Owkee.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Oow sauna![]()
Ik heb lekker getennist, een van de laatste keren. Nu Obese kijken met een man met een buikomvang van 181cm
Tijd om Ross er thuis eentje te laten aanleggenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
En nu mis ik de saunaElke avond de sauna in geweest
Aaaah, ging het goed ? zonder O2 cilinder backstage.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis na het prima optreden. Q. is lekker meegegaan terug met ons en blijft hier slapen.
Foto's en video worden upgeload.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Gezellig en we zien de foto's wel![]()
Nu naar bed![]()
Wekker om 7 uur![]()
Tijd om te douchen en te ontbijten![]()
Ik hoop dat ze morgen een beetje rustig aan doen met me. Trusten
Ja, ging heel goed. Ik plaats hem zo wel even als youtube wil meewerken.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef AnneX het volgende:
Aaaah, ging het goed ? zonder O2 cilinder backstage.
Is Q trots op zijn moeder ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:01 schreef golfer het volgende:
Optreden van Trudie (brakke kwaliteit filmpje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot en met de laatste regel![]()
Het swingt de pan uit![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:01 schreef golfer het volgende:
Optreden van Trudie (brakke kwaliteit filmpje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat nu aan terwijl ik de afwas doe
Confidence through competence
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuw doel deze week: minstens 3 serieuze sollicitaties de deur uit op een technisch, commercieel technisch of medisch technisch geboed.
En afdansen op woensdag.
Access deniedquote:Op maandag 4 februari 2013 09:47 schreef borisz het volgende:
Valentijnskomkommer bij de AH
[ afbeelding ]
Meh.. Ik ken het dieet inderdaad wel, maar flink veel vlees/vis/zuivel tegenover weinig koolhydraten is niet hoe ik graag eet. En ik vind het ook maar saai om voedsel op zo'n manier puur als brandstof te beschouwen.. Bovendien ben ik ook bepaald geen tegenstander van moderne, bewerkte voedingsmiddelen, en vind ik het hele paleo-gebeuren (vooral het geblaat omtrent het dieet hoor, niet zozeer de eetgewoontes zelf) vooral een voorbeeld van aanstellerige verheerlijking van het woeste primitieve. Sorry!quote:Op maandag 4 februari 2013 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Minilot, zelf eet ik al jaren iets wat het best omschreven kan worden door Paleo (al ben ik niet zo strak daarmee, en ik kwam er later pas achter dat het zo heette). De bekendste 30-day 'challenge' op dat gebied is:
[ afbeelding ]
http://whole9life.com/start/
Misschien leuk als je met je Vegan challenge klaar bent. Veel ex-vegans en vegetariers die gluten-intolerant bleken te zijn, varen heel erg goed op Paleo. Ze eten dan local, biologisch vlees, vis, groente en fruit om toch het idee van 'goed voor de natuur' hoog te houden. Ook als je niet intolerant bent voor gluten is het een mooie voedselset. Het stelt me in staat om gezond -25 kg te behouden ten opzichte van hoe ik vroeger at.
Actually, ik zie het meer als het vermijden van de moderne hedonistische, bewerkte producten die weinig meer met voedsel te maken hebben. Alles wat in de supermarkt nu ligt qua groente en fruit bestond natuurlijk in de steentijd nog niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:39 schreef minilot het volgende:
en vind ik het hele paleo-gebeuren (vooral het geblaat omtrent het dieet hoor, niet zozeer de eetgewoontes zelf) vooral een voorbeeld van aanstellerige verheerlijking van het woeste primitieve. Sorry!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |