heb jij daar jaren over moeten doenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
25, daar heb ik godkolere jaren over moeten doen, en jij krijgt ze zowat gratis...
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:56 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Nu hebben jullie er allemaal 1
Geen idee maar ik zag dat er Notes werden uitgedeeld... Heb ik er ook maar 1 uitgedeeldquote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de handgooi hem er maar ff in
vind ik lief van je, als het er maar bij eentje blijft, sta op een mooi getal en wil dat zo houdenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:58 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zag dat er Notes werden uitgedeeld... Heb ik er ook maar 1 uitgedeeld
Ik ook... 13quote:Op zondag 3 februari 2013 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik lief van je, als het er maar bij eentje blijft, sta op een mooi getal en wil dat zo houden
We hadden je inderdaad tegen jezelf moeten beschermen dan was dit nooit gebeurd.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef Jian het volgende:
Als Gert dit zie wordt ie heel verdrietig en dat is jullie schuld
zal hem zakdoekjes sturenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef Jian het volgende:
Als Gert dit zie wordt ie heel verdrietig en dat is jullie schuld
Pietje is een bikkel, die wordt niet zo gauw verdrietigquote:
quote:
Dat zijn de ergstequote:Op zondag 3 februari 2013 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pietje is een bikkel, die wordt niet zo gauw verdrietig
dit is de ecktequote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]te laat, we hebben al zo een mooie gehad van Bende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |