In tegenstelling tot jou heb ik geen ellenlange, sociaal gewenste, kleffe, jankie-jankverhalen nodig om iets duidelijk te maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
Dat je iig even de moeite hebt genomen om afscheid te nemen van Mu.. kon het eraf dat scheitbeetje text?
Ja, wederom mijn schuld, ik ga een andere naam nemen, iets met 7 lettergrepen, deze is te makkelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:30 schreef Toverheks het volgende:
ja schaam me nog steeds, had het over wolven maar bedoelde een vos. en Jian had plaatje van een weerwolf ook ergens neer gezet. en OH mijn wolf is met een F..........Gert of Pietje ken iemand het even verbeteren
Dat is een fos!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Een weerwolf voor je topic heks
Ach, schei uit, verzuipt in zijn eigen zelfmedelijdenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef Copycat het volgende:
Is die mummie nu nog steeds aan het huilen over het einde van VOL?
en iets met Fysio of Sufioquote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wederom mijn schuld, ik ga een andere naam nemen, iets met 7 lettergrepen, deze is te makkelijk.
Jeutje, wan toestanden, ik zou zeggen vanavond vroeg naar bed, met een bakje warme thee, chocolade koekjes en een paar delen van een goede seriequote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef Copycat het volgende:
En k had gisteren geen kippetje, want we waren met een te grote groep en dus kregen we een kleine keuzekaart.
En toen was nadien ook nog mijn fietslampje van mijn fiets gejat.
En toen en toen en toen.
Nee. Ik ga vanavond bij een vriend eten en een paar afleveringen van The Killing kijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef Jian het volgende:
Jeutje, wan toestanden, ik zou zeggen vanavond vroeg naar bed, met een bakje warme thee, chocolade koekjes en een paar delen van een goede serie
3e en laatste seizoen, die moet ik trouwens wel zeker nog gaan kijken!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik ga vanavond bij een vriend eten en een paar afleveringen van The Killing kijken.
Maar mooi dat ik mijn fiets in de achtertuin zet!
Ze moesten ze de tyfus slaan! Oh wacht, Eindhoven........quote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef Copycat het volgende:
En k had gisteren geen kippetje, want we waren met een te grote groep en dus kregen we een kleine keuzekaart.
En toen was nadien ook nog mijn fietslampje van mijn fiets gejat.
En toen en toen en toen.
Ongezien!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:53 schreef Coos het volgende:
Ze moesten ze de tyfus slaan! Oh wacht, Eindhoven........
Wellicht dat die Engelse remake bevredigender is, ik begreep dat die dit jaar zou verschijnen!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:49 schreef Copycat het volgende:
We zijn pas met het eerste seizoen begonnen. Hoop wel op een beter einde dan dat van The Bridge. Daar moest het te snel in elkaar passen, toch jammer.
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze moesten ze de tyfus slaan! Oh wacht, Eindhoven........
Remakes zijn imo meestal minder. En ik neem niet aan dat ze het einde zullen veranderen?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:55 schreef Jian het volgende:
Wellicht dat die Engelse remake bevredigender is, ik begreep dat die dit jaar zou verschijnen!
Ik weet 't niet, ik hou met name niet van Amerikaanse remakes, die Britten hebben over het algemeen toch wat meer klasse en ze gaan ook niet over 1 nacht ijs volgens mij ;quote:Op zondag 3 februari 2013 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Remakes zijn imo meestal minder. En ik neem niet aan dat ze het einde zullen veranderen?
Of het nog minder maken, zoals bij de Amerikaanse versie van Het Gouden Ei.
Die dingen kan je er toch afhalen?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongezien!
Op het oude Philipsterrein waar mijn opa vroeger werkte, jatten ze gewoon mijn fietslampje.
Dat betekent nog niet dat onverlaten dat dan ook maar moeten doen. En dan alleen voor. Het achterlampje zat er gewoon nog op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |