Sterkte voor zijn burenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:58 schreef AnneX het volgende:
Tis ( weer) koud !
De c.v. Is al afgeslagen.
Bij een vriend van ons wordt zijn 4 k- huurflat door de wbv uit.ge.breid. gerenoveerd.
Een galerijflat : aan de voorkant én de achterkant: gevels en ramen.
Dat betekent al het spul - en er staat wat - een halve meter naar achter.
De c.v. , de badkamer en toilet, de keuken.
En asbest verwijderd.
Gelukkig bestaat de 1 jaar oude vloerbedekking uit tapijttegels.
Verder is het een en al Elend aan herrie, drilboren continu.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
"Hoi, ik ben Erik"
"Oh hi, goeiemorgen. Ik ben FF. Op welke afdeling werk je?"
"Ik ben Algemeen Directeur"
Dit heb ik nou aaaltijd
Het hele ( grote) flatgebouw wordt gerenoveerd !quote:
Hoe ging het dansen op de Ibu ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, bij vrouwen is dat altijd 'schattig'
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
"Hoi, ik ben Erik"
"Oh hi, goeiemorgen. Ik ben FF. Op welke afdeling werk je?"
"Ik ben Algemeen Directeur"
Dit heb ik nou aaaltijd
Mwah, ging wel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah, ging wel...
Mwah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Mwah, ging wel...
Matig. Ik verwacht meer van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/je vaderThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Matig. Ik verwacht meer van je.
/je vader
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:35 schreef Isabeau het volgende:
(ik heb het boek van S. King gelezen over de moord op Kennedy: aanrader!!) Vandaag hopelijk beter.
Balen van je dagquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, ik moest naar een ander ziekenhuis afdeling cardio bellen en daar nam iemand met jouw voornaam de telefoon op! Ik ken verder helemaal niemand met jouw voornaam![]()
Het was gisteren geen leuke dag. Geen lunchpauze gehad en een half uur overwerken. En toen ik thuis kwam was Ross met mijn pc aan het knutselen en die deed het dus niet meer. Vervolgens moest hij om 19:00 raiden en had ik geen computerZegt ie: ga je toch een boek lezen? Maar dat had ik de hele vakantie al gedaan
(ik heb het boek van S. King gelezen over de moord op Kennedy: aanrader!!) Vandaag hopelijk beter.
Zou ook al mijn vakantiedagen opnemen als ik boventallig wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Nou ik ben alweer een paar uurtjes aan het werk, voelt heel raar.
Achterstanden 2.0 omdat er meerdere 'boventalligen' hier af en toe een vak. dag opnemen
22-11-1963quote:
Vooral dat laatste is ook heel erg leuk en boeiend. Daar moet heel veel research in hebben gezeten!quote:22-11-1963 is een boek geschreven door de Amerikaanse schrijver Stephen King. Het boek gaat over de Amerikaanse Jake Epping die door middel van tijdreizen de moord op de Amerikaanse president John F. Kennedy probeert te voorkomen. De titel slaat terug op de dag dat deze moordaanslag plaatsvond.
Hoewel het vooral om de moordaanslag op president John F. Kennedy zou moeten gaan, geeft Stephen King de lezer ook een duidelijk beeld van het leven in de jaren 50 en 60 van de 20e eeuw.
Er zijn vast geen boventalligenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Achterstanden 2.0 omdat er meerdere 'boventalligen' hier af en toe een vak. dag opnemen
De mevrouw/ collega die alles " voor de laatste keer" deed ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg ineens een idee voor een boek, het was een tijdreiziger die Kennedy vermoorde omdat in zijn tijd men in een post nucleaire holocaust zit die Kennedy veroorzaakt heeft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
22-11-1963
Van Wiki:
[..]
Vooral dat laatste is ook heel erg leuk en boeiend. Daar moet heel veel research in hebben gezeten!
Het boek boeide me echt van kaft tot kaft en het was fijn dat het zo'n dikke pil was (880 pagina's).
Klinkt goed! Ik ben benieuwd. Ik ga zoekenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
22-11-1963
Van Wiki:
[..]
Vooral dat laatste is ook heel erg leuk en boeiend. Daar moet heel veel research in hebben gezeten!
Het boek boeide me echt van kaft tot kaft en het was fijn dat het zo'n dikke pil was (880 pagina's).
Is maar 15 euroquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt goed! Ik ben benieuwd. Ik ga zoeken
Dat had maar zo gekund ivm die Cuba-crisisquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik krijg ineens een idee voor een boek, het was een tijdreiziger die Kennedy vermoorde omdat in zijn tijd men in een post nucleaire holocaust zit die Kennedy veroorzaakt heeft.
Precies, de wereld is toen door het oog van de Naald gegaan, en gelukkig was Khrushchev verstandigquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Dat had maar zo gekund ivm die Cuba-crisis
Wat in het boek ook wel duidelijk wordt is hoe erg de bevolking in paniek was rond die crisis. Mensen die zeker wisten dat de wereld in een nucleaire oorlog zou eindigen en die daarom maar bij voorbaat zelfmoord pleegden. De dreiging was enorm!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Precies, de wereld is toen door het oog van de Naald gegaan, en gelukkig was Khrushchev verstandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |