Ik ken beiden niet, dus geen idee of ze op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
Het nichie van golfer leek me qua stijl een beetje op het zussie van Sun
Maar misschien is dit wel hoe de gemiddelde 20-jarige tegenwoordig is; allemaal na mijn tijd
Hebben ze vaak zo'n grote hipsterbril op?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ken beiden niet, dus geen idee of ze op elkaar lijken.
Ik vind twintigjarigen niet per definitie op elkaarlijken. Althans, de twintigjarigen die ik in de klas heb. Maar journo's zijn een beetje een eigengereid volk.
Nee, zie ik op school beduidend minder dan bijvoorbeeld in de stad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hebben ze vaak zo'n grote hipsterbril op?
Zwart haar...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, zie ik op school beduidend minder dan bijvoorbeeld in de stad.
Ook die uggs ed. ging een beetje aan ons voorbij.
Maargoed, ook wij hadden onze mode toch?
Ik had zwart haar dat met groene zeep rechtop stond.
Mijn achternichtje C. ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer, ik kom er via FB achter dat je nichtje verkering heeft met iemand die ik ken. Kleine wereld!
Ja, C.quote:
Talkpoeder?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zwart haar...groene zeep !
Van de kapster hoorde ik dat talkpoeder (ook) weer in is![]()
Niet alleen voor de vettigheid van haar, doch voor volume![]()
Nasr, voomalig dichter des Vaderlands, krijgt nog een leuke uitsmijter van de
Betrouwbare Mannetjes:
Verschrompeld zijn wij:
In de peilloze diepten van:
Kritiseren, abdiceren, nationaliseren;
Als tronen onbereikbaar blijven, kopen wij
banken, opdat wij ons in stilstaande treinen:
directeuren kunnen wanen.
# banken, insert zkhzn
Ja, is pas sinds kort. Ik geloof dat hij er tijdelijk 2 vriendinnen op nahield.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, C.
Maar ik dacht eigenlijk dat haar vriend een andere vriendin had. Is kennelijk sinds kort?
Kan me net zo goed vergissen hoor.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:53 schreef golfer het volgende:
Zo. Samen met B. een fraaie nieuwe CV van haar in elkaar gezet.
...plaatje volgt...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Talkpoeder?
Maar dat ziet er toch niet uit in je haar. Hoe moet dat dan?
Wordt die wel warm in de tuinkamer?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:53 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, zie ik op school beduidend minder dan bijvoorbeeld in de stad.
Ook die uggs ed. ging een beetje aan ons voorbij.
Maargoed, ook wij hadden onze mode toch?
Ik had zwart haar dat met groene zeep rechtop stond.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Piet
@AX hij gaat eruit naar Heul Noord Holland
En ik sliep réchtop met rollers en pinnen in mijn hoofdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lag nachtenlang met henna in mn haar in bed te stinken
niét geschoten, zeker mis...roept men in de sch.familiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Piet
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Helemaal gemistquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:23 schreef borisz het volgende:
Vos is los+51 tellen voorsprong bij het WKveldrijden halverwege
Goed bezig. B gaat snel iets vindenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:53 schreef golfer het volgende:
Mooi, je kan nog lachenquote:
Oh, ik haat dat, enorme mensenmassas en stampdrukte in winkels. Gruwel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo.. Dat was de eerste keer Primark en gelijk de laatste keer (op zaterdag). Ik kan niet tegen die drukte.
Wel flink geslaagd voor maar 50 euro, geen wonder dat t zo druk is.
2 broeken, een vest, een truitje, shirt en hemdje
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, is pas sinds kort. Ik geloof dat hij er tijdelijk 2 vriendinnen op nahield.
O god nu wil ik dat ook!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:44 schreef AnneX het volgende:
@ Dude
Bijvoorbeeld : http://www.beautylab.nl/review-haar-volume-poeder/
Plus video tutorial![]()
Plus http://www.beautylab.nl/how-to-volume-in-je-haren/
Het lijkt wel een Steer site: ik klik in het rond...
![]()
![]()
Dat. Dinsdagmiddag even Haarlem inquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, ik haat dat, enorme mensenmassas en stampdrukte in winkels. Gruwel.
Tegenwoordig vaak op zaterdag boodschappen doen, horror.
Ik koop dus veel liever online en ga op zaterdag met de hond in het bos lopen
Op zondagmorgen mét kaas ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Een haarcroissant.
Die wil ik ook.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Een haarcroissant.
Die wil ik ook.
Die laatste zag ik al voorbij komenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:18 schreef minilot het volgende:
Ik vrees dat ik 5 kilo ga aankomen in 1 maand Vegan Challenge.![]()
Want: https://twitter.com/ilonavg_eet/status/297726219166838784/photo/1
..en: https://twitter.com/ilonavg_eet/status/297737465886801920/photo/1
![]()
Ja Max doet dat wel leuk ja, hoewel ik het aanvankelijk te ouwelijk vond bij d'r.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op zondagmorgen mét kaas ?
Eigenlijk vind ik de lage wrong van Max gewéldig ! vooral bij avondkleding.
En volgens mij gebruikt zij in haar piek -laat-maar-waaien-haar ook wel eens
dat poeder, als het is opgestoken....
Doet mij eraan denken, dat ik lang geleden jou een uitgebreide pm stuurde met
een tutorial in tekst hoe je krullen kan maken !!! She- wise![]()
Heb je dat nog ooit gedaan ?
Ik kan er ook niet tegen. Wordt er bloedchagrijnig en misselijk van. Winkelen is sowieso niet mijn hobby maar af en toe moet het. Oja ook 5 paar sokken gehaaldquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, ik haat dat, enorme mensenmassas en stampdrukte in winkels. Gruwel.
Tegenwoordig vaak op zaterdag boodschappen doen, horror.
Ik koop dus veel liever online en ga op zaterdag met de hond in het bos lopen
Is Heel Holland Bakt niet iets voor jou? Gaan ze op zoek naar de beste thuisbakker. Je kunt je opgeven op omroepmax.nlquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:18 schreef minilot het volgende:
![]()
ik ga dan ook graag tijdens mijn lunchpauze dat soort zaken regelen, even wat zaken halen die je nodig hebt, of als ik onderweg langs een supermarkt kom in de buurt van mijn route.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen. Wordt er bloedchagrijnig en misselijk van. Winkelen is sowieso niet mijn hobby maar af en toe moet het. Oja ook 5 paar sokken gehaald
En daarna een AH XL ingeweest, wat een prachtige winkel is dat! Lijkt wel op Carrefour in Frankrijk. Met huishoudelijke spullen, kleding, een deli en slagerafdeling met hele hammen etc.
Ik weet het, maar ik ben niet erg zo bedreven in bakken en ik wil niet op televisie en ik ben allesbehalve stressbestendig als ik sta te koken (als in: mensen met een mes mijn keuken uitjagen) en het wordt vast veel STOMMER dan de echte versie en.. en.. en..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is Heel Holland Bakt niet iets voor jou? Gaan ze op zoek naar de beste thuisbakker. Je kunt je opgeven op omroepmax.nl
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:30 schreef minilot het volgende:
..nou ja, eerlijk gezegd was ik al halverwege het inschrijfformulier, maar toen durfde ik niet meer.
ik wil je wel helpen met opetenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:18 schreef minilot het volgende:
![]()
Allerminst. Ik hou van het onbekende!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
...omdat je bang bent voor het onbekende
Ok nee als je gevoel echt niet goed zit moet je het niet doen. Ik denk wel dat je meer kunt dan je zelf denktquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Allerminst. Ik hou van het onbekende!![]()
Serieus: het is gewoon zelfkennis. Ik ben écht een enorme kluns in de keuken en ik ben niet erg goed in bakken zonder heel uitgebreid omschreven recepten ernaast - ik heb er van nature niet echt veel gevoel voor.
Ik ga wél kijken natuurlijk! En flink schelden, want geen..
[ afbeelding ]
En geen..
[ afbeelding ]
En geen..
[ afbeelding ]
Leuke film! Grappen zijn heerlijk melig, maar nergens hilarisch. Ik blijf wallace and gromit leuker vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Nu Pirates kijken
The Pirates! In an Adventure with Scientists! (2012) - IMDb
We begonnen met Lincoln, uitgezet. Kan aan onze bui liggen, maar we vonden er niet veel aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leuke film! Grappen zijn heerlijk melig, maar nergens hilarisch. Ik blijf wallace and gromit leuker vinden.
Ik vond Lincoln ook niet echt bijzonder.....quote:Op zondag 3 februari 2013 11:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We begonnen met Lincoln, uitgezet. Kan aan onze bui liggen, maar we vonden er niet veel aan.
Toen het sprookje wat Life of Pi heet helemaal af gekeken tot 3 uur
Wat een fantasieverhaal en soms best knap gedaan! We misten wel onze 3D brillekes denk ik.
Succes!quote:Op zondag 3 februari 2013 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Jawel, vanavond mn optreden
http://patronaat.nl/3-2-2013/popkoor%3a-eight-days-a-week
Snap best dat je de kriebs hebt voor morgenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis mijn laatste dag vrij en ben al een paar dagen best zenuwachtig. Best raar; ik zou dat banen switchen nu wel gewend moeten zijn haha. Maar dit wil ik laten slagen. Ik wil heel graag verder in de voedingsmiddelenindustrie en hoop dat ik dit keer wat verder kan komen.
Tuurlijk heb je een beetje de bibbers. Ik heb al honderrduizend baantjes gehad en het is altijd wel weer even spannend als je ergens bent. Komt goed!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis mijn laatste dag vrij en ben al een paar dagen best zenuwachtig. Best raar; ik zou dat banen switchen nu wel gewend moeten zijn haha. Maar dit wil ik laten slagen. Ik wil heel graag verder in de voedingsmiddelenindustrie en hoop dat ik dit keer wat verder kan komen.
Ik weetz.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:51 schreef golfer het volgende:
Aysel Erbudak staat wel bekend als een haaibaai die het voor elkaar gekregen heeft het ziekenhuis weer winstgevend te maken.
Pfftquote:Op zondag 3 februari 2013 14:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik weetz.![]()
Tis meer dat Achmea een ietwat vreemde rol speelt, door nú pas geen contract
aan te gaan.
Alhoewel ik ( natuurlijk) niet op de hoogte ben van de ( details) van de
onderhandelingen.
Ook ik kreeg bijv.met terugwerkende kracht, jaarlijks een contract en minder
vergoeding en de felicitaties dat ik zorgverlener mocht zijn voor hun klanten.
Ja leuk hequote:Op zondag 3 februari 2013 15:09 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
voor Q en B ( en g)
Straks worden er nog zv genationaliseerd !
Wel een zennig muzakje erbij spelen, of op klankschalen timmerenquote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef minilot het volgende:
Even een van vegans geleerde mantra oefenen hoor:
.."Ik *mag* het wel, maar ik *wil* het niet"
En dan gezamenlijk in de kring gebruik maken van The New Tantra-technieken.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef minilot het volgende:
Even een van vegans geleerde mantra oefenen hoor:
.."Ik *mag* het wel, maar ik *wil* het niet"
Das minderquote:Op zondag 3 februari 2013 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja leuk he![]()
Hij vertelde ook meteen even dat ie weer uitgenodigd is door Aus om weer te proberen een verblijfsvergunning te krijgen, hij werd daar een half uur geleden over gemaild.
(hij stond op een wachtlijst)
Ik ben altijd een beetje boosch geweest dat ik te laat ben geboren om hippie te zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 15:55 schreef minilot het volgende:
Brrrr Bluezz!
Ik ben niet uit het juiste hippiehout gesneden..
Jawel, ik ben thuisquote:Op zondag 3 februari 2013 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Zometeen gebraden Gans eten, en vanavond topgear, veel beter wordt het niet op zondag!
Nu alweer het optredenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef golfer het volgende:
Zo. Zangeres weggebracht voor haar soundcheck.
Straks weer daarheen voor het optreden.
Ja, bizar hè. Ik hoorde ook al over een concept waarbij de zorgverzekeraar een soort huisartsenpraktijk opzet en de huisartsen dus allemaal in dienst van bijv Achmea of IZZ zijn etc.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Bizar eigenlijk, hoe het met onze gezondheidszorg gaat. Beetje kostendekkend mag wel, maar dat zorgverzekeraars het beleid gaan maken begrijp ik niet helemaaal.
quote:
Ik hebje 6x proberen te bellen, maar mijn telefoon weigert de 0quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hebje 6x proberen te bellen, maar mijn telefoon weigert de 0
Twee dagen bloedheet, Anne! Lekker in de zon gezeten en geski'd. Wel heel druk, want Oostenrijk had vakantie :/
Helemaal heelquote:
quote:
Beter dat paaltje dan je Paquote:Op zondag 3 februari 2013 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal heelgrote blauwe plek op mijn rechterbeen, maar dat gaat wel over. En mijn pa heeft een paaltje naast de piste stuk gereden terwijl hij er tegenaan knalde
(andere skiër knalde tegen hem aan en hij probeerde die verder te ontwijken maar raakte uit balans).
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ben lekker aan het zingen
(net als Bluezz nu
(alleen die kan het wel wat beter hahaha))
Owkee.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Oow sauna![]()
Ik heb lekker getennist, een van de laatste keren. Nu Obese kijken met een man met een buikomvang van 181cm
Tijd om Ross er thuis eentje te laten aanleggenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
En nu mis ik de saunaElke avond de sauna in geweest
Aaaah, ging het goed ? zonder O2 cilinder backstage.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis na het prima optreden. Q. is lekker meegegaan terug met ons en blijft hier slapen.
Foto's en video worden upgeload.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Gezellig en we zien de foto's wel![]()
Nu naar bed![]()
Wekker om 7 uur![]()
Tijd om te douchen en te ontbijten![]()
Ik hoop dat ze morgen een beetje rustig aan doen met me. Trusten
Ja, ging heel goed. Ik plaats hem zo wel even als youtube wil meewerken.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef AnneX het volgende:
Aaaah, ging het goed ? zonder O2 cilinder backstage.
Is Q trots op zijn moeder ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:01 schreef golfer het volgende:
Optreden van Trudie (brakke kwaliteit filmpje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot en met de laatste regel![]()
Het swingt de pan uit![]()
![]()
Optreden van Trudie (brakke kwaliteit filmpje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat nu aan terwijl ik de afwas doe
Confidence through competence
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuw doel deze week: minstens 3 serieuze sollicitaties de deur uit op een technisch, commercieel technisch of medisch technisch geboed.
En afdansen op woensdag.
Access deniedquote:Op maandag 4 februari 2013 09:47 schreef borisz het volgende:
Valentijnskomkommer bij de AH
[ afbeelding ]
Meh.. Ik ken het dieet inderdaad wel, maar flink veel vlees/vis/zuivel tegenover weinig koolhydraten is niet hoe ik graag eet. En ik vind het ook maar saai om voedsel op zo'n manier puur als brandstof te beschouwen.. Bovendien ben ik ook bepaald geen tegenstander van moderne, bewerkte voedingsmiddelen, en vind ik het hele paleo-gebeuren (vooral het geblaat omtrent het dieet hoor, niet zozeer de eetgewoontes zelf) vooral een voorbeeld van aanstellerige verheerlijking van het woeste primitieve. Sorry!quote:Op maandag 4 februari 2013 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Minilot, zelf eet ik al jaren iets wat het best omschreven kan worden door Paleo (al ben ik niet zo strak daarmee, en ik kwam er later pas achter dat het zo heette). De bekendste 30-day 'challenge' op dat gebied is:
[ afbeelding ]
http://whole9life.com/start/
Misschien leuk als je met je Vegan challenge klaar bent. Veel ex-vegans en vegetariers die gluten-intolerant bleken te zijn, varen heel erg goed op Paleo. Ze eten dan local, biologisch vlees, vis, groente en fruit om toch het idee van 'goed voor de natuur' hoog te houden. Ook als je niet intolerant bent voor gluten is het een mooie voedselset. Het stelt me in staat om gezond -25 kg te behouden ten opzichte van hoe ik vroeger at.
Actually, ik zie het meer als het vermijden van de moderne hedonistische, bewerkte producten die weinig meer met voedsel te maken hebben. Alles wat in de supermarkt nu ligt qua groente en fruit bestond natuurlijk in de steentijd nog niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:39 schreef minilot het volgende:
en vind ik het hele paleo-gebeuren (vooral het geblaat omtrent het dieet hoor, niet zozeer de eetgewoontes zelf) vooral een voorbeeld van aanstellerige verheerlijking van het woeste primitieve. Sorry!![]()
![]()
![]()
Ik een ex-hedonistquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
En succes bij je nieuwe baan FF. Hoop dat de lunch geslaagd was
Já zeg ! ik pak de fiets voor een rondje dorp !quote:Op maandag 4 februari 2013 14:16 schreef MissHobje het volgende:
Het lijkt wel voorjaar!
Deur open, grote schoonmaak en nog 21 graden in huis puur door de zon
Ging super, alles ging gewoon goed en zo'n enthousiast publiek!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aaaah, ging het goed ? zonder O2 cilinder backstage.
Is Q trots op zijn moeder ?
Wat stoer je optredenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ging super, alles ging gewoon goed en zo'n enthousiast publiek!
Q is trots hoor, was wel kritisch op de bandhij is gezellig blijven slapen en net pas weg, mn broer/schzus/nichtje uit Houten (van het etentje vorige week) waren er ook
![]()
Ja, ik zag hullie swingen in het publiek plus een ietwat ongemakkelijke Qquote:Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ging super, alles ging gewoon goed en zo'n enthousiast publiek!
Q is trots hoor, was wel kritisch op de bandhij is gezellig blijven slapen en net pas weg, mn broer/schzus/nichtje uit Houten (van het etentje vorige week) waren er ook
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef MissHobje het volgende:
Genieten he van zo;n dag, ik ga morgen euhm ff fietsen tenzij.... (en dan zal het heus wel weer regenen ofzo)
Haquote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef borisz het volgende:
Zou iemand die lid is van de consumentenbond willen kijken naar hun oordeel?
http://www.consumentenbon(...)/magnifica-ecam22110
We zijn op zoek naar een fatsoenlijk (vol)koffieapparaat voor een degelijke prijs
Doen!quote:Op maandag 4 februari 2013 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, even overlegd met collega'tje wat we gaan doen als de werkboel in elkaar stort. Ik geloof dat we op dezelfde pagina staan.
Verder gewerkt vandaag, business as usual. Daarnaast paar mooie medische vacatures gezien, morgen wat dieper op ingraven. Misschien toch weer het medische in...
Ik ga het gewoon proberen
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doen!
Wij terug van Randstad HR Solutions informatie-bijeenkomst.
Hoop geblabla en tips en voorlichting, veel vragen uit de zaal (als je de boventalligen dan zo allemaal bij elkaar ziet zitten is het echt niet te bevatten) en wat steeds maar naar voren komt is dat er niet is nagedacht over het uitbetalen cq opnemen van de overgebleven vak. dagen en PLB urenen soms zit P&O gewoon fout met info
Zo blij met mijn eigen g die overal mee naartoe gaat voor kritisch geluid en jobcoaching
Als lid ingelogd en dit is het testresultaat:quote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef borisz het volgende:
Zou iemand die lid is van de consumentenbond willen kijken naar hun oordeel?
http://www.consumentenbon(...)/magnifica-ecam22110
We zijn op zoek naar een fatsoenlijk (vol)koffieapparaat voor een degelijke prijs
quote:Delonghi Magnifica ECAM22110
Delonghi Magnifica ECAM22110
NOV 2012
De Delonghi ECAM 22.110 hoort bij de Magnifica serie van DeLonghi. Hij is onder andere voorzien van een instelbare koffieuitloop, hoeveelheid koffie en smaakselectie en heeft een energiebespaarstand.
Vanaf: ¤ 362,95 Vergelijk de prijzen
Testoordeel:
7,7
5 review(s):
94
Hoe scoort dit product?
Hoogst scorende product
8,2
7,7
Laagst scorende product
7,7
Testresultaten
Totaal:
7,7
Kwaliteit espresso (20%): 6,4
Energiegebruik (15%): 7,7
Temperatuur (15%): 8,2
Opwarm- en bereidingstijd (5%): 5,8
Gelijke hoeveelheid in 2 kopjes (5%): 9,2
Kwaliteit opgeschuimde melk (5%): 6,7
Gebruiksgemak (30%): 8,6
Gebruiksaanwijzing (5%): 8,0
Specificaties
Automatisch met bonen
Ja
Gemalen koffie
Ja
Portiesysteem (Capsule of cup)
Nee
Soort portiesysteem
n.v.t.
Aantal smaken capsules
n.v.t.
Voorziening voor melkopschuimen
Ja
Heet water en stoom mogelijkheid
Ja
Timer (programmeerbaar)
Nee
Automatische stop van watertoevoer
Ja
Toon alle foto's
5 review(s)
Totaal:
: 94%
Espresso
: 92.0
Gewone koffie
: 100.0
Melk opschuimen
: 80.0
Bereidingstijd
: 96.0
Bediening
: 96.0
Schoonmaken
: 100.0
Alle reviews Schrijf een review
Winkelinformatie
Goedkoopste webwinkel
Internetshop
prijs:
¤ 362,95
Goedkoopste winkel
Media Markt
prijs:
¤ 398,01
plaats:
Middelburg
Ik ben ook benieuwdquote:
Mijn moeder kocht een tijdlang alles volgens advies van de consumentenbond, had een en al ellende met die aankopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Als lid ingelogd en dit is het testresultaat:
[..]
Optreden van Trudie (brakke kwaliteit filmpje)Gaaf johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja joh dat gaat wel weer lukken, heb ik in al mijn banen gehad!! Geef jezelf de tijd en blijf jezelfquote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn eerste dag was spannend maar heb een geluk dat in ieder geval degene die mij inwerkt erg aardig is. Weer veel nieuwe dingen en schermen gezien en veel deed me ook herinneren aan mijn tijd in de noten. Gelukkig zijn er bepaalde dingen hetzelfde.
En het kantoor staat VOL met voedingsproducten. Je kunt makkelijk je brood vergeten.
En nieuwe producten uitproberen is nooit verkeerd.
En ergens 'teleurgesteld' dat ik net weer wat had opgebouwd (qua een bedrijf leren kennen en met collega's samenwerken) en weer overnieuw moet beginnen. Maar dit gevoel verdwijnt hopelijk in de loop van de tijd.
au!!!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga Ross ophalen
En ik bloed onder mijn voet. Of moet zeggen: bloedde. Ik zag ineens een heel rood spoor door het huis. Hal, slaapkamer, keukenBleken allemaal bloedvlekken te zijn en ik heb echt niets gevoeld.
Ik hoop dat zij mij ook de tijd geven. Ben in ieder geval alle namen alweer kwijt. Ben daar zo slecht inquote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja joh dat gaat wel weer lukken, heb ik in al mijn banen gehad!! Geef jezelf de tijd en blijf jezelf
Klinkt positief en een band en andere zaken opbouwen komt vanzelf wel weer.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn eerste dag was spannend maar heb een geluk dat in ieder geval degene die mij inwerkt erg aardig is. Weer veel nieuwe dingen en schermen gezien en veel deed me ook herinneren aan mijn tijd in de noten. Gelukkig zijn er bepaalde dingen hetzelfde.
En het kantoor staat VOL met voedingsproducten. Je kunt makkelijk je brood vergeten.
En nieuwe producten uitproberen is nooit verkeerd.
En ergens 'teleurgesteld' dat ik net weer wat had opgebouwd (qua een bedrijf leren kennen en met collega's samenwerken) en weer overnieuw moet beginnen. Maar dit gevoel verdwijnt hopelijk in de loop van de tijd.
Gaat vast helemaal goed komen!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij mij ook de tijd geven. Ben in ieder geval alle namen alweer kwijt. Ben daar zo slecht in
wanneer mogen we van hier je mancave eens gaan bewonderen?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, was weer een geslaagde stipjesavond![]()
Die begon na het eten meteen haar sneakers uit te trekken en zich op mijn bank te nestelen, dus de woonkamerindeling heeft de chicktest doorstaan.
Kennen elkaar alweer 5 jaar
Kom maar eens langs als je naar PSV gaatquote:Op maandag 4 februari 2013 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wanneer mogen we van hier je mancave eens gaan bewonderen?
En maar blijven wachten tot er door haar meer wordt uitgetrokken dan sneakers?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, was weer een geslaagde stipjesavond![]()
Die begon na het eten meteen haar sneakers uit te trekken en zich op mijn bank te nestelen, dus de woonkamerindeling heeft de chicktest doorstaan.
Kennen elkaar alweer 5 jaar
Ze heeft een eerste vriendje, op haar 24equote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En maar blijven wachten tot er door haar meer wordt uitgetrokken dan sneakers?
Kom hier eten/drinken als je tijd hebtquote:Op maandag 4 februari 2013 23:19 schreef borisz het volgende:
Ik ga volgende maand voor het eerst een bezoekje brengen aan Eindhoven. Het D66 congres is in het Beursgebouw..
dat duurt nog wel ff danquote:Op maandag 4 februari 2013 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom maar eens langs als je naar PSV gaat
Is 10 minuutjes lopen naar het stadion vanaf hier, en 2 minuutjes vanaf het station
Ja, dan zal je toch wel weer een paar jaar moeten wachten.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
dat duurt nog wel ff danga vrijwel alleen naar europese wedstrijden
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:59 schreef Den_Haag het volgende:
au!!!
Hoe was de wintersport? Avond trouwens
Que?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en omdat het nog kan vandaag:
Imtech_!!!!
goed maar erg ijzigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]Heerlijk warm en sneeuwig
En ik heb meer blauwe plekken dan ik dacht. Hoe was het in het Zillertal?
Ja, richting het dal was het bij ons ook erg ijzigquote:
Dat was handiger als ik aan het werk was geweestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
Ben nu in Assen tot iets na 12u denk ik
terug is toch langs jouw stadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was handiger als ik aan het werk was geweest
Hoe laat is dat ongeveer?quote:
Krappe planning, of ben je zo efficiënt dat je 2 weken vakantie kan houden in 1 week?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:03 schreef PdeHoog het volgende:
Kan ik me voorstellen, B
Hier nu twee weekjes vakantie gepland voor komende week. Was het opeens helemaal zat en we zitten toch te wachten op een leverancier.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Krappe planning, of ben je zo efficiënt dat je 2 weken vakantie kan houden in 1 week?
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krappe planning, of ben je zo efficiënt dat je 2 weken vakantie kan houden in 1 week?
Lekker! Vooral het Wales-gedeelte dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier nu 2,5 week vrij1,5 week typen typen typen (en me op de achtergrond enorm verantwoordelijk voelen voor mijn klas en zo
) en dan 1 week alleen maar ontspannen in Wales
Je mag ook Sam uitlaten die weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:
Oh, B. En ik willen best halverwege in een pub op jullie wachten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Gezellig!! We gaan wel heel veel en ver wandelen en bergen(jes) beklimmen en zo hoor
(mits het weer een beetje mee zit) Dus wandelschoenen mee!
Hmmm... halverwege de Pen-Y-Fan is volgens mij geen pub helaas..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, B. En ik willen best halverwege in een pub op jullie wachten.
Wij amuseren ons wel...
Vreselijk als je achteruit gaat en het ook beseftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, B. En ik willen best halverwege in een pub op jullie wachten.
Wij amuseren ons wel...
De oudjes hebben gesmuld van roti kip ! met heul veul spercieboontjes.
Sch.va gaat cognitief achteruit en hij beseft het verdomde goed.
Haalt dingen door elkaar als ING gebeld, en bedoelt Agis over een kwestie die
ik 3 weken geleden - met zijn accoord - heb uitgezocht.
# geen geduld met ouwe mensen.![]()
jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vreselijk als je achteruit gaat en het ook beseft
Hoe oud is ie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:23 schreef AnneX het volgende:
javertoont ook het typische schuil gedrag, schuld geven aan
situaties, erom heen kletsen, niet ( kunnen) herhalen, drammerig,
achterdocht etc etc.
92...sch.ouders houden elkaar in standquote:
Trekken ze ook eens op tijd aan de belquote:Op woensdag 6 februari 2013 05:36 schreef AnneX het volgende:
Overigens http://www.nrc.nl/nieuws/(...)en-te-onbetrouwbaar/
Ach, accountants zijn ook onbetrouwbaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 08:41 schreef borisz het volgende:
Mogge. Voor college nog even naar de kapper geweest.
[..]
Trekken ze ook eens op tijd aan de bel
In Nederland zorgt 1 vlokje al voor paniek hèquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Na 1 uur nog niet bij de snelweg ben ik maar weer omgekeerd![]()
Ik begrijp het alleen niet want de wegen zijn mooi schoon...
Jep, te gierig voor goede banden zekerquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Nederland zorgt 1 vlokje al voor paniek hè
In Oostenrijk sneeuwde het zondag best heftig, maar de snelweg was mooi schoon. Kwamen we op een gegeven moment achter een busje te rijden en die reed zo'n 30-40 km per uur. En dan krijg je allemaal gevaarlijke situaties van mensen die gaan inhalen terwijl er veel tegemoedkomend verkeer was. Was dus een Nederlander die zo langzaam reed
Valt nog mee. We hadden er eentje die midden op de weg sneeuwkettingen ging monteren. Een Duitserquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Nederland zorgt 1 vlokje al voor paniek hè
In Oostenrijk sneeuwde het zondag best heftig, maar de snelweg was mooi schoon. Kwamen we op een gegeven moment achter een busje te rijden en die reed zo'n 30-40 km per uur. En dan krijg je allemaal gevaarlijke situaties van mensen die gaan inhalen terwijl er veel tegemoedkomend verkeer was. Was dus een Nederlander die zo langzaam reed
Juu must Onderstaand zat zere is no place ver zjoe kaan go ver aye kannot faind zjoequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:23 schreef borisz het volgende:
Les van een Oostenrijker. Wel grappig dat Engels met Duits accent.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
Valt nog mee. We hadden er eentje die midden op de weg sneeuwkettingen ging monteren. Een Duitser
Ouwchiesquote:Op woensdag 6 februari 2013 05:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
92...sch.ouders houden elkaar in stand![]()
En wij kinderen en aanhang op de achtergrond.![]()
Overigens http://www.nrc.nl/nieuws/(...)en-te-onbetrouwbaar/
Past hij wel? die kettingquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
Alsof er een sneeuwketting om mijn hoofd is gemonteerd. Weer ziekjes
Bah. Vanavond afdansen, maar moet ff kijken of dat lukt
Goeiequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef golfer het volgende:
Mailtje gestuurd naar mijn volksvertegenwoordiger in de TK over situatie bij het RKZ.
Dat klinkt goed en is een ritje waard !quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef borisz het volgende:
Thuis. Zo maar weer eens naar de Oriental in Beverwijk. Er moeten weer wat inkopen gedaan worden qua pepers, gember, bamisoep, bami, garnalen en wat lekkers qua frituurspul.
.
nu vraag ik me af wie nu jouw volksvertegenwoordiger is. Zijn ze niet allemaal jouw volksvertegenwoordiger, en heb je niet toevallig op 1 iemand gestemd?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef golfer het volgende:
Mailtje gestuurd naar mijn volksvertegenwoordiger in de TK over situatie bij het RKZ.
Ik heb op 1 iemand speciaal gestemd en met haar ook via Twitter contact. Ze vroeg mij zelf om het verhaal even in een mail te zetten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
nu vraag ik me af wie nu jouw volksvertegenwoordiger is. Zijn ze niet allemaal jouw volksvertegenwoordiger, en heb je niet toevallig op 1 iemand gestemd?
Verder wel goed trouwens. Hoop dat het helpt!
Klopt.quote:
Dat is aardig wat ibu, dan voel je in ieder geval niet als ze op je voeten gaan staanquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, na 3 liter thee en 800 mg Ibuprofen ga ik het erop wagen met de dansjes
Wat een overdaad daar hequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef borisz het volgende:
Thuis. Zo maar weer eens naar de Oriental in Beverwijk. Er moeten weer wat inkopen gedaan worden qua pepers, gember, bamisoep, bami, garnalen en wat lekkers qua frituurspul.
.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:22 schreef AnneX het volgende:
En nog alsmaar leuteren de mannen aan de keukentafel![]()
# klinkt als: ...míjn dinkytoy - jouw stuiver - ruilen tegen stukkie vliegertouw -
grote knikker ....
Haal die sneeuwketting ook nog even van je hoofd! Of kleurt ie goed met je outfit?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, na 3 liter thee en 800 mg Ibuprofen ga ik het erop wagen met de dansjes
Jammer dat het weer klaar is dan he!quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:37 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen laatste buikdanstraining voor de vakantie.
Hopelijk ook wat dingen afspreken voor de komende optredens.
De voorraadkast en vriezer zitten weer volquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een overdaad daar heWij kunnen maar moeilijk kiezen altijd
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Welke bami heb je het dan over? Kant en Klaar?
Fijn dat je toch nog door kan gaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer dat het weer klaar is dan he!
Vanavond ook voor het eerst weer geen rep. moet altijd afkicken!
In Maart beginnen we weer, en ik doe weer meewas nog even spannend ivm ontslag en inkomen, maar ik ga weer lekker zingen en in juli optreden.
Thema is British Rock.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer dat het weer klaar is dan he!
Vanavond ook voor het eerst weer geen rep. moet altijd afkicken!
In Maart beginnen we weer, en ik doe weer meewas nog even spannend ivm ontslag en inkomen, maar ik ga weer lekker zingen en in juli optreden.
Thema is British Rock.
Ze heeft me al intussen bericht dat ze er naar gaat kijken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:24 schreef AnneX het volgende:
Goeieben benieuwd of je iets terug hoort.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft me al intussen bericht dat ze er naar gaat kijken.
Hier ook. Nog 6 weken en dan gaat er stevig geklust worden in de flatquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Goede bestuursvergadering gehad.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
"Hoi, ik ben Erik"
"Oh hi, goeiemorgen. Ik ben FF. Op welke afdeling werk je?"
"Ik ben Algemeen Directeur"
Dit heb ik nou aaaltijd
G&G glas erbij?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Proost.
Goede bestuursvergadering gehad.
Sterkte voor zijn burenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:58 schreef AnneX het volgende:
Tis ( weer) koud !
De c.v. Is al afgeslagen.
Bij een vriend van ons wordt zijn 4 k- huurflat door de wbv uit.ge.breid. gerenoveerd.
Een galerijflat : aan de voorkant én de achterkant: gevels en ramen.
Dat betekent al het spul - en er staat wat - een halve meter naar achter.
De c.v. , de badkamer en toilet, de keuken.
En asbest verwijderd.
Gelukkig bestaat de 1 jaar oude vloerbedekking uit tapijttegels.
Verder is het een en al Elend aan herrie, drilboren continu.
"Hoi, ik ben Erik"
Dit heb ik nou aaaltijd
Het hele ( grote) flatgebouw wordt gerenoveerd !quote:
Hoe ging het dansen op de Ibu ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, bij vrouwen is dat altijd 'schattig'
"Hoi, ik ben Erik"
Dit heb ik nou aaaltijd
Mwah, ging wel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah, ging wel...
Mwah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Mwah, ging wel...
Matig. Ik verwacht meer van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/je vaderThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Matig. Ik verwacht meer van je.
/je vader
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:35 schreef Isabeau het volgende:
(ik heb het boek van S. King gelezen over de moord op Kennedy: aanrader!!) Vandaag hopelijk beter.
Balen van je dagquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, ik moest naar een ander ziekenhuis afdeling cardio bellen en daar nam iemand met jouw voornaam de telefoon op! Ik ken verder helemaal niemand met jouw voornaam![]()
Het was gisteren geen leuke dag. Geen lunchpauze gehad en een half uur overwerken. En toen ik thuis kwam was Ross met mijn pc aan het knutselen en die deed het dus niet meer. Vervolgens moest hij om 19:00 raiden en had ik geen computerZegt ie: ga je toch een boek lezen? Maar dat had ik de hele vakantie al gedaan
(ik heb het boek van S. King gelezen over de moord op Kennedy: aanrader!!) Vandaag hopelijk beter.
Zou ook al mijn vakantiedagen opnemen als ik boventallig wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Nou ik ben alweer een paar uurtjes aan het werk, voelt heel raar.
Achterstanden 2.0 omdat er meerdere 'boventalligen' hier af en toe een vak. dag opnemen
22-11-1963quote:
Vooral dat laatste is ook heel erg leuk en boeiend. Daar moet heel veel research in hebben gezeten!quote:22-11-1963 is een boek geschreven door de Amerikaanse schrijver Stephen King. Het boek gaat over de Amerikaanse Jake Epping die door middel van tijdreizen de moord op de Amerikaanse president John F. Kennedy probeert te voorkomen. De titel slaat terug op de dag dat deze moordaanslag plaatsvond.
Hoewel het vooral om de moordaanslag op president John F. Kennedy zou moeten gaan, geeft Stephen King de lezer ook een duidelijk beeld van het leven in de jaren 50 en 60 van de 20e eeuw.
Er zijn vast geen boventalligenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Achterstanden 2.0 omdat er meerdere 'boventalligen' hier af en toe een vak. dag opnemen
De mevrouw/ collega die alles " voor de laatste keer" deed ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg ineens een idee voor een boek, het was een tijdreiziger die Kennedy vermoorde omdat in zijn tijd men in een post nucleaire holocaust zit die Kennedy veroorzaakt heeft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
22-11-1963
Van Wiki:
[..]
Vooral dat laatste is ook heel erg leuk en boeiend. Daar moet heel veel research in hebben gezeten!
Het boek boeide me echt van kaft tot kaft en het was fijn dat het zo'n dikke pil was (880 pagina's).
Klinkt goed! Ik ben benieuwd. Ik ga zoekenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
22-11-1963
Van Wiki:
[..]
Vooral dat laatste is ook heel erg leuk en boeiend. Daar moet heel veel research in hebben gezeten!
Het boek boeide me echt van kaft tot kaft en het was fijn dat het zo'n dikke pil was (880 pagina's).
Is maar 15 euroquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt goed! Ik ben benieuwd. Ik ga zoeken
Dat had maar zo gekund ivm die Cuba-crisisquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik krijg ineens een idee voor een boek, het was een tijdreiziger die Kennedy vermoorde omdat in zijn tijd men in een post nucleaire holocaust zit die Kennedy veroorzaakt heeft.
Precies, de wereld is toen door het oog van de Naald gegaan, en gelukkig was Khrushchev verstandigquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Dat had maar zo gekund ivm die Cuba-crisis
Wat in het boek ook wel duidelijk wordt is hoe erg de bevolking in paniek was rond die crisis. Mensen die zeker wisten dat de wereld in een nucleaire oorlog zou eindigen en die daarom maar bij voorbaat zelfmoord pleegden. De dreiging was enorm!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Precies, de wereld is toen door het oog van de Naald gegaan, en gelukkig was Khrushchev verstandig
Daar gaan we maandagmiddag met P&O ruzie over maken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ook al mijn vakantiedagen opnemen als ik boventallig was
Kan mij dat nog goed herinneren. De angst voor 'De Russen' en de rakettencrisis van Cuba.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat in het boek ook wel duidelijk wordt is hoe erg de bevolking in paniek was rond die crisis. Mensen die zeker wisten dat de wereld in een nucleaire oorlog zou eindigen en die daarom maar bij voorbaat zelfmoord pleegden. De dreiging was enorm!
Ook in Nederland deed men in die tijd nogal spastisch t.o.v. de gekleurde medemens. Die zag je nauwelijks in het straatbeeld en was vooral altijd een bezienswaardigheid.quote:En waar ik nooit bij stil stond is dat de tijd die het boek beschrijft (1958-1963) enorm racistisch was en zeker in Dallas en omgeving. De wet die daar verandering in moest brengen (Civil Rights Act van 1964) werd pas door Johnson ingevoerd. Johnson, die geen president zou worden als je de moord op Kennedy weet te voorkomen... (wat moet King ook een lol hebben gehad in het verzinnen van een alternatieve toekomst als Kennedy niet zou worden vermoord).
Dat had ik ook nog toen ik een paar jaar geleden in Rusland/Oekraine te vinden was. Negerts en Oost-aziaten heb je daar niet echt, dus dan ben je ook een happening.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:10 schreef golfer het volgende:
Ook in Nederland deed men in die tijd nogal spastisch t.o.v. de gekleurde medemens. Die zag je nauwelijks in het straatbeeld en was vooral altijd een bezienswaardigheid.
Een indonesische vriend van ons werd keihard gediscrimineerd op vakantiequote:Op donderdag 7 februari 2013 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat had ik ook nog toen ik een paar jaar geleden in Rusland/Oekraine te vinden was. Negerts en Oost-aziaten heb je daar niet echt, dus dan ben je ook een happening.
Vast een heldere en transparante procedure geweestquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef borisz het volgende:
De Rat(Maxime Verhagen) wordt voorzitter van Bouwend Nederland. Opvolger van Elco Brinkman. Ze spelen elkaar weer lekker de baantjes toe.
De grote vraag: verdient-ie meer dan de balkenendenorm?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vast een heldere en transparante procedure geweest
Hier gaat het zondag losquote:
Als fotograaf?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:54 schreef AnneX het volgende:
En mn. X gaat mee in de optocht. Its a first![]()
Die ja !quote:
Stagiaire is ziekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:14 schreef AnneX het volgende:
@ P. ...dus je doet het té goed !![]()
En je had toch een assistent tegenwoordig
Ben vrij inspiratieloos nog voor schrijfwerk. Straks naar een studiegenootje om eens flink te brainstormen, dan moet het daarna beter gaan hoop ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die ja !![]()
Hij heeft dispensatie van optochten lopen, alleen hebben zij nu iets anders bedacht.
Hoe gaat het schrijven ? Sun of is het meer fotograferen ?
Hier gelukkig geen carnavalsgedoe.quote:
Dat je het kanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stagiaire is ziekEn die laat ik echt niet ingewikkelde SQL-scripts schrijven
De 11e van de 11e begint de ongeinquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, ben ik nou jarenlang in de war geweest? Carnaval is toch de elfde van de elfde?? of is dat weer wat anders? Of is het veranderd?
Golfer, ik ben dol op buurtbussen (echt. Vreemde voorliefde wellicht. Uberhaupt ben ik dol op met de bus gaan. Ik kan wel een hele dag als een autist achter in de bus verrukt zitten wezen). Ik kom een keer en ritje bij je maken. Laatste keer buurtbus was voor mij juli vorig jaar. Van Hoorn naar Hem. Over de dijk. Die meneer deed het al 180 jaar en gaf allemaal informatie over de omgeving, alsof hij touringcarchauffeur was!Rechts van u ziet u....
Dat is Sint Maartenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, ben ik nou jarenlang in de war geweest? Carnaval is toch de elfde van de elfde?? of is dat weer wat anders? Of is het veranderd?
De steek op, en pak aan, de scepter, verkiezingen Raad van Elf.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar beginnen ze dan mee?
Omkleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |