Leuke film! Grappen zijn heerlijk melig, maar nergens hilarisch. Ik blijf wallace and gromit leuker vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Nu Pirates kijken
The Pirates! In an Adventure with Scientists! (2012) - IMDb
We begonnen met Lincoln, uitgezet. Kan aan onze bui liggen, maar we vonden er niet veel aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leuke film! Grappen zijn heerlijk melig, maar nergens hilarisch. Ik blijf wallace and gromit leuker vinden.
Ik vond Lincoln ook niet echt bijzonder.....quote:Op zondag 3 februari 2013 11:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We begonnen met Lincoln, uitgezet. Kan aan onze bui liggen, maar we vonden er niet veel aan.
Toen het sprookje wat Life of Pi heet helemaal af gekeken tot 3 uur
Wat een fantasieverhaal en soms best knap gedaan! We misten wel onze 3D brillekes denk ik.
Succes!quote:Op zondag 3 februari 2013 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Jawel, vanavond mn optreden
http://patronaat.nl/3-2-2013/popkoor%3a-eight-days-a-week
Snap best dat je de kriebs hebt voor morgenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis mijn laatste dag vrij en ben al een paar dagen best zenuwachtig. Best raar; ik zou dat banen switchen nu wel gewend moeten zijn haha. Maar dit wil ik laten slagen. Ik wil heel graag verder in de voedingsmiddelenindustrie en hoop dat ik dit keer wat verder kan komen.
Tuurlijk heb je een beetje de bibbers. Ik heb al honderrduizend baantjes gehad en het is altijd wel weer even spannend als je ergens bent. Komt goed!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis mijn laatste dag vrij en ben al een paar dagen best zenuwachtig. Best raar; ik zou dat banen switchen nu wel gewend moeten zijn haha. Maar dit wil ik laten slagen. Ik wil heel graag verder in de voedingsmiddelenindustrie en hoop dat ik dit keer wat verder kan komen.
Ik weetz.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:51 schreef golfer het volgende:
Aysel Erbudak staat wel bekend als een haaibaai die het voor elkaar gekregen heeft het ziekenhuis weer winstgevend te maken.
Pfftquote:Op zondag 3 februari 2013 14:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik weetz.![]()
Tis meer dat Achmea een ietwat vreemde rol speelt, door nú pas geen contract
aan te gaan.
Alhoewel ik ( natuurlijk) niet op de hoogte ben van de ( details) van de
onderhandelingen.
Ook ik kreeg bijv.met terugwerkende kracht, jaarlijks een contract en minder
vergoeding en de felicitaties dat ik zorgverlener mocht zijn voor hun klanten.
Ja leuk hequote:Op zondag 3 februari 2013 15:09 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
voor Q en B ( en g)
Straks worden er nog zv genationaliseerd !
Wel een zennig muzakje erbij spelen, of op klankschalen timmerenquote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef minilot het volgende:
Even een van vegans geleerde mantra oefenen hoor:
.."Ik *mag* het wel, maar ik *wil* het niet"
En dan gezamenlijk in de kring gebruik maken van The New Tantra-technieken.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef minilot het volgende:
Even een van vegans geleerde mantra oefenen hoor:
.."Ik *mag* het wel, maar ik *wil* het niet"
Das minderquote:Op zondag 3 februari 2013 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja leuk he![]()
Hij vertelde ook meteen even dat ie weer uitgenodigd is door Aus om weer te proberen een verblijfsvergunning te krijgen, hij werd daar een half uur geleden over gemaild.
(hij stond op een wachtlijst)
Ik ben altijd een beetje boosch geweest dat ik te laat ben geboren om hippie te zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 15:55 schreef minilot het volgende:
Brrrr Bluezz!
Ik ben niet uit het juiste hippiehout gesneden..
Jawel, ik ben thuisquote:Op zondag 3 februari 2013 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Zometeen gebraden Gans eten, en vanavond topgear, veel beter wordt het niet op zondag!
Nu alweer het optredenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef golfer het volgende:
Zo. Zangeres weggebracht voor haar soundcheck.
Straks weer daarheen voor het optreden.
Ja, bizar hè. Ik hoorde ook al over een concept waarbij de zorgverzekeraar een soort huisartsenpraktijk opzet en de huisartsen dus allemaal in dienst van bijv Achmea of IZZ zijn etc.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Bizar eigenlijk, hoe het met onze gezondheidszorg gaat. Beetje kostendekkend mag wel, maar dat zorgverzekeraars het beleid gaan maken begrijp ik niet helemaaal.
quote:
Ik hebje 6x proberen te bellen, maar mijn telefoon weigert de 0quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hebje 6x proberen te bellen, maar mijn telefoon weigert de 0
Twee dagen bloedheet, Anne! Lekker in de zon gezeten en geski'd. Wel heel druk, want Oostenrijk had vakantie :/
Helemaal heelquote:
quote:
Beter dat paaltje dan je Paquote:Op zondag 3 februari 2013 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal heelgrote blauwe plek op mijn rechterbeen, maar dat gaat wel over. En mijn pa heeft een paaltje naast de piste stuk gereden terwijl hij er tegenaan knalde
(andere skiër knalde tegen hem aan en hij probeerde die verder te ontwijken maar raakte uit balans).
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ben lekker aan het zingen
(net als Bluezz nu
(alleen die kan het wel wat beter hahaha))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |