ken iemand het even verbeteren
Dat is een fos!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Een weerwolf voor je topic heks
Ach, schei uit, verzuipt in zijn eigen zelfmedelijdenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef Copycat het volgende:
Is die mummie nu nog steeds aan het huilen over het einde van VOL?
en iets met Fysio of Sufioquote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wederom mijn schuld, ik ga een andere naam nemen, iets met 7 lettergrepen, deze is te makkelijk.
Jeutje, wan toestanden, ik zou zeggen vanavond vroeg naar bed, met een bakje warme thee, chocolade koekjes en een paar delen van een goede seriequote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef Copycat het volgende:
En k had gisteren geen kippetje, want we waren met een te grote groep en dus kregen we een kleine keuzekaart.
En toen was nadien ook nog mijn fietslampje van mijn fiets gejat.
En toen en toen en toen.
Nee. Ik ga vanavond bij een vriend eten en een paar afleveringen van The Killing kijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef Jian het volgende:
Jeutje, wan toestanden, ik zou zeggen vanavond vroeg naar bed, met een bakje warme thee, chocolade koekjes en een paar delen van een goede serie
3e en laatste seizoen, die moet ik trouwens wel zeker nog gaan kijken!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik ga vanavond bij een vriend eten en een paar afleveringen van The Killing kijken.
Maar mooi dat ik mijn fiets in de achtertuin zet!
Ze moesten ze de tyfus slaan! Oh wacht, Eindhoven........quote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef Copycat het volgende:
En k had gisteren geen kippetje, want we waren met een te grote groep en dus kregen we een kleine keuzekaart.
En toen was nadien ook nog mijn fietslampje van mijn fiets gejat.
En toen en toen en toen.
Ongezien!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:53 schreef Coos het volgende:
Ze moesten ze de tyfus slaan! Oh wacht, Eindhoven........
Wellicht dat die Engelse remake bevredigender is, ik begreep dat die dit jaar zou verschijnen!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:49 schreef Copycat het volgende:
We zijn pas met het eerste seizoen begonnen. Hoop wel op een beter einde dan dat van The Bridge. Daar moest het te snel in elkaar passen, toch jammer.
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze moesten ze de tyfus slaan! Oh wacht, Eindhoven........
Remakes zijn imo meestal minder. En ik neem niet aan dat ze het einde zullen veranderen?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:55 schreef Jian het volgende:
Wellicht dat die Engelse remake bevredigender is, ik begreep dat die dit jaar zou verschijnen!
Ik weet 't niet, ik hou met name niet van Amerikaanse remakes, die Britten hebben over het algemeen toch wat meer klasse en ze gaan ook niet over 1 nacht ijs volgens mij ;quote:Op zondag 3 februari 2013 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Remakes zijn imo meestal minder. En ik neem niet aan dat ze het einde zullen veranderen?
Of het nog minder maken, zoals bij de Amerikaanse versie van Het Gouden Ei.
Die dingen kan je er toch afhalen?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongezien!
Op het oude Philipsterrein waar mijn opa vroeger werkte, jatten ze gewoon mijn fietslampje.
Dat betekent nog niet dat onverlaten dat dan ook maar moeten doen. En dan alleen voor. Het achterlampje zat er gewoon nog op.quote:
Beetje naief nogquote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat onverlaten dat dan ook maar moeten doen. En dan alleen voor. Het achterlampje zat er gewoon nog op.
Mijn vertrouwen in de mensheid wordt beschaamd. Maar ik weiger erin mee te gaan, ik weiger! Dus deze week maar een nieuw lampje aanschaffen.
En die jatten ook andermans spullen? Gewoon, omdat het kan?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Margo37 het volgende:
Beetje naief nogHeb twee jongens van 18 en 15
Nee die kopen aan de lopende band lampjes bij de Action, omdat ze 'vergeten' enzo .......quote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die jatten ook andermans spullen? Gewoon, omdat het kan?
Ja, je kan dan net zo goed je fiets niet op slot zetten, is vragen om hetzelfde probleem zou de pliesie zeggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef Copycat het volgende:
Ik ga van de week wel even langs mijn fietsenmaker voor een nieuw setje. En als ik eraan denk, haal ik ze van mijn fiets af als ik hem ergens onbewaakt neerzet.
Zul je zien dat ik dan met alleen fietslampjes sta.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:41 schreef Margo37 het volgende:
Ja, je kan dan net zo goed je fiets niet op slot zetten, is vragen om hetzelfde probleem zou de pliesie zeggen.
Als je fiets pleite is en die had je niet op slot.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wanneer zou de politie dat zeggen?
Onbewaakt is niet hetzelfde als niet op slot.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als je fiets pleite is en die had je niet op slot.
Nee duh, het ging over een fietslampje.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Onbewaakt is niet hetzelfde als niet op slot.
Mijn fiets zet ik sowieso altijd op slot. Zoveel blind vertrouwen heb ik nu ook weer niet in de mensheid.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef Margo37 het volgende:
Als je fiets pleite is en die had je niet op slot.
Ja, en toen ging jij over op het niet op slot zetten. En de politie. Ik volgde het ook niet meer, maar het is zondag.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:45 schreef Margo37 het volgende:
Nee duh, het ging over een fietslampje.
Dat was een reactie hierop "Zul je zien dat ik dan met alleen fietslampjes sta."quote:Op zondag 3 februari 2013 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en toen ging jij over op het niet op slot zetten. En de politie. Ik volgde het ook niet meer, maar het is zondag.
Dat was me toch echt ontgaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee duh, het ging over een fietslampje.
Dan kan ik net zo goed mijn fiets niet op slot zetten?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef Margo37 het volgende:
Dat was een reactie hierop "Zul je zien dat ik dan met alleen fietslampjes sta."
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed mijn fiets niet op slot zetten?
Ik volg 'm echt niet ...
Omdat die fiets toch al is gestolen?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef mootie het volgende:
Dus als je alleen met fietslampjes staat kun je net zo goed je fiets niet op slot zetten.
Ik snap het weer!
Nah, dat vind ik toch iets heel anders.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]Als je alleen met je fietslampjes zou staan dan is je fiets weg neem ik aan, ik bedoel je fiets niet op slot zetten zou hetzelfde zijn als je lampjes er niet af halen, vragen om ........
Nee, zal meneer eens aan z'n jas trekken. Het zag er erg leuk uit!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat die fiets toch al is gestolen?
Oh well. Heb jij al eens bij Radio Royaal gegeten? Ik ga denk ik snel weer. Voor de kip.
Het seksistisch gehalte van deze opmerking stuit mij tegen de borst, ..auwquote:Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
.
Die grietjes met korte rokjes vragen er trouwens ook om.
Die vergelijking vind ik krom al zal het soms wel zo bekeken worden ja, maar na tig fietslampjes en fietsen ben je er wel een keer klaar mee denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik toch iets heel anders.
En die insteek vind ik dramatisch, dat vragen om. Daar weiger ik toch echt aan toe te geven.
Die grietjes met korte rokjes vragen er trouwens ook om.
Is het ook. Bijzondere ruimte en lekker eten. Met name de kippetjesquote:Op zondag 3 februari 2013 17:53 schreef mootie het volgende:
Nee, zal meneer eens aan z'n jas trekken. Het zag er erg leuk uit!
That's how I roll.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Het seksistisch gehalte van deze opmerking stuit mij tegen de borst, ..auw
Chickiesquote:Op zondag 3 februari 2013 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het ook. Bijzondere ruimte en lekker eten. Met name de kippetjes.
En anders laat je meneer thuis en gaan we samen op stok!
25 februari pas weerquote:
Ho ho, je gaat hier toch niet vertellen dat Amsterdam crimineler is dan Eindhoven, hèquote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef Toverheks het volgende:
fietslampjes, als ze hier in Amsterdam een fiets met fietslampjes erop geklikt zien staan, denken ze echt niet wat een mazzel, we jatten het fietslampje er ff van af, nee ze denken dat is ff mooi meegenomen, we jatten DE fiets met HET lampje er nog aan
Doen!quote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef Soury het volgende:
TV / [7-2] Sightseers - 192 FOK!kers gratis naar de film in Amsterdam
Mmmmm ik zit te dubben of ik ga. Ik ben al 100 jaar niet in een bioscoop geweest
Ja ik weet het. Nou ik doe het gewoonquote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doen!
Echt een leuke film en ik vind Kriterion altijd een erg fijne bioscoop.
Je zit toch in het donker! Kun je mooi katjes knijpen, als muis.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:42 schreef Soury het volgende:
Ja ik weet het. Nou ik doe het gewoon![]()
Nu ben ik bang
Ik heb er zin inquote:
Maar is het ook een leuke film?quote:
Ja die past prima in mijn straatjequote:
Zal best. En volg het advies van Cc op hè?quote:
Welkequote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal best. En volg het advies van Cc op hè?
Een jas op je linker en rechterstoel. Geen last van lastige Fok!Kers op die manier.quote:
Ohh, nou ik ben best wel sociaal hoor. Maar ja een fokker naast je is best een probleemquote:Op zondag 3 februari 2013 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een jas op je linker en rechterstoel. Geen last van lastige Fok!Kers op die manier.
Hartstikke leuke film, als je van een beetje zwarte humor houdt. Ik heb me er iig erg mee vermaakt. Met lachsalvo's en opschrikmomentjes. Ik gok zo dat hij ook aan Soury welbesteed is.quote:
Ik had de beslissing al genomenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou dat andere advies van Cc opvolgen als ik jou was Soury
Waar ben ik aan begonnenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Iets warms, en voor de rest is het toch donker daar.
Ik bedoelde de katjes knijpen in het donkerquote:Op zondag 3 februari 2013 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had de beslissing al genomen
Ik ga
Al die zolder fokkers leggen hun jas op de stoel. Geen kansquote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde de katjes knijpen in het donker
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, je gaat hier toch niet vertellen dat Amsterdam crimineler is dan Eindhoven, hè
Ik ren voor de love seatsquote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde de katjes knijpen in het donker
Kom je ook ?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Iets warms, en voor de rest is het toch donker daar.
Dat is een mannending Coos.quote:
Ohquote:
Ik kan dat niet he? Echt ik ben verrot dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef Coos het volgende:
Ik was even een uurtje in slaap gesukkeld. Héérlijk!
Ik herken dat. Maar na een slechte nachtrust overkomt het mij ook zo nu en dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
Ik kan dat niet he? Echt ik ben verrot dan.
Ik ben nu ook redelijk brak. Dus van koken gaat niet veel terecht komen. Ik denk dat het een uitsmijter gaat worden. Dan maar wat extra fruit voor de vitamientjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan dat niet he? Echt ik ben verrot dan.
Zelfs dan niet. Ik slaap in mijn bed en niet op de bank. Al moet ik me op mijn tanden er naar toe slepenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik herken dat. Maar na een slechte nachtrust overkomt het mij ook zo nu en dan.
Stoofpotje hamlap met bier en appelmoesquote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben nu ook redelijk brak. Dus van koken gaat niet veel terecht komen. Ik denk dat het een uitsmijter gaat worden. Dan maar wat extra fruit voor de vitamientjes.
En daarna zet je ze in een glaasje water op het nachtkastje?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Ik slaap in mijn bed en niet op de bank. Al moet ik me op mijn tanden er naar toe slepen
Een soort van wekker, en nee ik heb een niet draagbaar gebitquote:Op zondag 3 februari 2013 19:47 schreef Coos het volgende:
[..]
En daarna zet je ze in een glaasje water op het nachtkastje?![]()
Juist om niet te vaak op de bank in slaap te vallen heb ik een elektrische stoel gekocht. Maar ja, als ik hem in zijn achteruit zet is dat nog gevaarlijker.
O, ik heb ook nog een restje zelfgemaakte appelmoes. Ik gooi er bij het maken altijd een scheut drank door dan blijft het zeker een week goed in de koelkast.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Stoofpotje hamlap met bier en appelmoes
Zodra Coos in slaap valt krijgt hij 220 volt door zijn stoel.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:49 schreef Toverheks het volgende:
elektrische stoel?? Coos verklaar je eens nader,
Dat je traploos hem in iedere stand kan zetten.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:49 schreef Toverheks het volgende:
elektrische stoel?? Coos verklaar je eens nader,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |