quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Mwah, ging wel...
Matig. Ik verwacht meer van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/je vaderThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Matig. Ik verwacht meer van je.
/je vader
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:35 schreef Isabeau het volgende:
(ik heb het boek van S. King gelezen over de moord op Kennedy: aanrader!!) Vandaag hopelijk beter.
Balen van je dagquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, ik moest naar een ander ziekenhuis afdeling cardio bellen en daar nam iemand met jouw voornaam de telefoon op! Ik ken verder helemaal niemand met jouw voornaam![]()
Het was gisteren geen leuke dag. Geen lunchpauze gehad en een half uur overwerken. En toen ik thuis kwam was Ross met mijn pc aan het knutselen en die deed het dus niet meer. Vervolgens moest hij om 19:00 raiden en had ik geen computerZegt ie: ga je toch een boek lezen? Maar dat had ik de hele vakantie al gedaan
(ik heb het boek van S. King gelezen over de moord op Kennedy: aanrader!!) Vandaag hopelijk beter.
Zou ook al mijn vakantiedagen opnemen als ik boventallig wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Nou ik ben alweer een paar uurtjes aan het werk, voelt heel raar.
Achterstanden 2.0 omdat er meerdere 'boventalligen' hier af en toe een vak. dag opnemen
22-11-1963quote:
Vooral dat laatste is ook heel erg leuk en boeiend. Daar moet heel veel research in hebben gezeten!quote:22-11-1963 is een boek geschreven door de Amerikaanse schrijver Stephen King. Het boek gaat over de Amerikaanse Jake Epping die door middel van tijdreizen de moord op de Amerikaanse president John F. Kennedy probeert te voorkomen. De titel slaat terug op de dag dat deze moordaanslag plaatsvond.
Hoewel het vooral om de moordaanslag op president John F. Kennedy zou moeten gaan, geeft Stephen King de lezer ook een duidelijk beeld van het leven in de jaren 50 en 60 van de 20e eeuw.
Er zijn vast geen boventalligenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Achterstanden 2.0 omdat er meerdere 'boventalligen' hier af en toe een vak. dag opnemen
De mevrouw/ collega die alles " voor de laatste keer" deed ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg ineens een idee voor een boek, het was een tijdreiziger die Kennedy vermoorde omdat in zijn tijd men in een post nucleaire holocaust zit die Kennedy veroorzaakt heeft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
22-11-1963
Van Wiki:
[..]
Vooral dat laatste is ook heel erg leuk en boeiend. Daar moet heel veel research in hebben gezeten!
Het boek boeide me echt van kaft tot kaft en het was fijn dat het zo'n dikke pil was (880 pagina's).
Klinkt goed! Ik ben benieuwd. Ik ga zoekenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
22-11-1963
Van Wiki:
[..]
Vooral dat laatste is ook heel erg leuk en boeiend. Daar moet heel veel research in hebben gezeten!
Het boek boeide me echt van kaft tot kaft en het was fijn dat het zo'n dikke pil was (880 pagina's).
Is maar 15 euroquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt goed! Ik ben benieuwd. Ik ga zoeken
Dat had maar zo gekund ivm die Cuba-crisisquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik krijg ineens een idee voor een boek, het was een tijdreiziger die Kennedy vermoorde omdat in zijn tijd men in een post nucleaire holocaust zit die Kennedy veroorzaakt heeft.
Precies, de wereld is toen door het oog van de Naald gegaan, en gelukkig was Khrushchev verstandigquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Dat had maar zo gekund ivm die Cuba-crisis
Wat in het boek ook wel duidelijk wordt is hoe erg de bevolking in paniek was rond die crisis. Mensen die zeker wisten dat de wereld in een nucleaire oorlog zou eindigen en die daarom maar bij voorbaat zelfmoord pleegden. De dreiging was enorm!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Precies, de wereld is toen door het oog van de Naald gegaan, en gelukkig was Khrushchev verstandig
Daar gaan we maandagmiddag met P&O ruzie over maken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ook al mijn vakantiedagen opnemen als ik boventallig was
Kan mij dat nog goed herinneren. De angst voor 'De Russen' en de rakettencrisis van Cuba.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat in het boek ook wel duidelijk wordt is hoe erg de bevolking in paniek was rond die crisis. Mensen die zeker wisten dat de wereld in een nucleaire oorlog zou eindigen en die daarom maar bij voorbaat zelfmoord pleegden. De dreiging was enorm!
Ook in Nederland deed men in die tijd nogal spastisch t.o.v. de gekleurde medemens. Die zag je nauwelijks in het straatbeeld en was vooral altijd een bezienswaardigheid.quote:En waar ik nooit bij stil stond is dat de tijd die het boek beschrijft (1958-1963) enorm racistisch was en zeker in Dallas en omgeving. De wet die daar verandering in moest brengen (Civil Rights Act van 1964) werd pas door Johnson ingevoerd. Johnson, die geen president zou worden als je de moord op Kennedy weet te voorkomen... (wat moet King ook een lol hebben gehad in het verzinnen van een alternatieve toekomst als Kennedy niet zou worden vermoord).
Dat had ik ook nog toen ik een paar jaar geleden in Rusland/Oekraine te vinden was. Negerts en Oost-aziaten heb je daar niet echt, dus dan ben je ook een happening.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:10 schreef golfer het volgende:
Ook in Nederland deed men in die tijd nogal spastisch t.o.v. de gekleurde medemens. Die zag je nauwelijks in het straatbeeld en was vooral altijd een bezienswaardigheid.
Een indonesische vriend van ons werd keihard gediscrimineerd op vakantiequote:Op donderdag 7 februari 2013 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat had ik ook nog toen ik een paar jaar geleden in Rusland/Oekraine te vinden was. Negerts en Oost-aziaten heb je daar niet echt, dus dan ben je ook een happening.
Vast een heldere en transparante procedure geweestquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef borisz het volgende:
De Rat(Maxime Verhagen) wordt voorzitter van Bouwend Nederland. Opvolger van Elco Brinkman. Ze spelen elkaar weer lekker de baantjes toe.
De grote vraag: verdient-ie meer dan de balkenendenorm?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vast een heldere en transparante procedure geweest
Hier gaat het zondag losquote:
Als fotograaf?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:54 schreef AnneX het volgende:
En mn. X gaat mee in de optocht. Its a first![]()
Die ja !quote:
Stagiaire is ziekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:14 schreef AnneX het volgende:
@ P. ...dus je doet het té goed !![]()
En je had toch een assistent tegenwoordig
Ben vrij inspiratieloos nog voor schrijfwerk. Straks naar een studiegenootje om eens flink te brainstormen, dan moet het daarna beter gaan hoop ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die ja !![]()
Hij heeft dispensatie van optochten lopen, alleen hebben zij nu iets anders bedacht.
Hoe gaat het schrijven ? Sun of is het meer fotograferen ?
Hier gelukkig geen carnavalsgedoe.quote:
Dat je het kanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stagiaire is ziekEn die laat ik echt niet ingewikkelde SQL-scripts schrijven
De 11e van de 11e begint de ongeinquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, ben ik nou jarenlang in de war geweest? Carnaval is toch de elfde van de elfde?? of is dat weer wat anders? Of is het veranderd?
Golfer, ik ben dol op buurtbussen (echt. Vreemde voorliefde wellicht. Uberhaupt ben ik dol op met de bus gaan. Ik kan wel een hele dag als een autist achter in de bus verrukt zitten wezen). Ik kom een keer en ritje bij je maken. Laatste keer buurtbus was voor mij juli vorig jaar. Van Hoorn naar Hem. Over de dijk. Die meneer deed het al 180 jaar en gaf allemaal informatie over de omgeving, alsof hij touringcarchauffeur was!Rechts van u ziet u....
Dat is Sint Maartenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, ben ik nou jarenlang in de war geweest? Carnaval is toch de elfde van de elfde?? of is dat weer wat anders? Of is het veranderd?
De steek op, en pak aan, de scepter, verkiezingen Raad van Elf.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar beginnen ze dan mee?
Omkleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |