Ik ken beiden niet, dus geen idee of ze op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
Het nichie van golfer leek me qua stijl een beetje op het zussie van Sun
Maar misschien is dit wel hoe de gemiddelde 20-jarige tegenwoordig is; allemaal na mijn tijd
Hebben ze vaak zo'n grote hipsterbril op?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ken beiden niet, dus geen idee of ze op elkaar lijken.
Ik vind twintigjarigen niet per definitie op elkaarlijken. Althans, de twintigjarigen die ik in de klas heb. Maar journo's zijn een beetje een eigengereid volk.
Nee, zie ik op school beduidend minder dan bijvoorbeeld in de stad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hebben ze vaak zo'n grote hipsterbril op?
Zwart haar...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, zie ik op school beduidend minder dan bijvoorbeeld in de stad.
Ook die uggs ed. ging een beetje aan ons voorbij.
Maargoed, ook wij hadden onze mode toch?
Ik had zwart haar dat met groene zeep rechtop stond.
Mijn achternichtje C. ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer, ik kom er via FB achter dat je nichtje verkering heeft met iemand die ik ken. Kleine wereld!
Ja, C.quote:
Talkpoeder?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zwart haar...groene zeep !
Van de kapster hoorde ik dat talkpoeder (ook) weer in is![]()
Niet alleen voor de vettigheid van haar, doch voor volume![]()
Nasr, voomalig dichter des Vaderlands, krijgt nog een leuke uitsmijter van de
Betrouwbare Mannetjes:
Verschrompeld zijn wij:
In de peilloze diepten van:
Kritiseren, abdiceren, nationaliseren;
Als tronen onbereikbaar blijven, kopen wij
banken, opdat wij ons in stilstaande treinen:
directeuren kunnen wanen.
# banken, insert zkhzn
Ja, is pas sinds kort. Ik geloof dat hij er tijdelijk 2 vriendinnen op nahield.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, C.
Maar ik dacht eigenlijk dat haar vriend een andere vriendin had. Is kennelijk sinds kort?
Kan me net zo goed vergissen hoor.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:53 schreef golfer het volgende:
Zo. Samen met B. een fraaie nieuwe CV van haar in elkaar gezet.
...plaatje volgt...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Talkpoeder?
Maar dat ziet er toch niet uit in je haar. Hoe moet dat dan?
Wordt die wel warm in de tuinkamer?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:53 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, zie ik op school beduidend minder dan bijvoorbeeld in de stad.
Ook die uggs ed. ging een beetje aan ons voorbij.
Maargoed, ook wij hadden onze mode toch?
Ik had zwart haar dat met groene zeep rechtop stond.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Piet
@AX hij gaat eruit naar Heul Noord Holland
En ik sliep réchtop met rollers en pinnen in mijn hoofdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lag nachtenlang met henna in mn haar in bed te stinken
niét geschoten, zeker mis...roept men in de sch.familiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Piet
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Helemaal gemistquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:23 schreef borisz het volgende:
Vos is los+51 tellen voorsprong bij het WKveldrijden halverwege
Goed bezig. B gaat snel iets vindenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:53 schreef golfer het volgende:
Mooi, je kan nog lachenquote:
Oh, ik haat dat, enorme mensenmassas en stampdrukte in winkels. Gruwel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo.. Dat was de eerste keer Primark en gelijk de laatste keer (op zaterdag). Ik kan niet tegen die drukte.
Wel flink geslaagd voor maar 50 euro, geen wonder dat t zo druk is.
2 broeken, een vest, een truitje, shirt en hemdje
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, is pas sinds kort. Ik geloof dat hij er tijdelijk 2 vriendinnen op nahield.
O god nu wil ik dat ook!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:44 schreef AnneX het volgende:
@ Dude
Bijvoorbeeld : http://www.beautylab.nl/review-haar-volume-poeder/
Plus video tutorial![]()
Plus http://www.beautylab.nl/how-to-volume-in-je-haren/
Het lijkt wel een Steer site: ik klik in het rond...
![]()
![]()
Dat. Dinsdagmiddag even Haarlem inquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, ik haat dat, enorme mensenmassas en stampdrukte in winkels. Gruwel.
Tegenwoordig vaak op zaterdag boodschappen doen, horror.
Ik koop dus veel liever online en ga op zaterdag met de hond in het bos lopen
Op zondagmorgen mét kaas ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Een haarcroissant.
Die wil ik ook.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Een haarcroissant.
Die wil ik ook.
Die laatste zag ik al voorbij komenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:18 schreef minilot het volgende:
Ik vrees dat ik 5 kilo ga aankomen in 1 maand Vegan Challenge.![]()
Want: https://twitter.com/ilonavg_eet/status/297726219166838784/photo/1
..en: https://twitter.com/ilonavg_eet/status/297737465886801920/photo/1
![]()
Ja Max doet dat wel leuk ja, hoewel ik het aanvankelijk te ouwelijk vond bij d'r.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op zondagmorgen mét kaas ?
Eigenlijk vind ik de lage wrong van Max gewéldig ! vooral bij avondkleding.
En volgens mij gebruikt zij in haar piek -laat-maar-waaien-haar ook wel eens
dat poeder, als het is opgestoken....
Doet mij eraan denken, dat ik lang geleden jou een uitgebreide pm stuurde met
een tutorial in tekst hoe je krullen kan maken !!! She- wise![]()
Heb je dat nog ooit gedaan ?
Ik kan er ook niet tegen. Wordt er bloedchagrijnig en misselijk van. Winkelen is sowieso niet mijn hobby maar af en toe moet het. Oja ook 5 paar sokken gehaaldquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, ik haat dat, enorme mensenmassas en stampdrukte in winkels. Gruwel.
Tegenwoordig vaak op zaterdag boodschappen doen, horror.
Ik koop dus veel liever online en ga op zaterdag met de hond in het bos lopen
Is Heel Holland Bakt niet iets voor jou? Gaan ze op zoek naar de beste thuisbakker. Je kunt je opgeven op omroepmax.nlquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:18 schreef minilot het volgende:
![]()
ik ga dan ook graag tijdens mijn lunchpauze dat soort zaken regelen, even wat zaken halen die je nodig hebt, of als ik onderweg langs een supermarkt kom in de buurt van mijn route.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen. Wordt er bloedchagrijnig en misselijk van. Winkelen is sowieso niet mijn hobby maar af en toe moet het. Oja ook 5 paar sokken gehaald
En daarna een AH XL ingeweest, wat een prachtige winkel is dat! Lijkt wel op Carrefour in Frankrijk. Met huishoudelijke spullen, kleding, een deli en slagerafdeling met hele hammen etc.
Ik weet het, maar ik ben niet erg zo bedreven in bakken en ik wil niet op televisie en ik ben allesbehalve stressbestendig als ik sta te koken (als in: mensen met een mes mijn keuken uitjagen) en het wordt vast veel STOMMER dan de echte versie en.. en.. en..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is Heel Holland Bakt niet iets voor jou? Gaan ze op zoek naar de beste thuisbakker. Je kunt je opgeven op omroepmax.nl
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:30 schreef minilot het volgende:
..nou ja, eerlijk gezegd was ik al halverwege het inschrijfformulier, maar toen durfde ik niet meer.
ik wil je wel helpen met opetenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:18 schreef minilot het volgende:
![]()
Allerminst. Ik hou van het onbekende!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
...omdat je bang bent voor het onbekende
Ok nee als je gevoel echt niet goed zit moet je het niet doen. Ik denk wel dat je meer kunt dan je zelf denktquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Allerminst. Ik hou van het onbekende!![]()
Serieus: het is gewoon zelfkennis. Ik ben écht een enorme kluns in de keuken en ik ben niet erg goed in bakken zonder heel uitgebreid omschreven recepten ernaast - ik heb er van nature niet echt veel gevoel voor.
Ik ga wél kijken natuurlijk! En flink schelden, want geen..
[ afbeelding ]
En geen..
[ afbeelding ]
En geen..
[ afbeelding ]
Leuke film! Grappen zijn heerlijk melig, maar nergens hilarisch. Ik blijf wallace and gromit leuker vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Nu Pirates kijken
The Pirates! In an Adventure with Scientists! (2012) - IMDb
We begonnen met Lincoln, uitgezet. Kan aan onze bui liggen, maar we vonden er niet veel aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leuke film! Grappen zijn heerlijk melig, maar nergens hilarisch. Ik blijf wallace and gromit leuker vinden.
Ik vond Lincoln ook niet echt bijzonder.....quote:Op zondag 3 februari 2013 11:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We begonnen met Lincoln, uitgezet. Kan aan onze bui liggen, maar we vonden er niet veel aan.
Toen het sprookje wat Life of Pi heet helemaal af gekeken tot 3 uur
Wat een fantasieverhaal en soms best knap gedaan! We misten wel onze 3D brillekes denk ik.
Succes!quote:Op zondag 3 februari 2013 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Jawel, vanavond mn optreden
http://patronaat.nl/3-2-2013/popkoor%3a-eight-days-a-week
Snap best dat je de kriebs hebt voor morgenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis mijn laatste dag vrij en ben al een paar dagen best zenuwachtig. Best raar; ik zou dat banen switchen nu wel gewend moeten zijn haha. Maar dit wil ik laten slagen. Ik wil heel graag verder in de voedingsmiddelenindustrie en hoop dat ik dit keer wat verder kan komen.
Tuurlijk heb je een beetje de bibbers. Ik heb al honderrduizend baantjes gehad en het is altijd wel weer even spannend als je ergens bent. Komt goed!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis mijn laatste dag vrij en ben al een paar dagen best zenuwachtig. Best raar; ik zou dat banen switchen nu wel gewend moeten zijn haha. Maar dit wil ik laten slagen. Ik wil heel graag verder in de voedingsmiddelenindustrie en hoop dat ik dit keer wat verder kan komen.
Ik weetz.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:51 schreef golfer het volgende:
Aysel Erbudak staat wel bekend als een haaibaai die het voor elkaar gekregen heeft het ziekenhuis weer winstgevend te maken.
Pfftquote:Op zondag 3 februari 2013 14:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik weetz.![]()
Tis meer dat Achmea een ietwat vreemde rol speelt, door nú pas geen contract
aan te gaan.
Alhoewel ik ( natuurlijk) niet op de hoogte ben van de ( details) van de
onderhandelingen.
Ook ik kreeg bijv.met terugwerkende kracht, jaarlijks een contract en minder
vergoeding en de felicitaties dat ik zorgverlener mocht zijn voor hun klanten.
Ja leuk hequote:Op zondag 3 februari 2013 15:09 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
voor Q en B ( en g)
Straks worden er nog zv genationaliseerd !
Wel een zennig muzakje erbij spelen, of op klankschalen timmerenquote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef minilot het volgende:
Even een van vegans geleerde mantra oefenen hoor:
.."Ik *mag* het wel, maar ik *wil* het niet"
En dan gezamenlijk in de kring gebruik maken van The New Tantra-technieken.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef minilot het volgende:
Even een van vegans geleerde mantra oefenen hoor:
.."Ik *mag* het wel, maar ik *wil* het niet"
Das minderquote:Op zondag 3 februari 2013 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja leuk he![]()
Hij vertelde ook meteen even dat ie weer uitgenodigd is door Aus om weer te proberen een verblijfsvergunning te krijgen, hij werd daar een half uur geleden over gemaild.
(hij stond op een wachtlijst)
Ik ben altijd een beetje boosch geweest dat ik te laat ben geboren om hippie te zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 15:55 schreef minilot het volgende:
Brrrr Bluezz!
Ik ben niet uit het juiste hippiehout gesneden..
Jawel, ik ben thuisquote:Op zondag 3 februari 2013 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Zometeen gebraden Gans eten, en vanavond topgear, veel beter wordt het niet op zondag!
Nu alweer het optredenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef golfer het volgende:
Zo. Zangeres weggebracht voor haar soundcheck.
Straks weer daarheen voor het optreden.
Ja, bizar hè. Ik hoorde ook al over een concept waarbij de zorgverzekeraar een soort huisartsenpraktijk opzet en de huisartsen dus allemaal in dienst van bijv Achmea of IZZ zijn etc.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Bizar eigenlijk, hoe het met onze gezondheidszorg gaat. Beetje kostendekkend mag wel, maar dat zorgverzekeraars het beleid gaan maken begrijp ik niet helemaaal.
quote:
Ik hebje 6x proberen te bellen, maar mijn telefoon weigert de 0quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hebje 6x proberen te bellen, maar mijn telefoon weigert de 0
Twee dagen bloedheet, Anne! Lekker in de zon gezeten en geski'd. Wel heel druk, want Oostenrijk had vakantie :/
Helemaal heelquote:
quote:
Beter dat paaltje dan je Paquote:Op zondag 3 februari 2013 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal heelgrote blauwe plek op mijn rechterbeen, maar dat gaat wel over. En mijn pa heeft een paaltje naast de piste stuk gereden terwijl hij er tegenaan knalde
(andere skiër knalde tegen hem aan en hij probeerde die verder te ontwijken maar raakte uit balans).
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ben lekker aan het zingen
(net als Bluezz nu
(alleen die kan het wel wat beter hahaha))
Owkee.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Oow sauna![]()
Ik heb lekker getennist, een van de laatste keren. Nu Obese kijken met een man met een buikomvang van 181cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |