Valt nog mee. We hadden er eentje die midden op de weg sneeuwkettingen ging monteren. Een Duitserquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Nederland zorgt 1 vlokje al voor paniek hč
In Oostenrijk sneeuwde het zondag best heftig, maar de snelweg was mooi schoon. Kwamen we op een gegeven moment achter een busje te rijden en die reed zo'n 30-40 km per uur. En dan krijg je allemaal gevaarlijke situaties van mensen die gaan inhalen terwijl er veel tegemoedkomend verkeer was. Was dus een Nederlander die zo langzaam reed
Juu must Onderstaand zat zere is no place ver zjoe kaan go ver aye kannot faind zjoequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:23 schreef borisz het volgende:
Les van een Oostenrijker. Wel grappig dat Engels met Duits accent.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
Valt nog mee. We hadden er eentje die midden op de weg sneeuwkettingen ging monteren. Een Duitser
Ouwchiesquote:Op woensdag 6 februari 2013 05:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
92...sch.ouders houden elkaar in stand![]()
En wij kinderen en aanhang op de achtergrond.![]()
Overigens http://www.nrc.nl/nieuws/(...)en-te-onbetrouwbaar/
Past hij wel? die kettingquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
Alsof er een sneeuwketting om mijn hoofd is gemonteerd. Weer ziekjes
Bah. Vanavond afdansen, maar moet ff kijken of dat lukt
Goeiequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef golfer het volgende:
Mailtje gestuurd naar mijn volksvertegenwoordiger in de TK over situatie bij het RKZ.
Dat klinkt goed en is een ritje waard !quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef borisz het volgende:
Thuis. Zo maar weer eens naar de Oriental in Beverwijk. Er moeten weer wat inkopen gedaan worden qua pepers, gember, bamisoep, bami, garnalen en wat lekkers qua frituurspul.
.
nu vraag ik me af wie nu jouw volksvertegenwoordiger is. Zijn ze niet allemaal jouw volksvertegenwoordiger, en heb je niet toevallig op 1 iemand gestemd?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef golfer het volgende:
Mailtje gestuurd naar mijn volksvertegenwoordiger in de TK over situatie bij het RKZ.
Ik heb op 1 iemand speciaal gestemd en met haar ook via Twitter contact. Ze vroeg mij zelf om het verhaal even in een mail te zetten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
nu vraag ik me af wie nu jouw volksvertegenwoordiger is. Zijn ze niet allemaal jouw volksvertegenwoordiger, en heb je niet toevallig op 1 iemand gestemd?
Verder wel goed trouwens. Hoop dat het helpt!
Klopt.quote:
Dat is aardig wat ibu, dan voel je in ieder geval niet als ze op je voeten gaan staanquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, na 3 liter thee en 800 mg Ibuprofen ga ik het erop wagen met de dansjes
Wat een overdaad daar hequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef borisz het volgende:
Thuis. Zo maar weer eens naar de Oriental in Beverwijk. Er moeten weer wat inkopen gedaan worden qua pepers, gember, bamisoep, bami, garnalen en wat lekkers qua frituurspul.
.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:22 schreef AnneX het volgende:
En nog alsmaar leuteren de mannen aan de keukentafel![]()
# klinkt als: ...míjn dinkytoy - jouw stuiver - ruilen tegen stukkie vliegertouw -
grote knikker ....
Haal die sneeuwketting ook nog even van je hoofd! Of kleurt ie goed met je outfit?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, na 3 liter thee en 800 mg Ibuprofen ga ik het erop wagen met de dansjes
Jammer dat het weer klaar is dan he!quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:37 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen laatste buikdanstraining voor de vakantie.
Hopelijk ook wat dingen afspreken voor de komende optredens.
De voorraadkast en vriezer zitten weer volquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een overdaad daar heWij kunnen maar moeilijk kiezen altijd
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Welke bami heb je het dan over? Kant en Klaar?
Fijn dat je toch nog door kan gaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer dat het weer klaar is dan he!
Vanavond ook voor het eerst weer geen rep. moet altijd afkicken!
In Maart beginnen we weer, en ik doe weer meewas nog even spannend ivm ontslag en inkomen, maar ik ga weer lekker zingen en in juli optreden.
Thema is British Rock.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer dat het weer klaar is dan he!
Vanavond ook voor het eerst weer geen rep. moet altijd afkicken!
In Maart beginnen we weer, en ik doe weer meewas nog even spannend ivm ontslag en inkomen, maar ik ga weer lekker zingen en in juli optreden.
Thema is British Rock.
Ze heeft me al intussen bericht dat ze er naar gaat kijken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:24 schreef AnneX het volgende:
Goeieben benieuwd of je iets terug hoort.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft me al intussen bericht dat ze er naar gaat kijken.
Hier ook. Nog 6 weken en dan gaat er stevig geklust worden in de flatquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Goede bestuursvergadering gehad.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
"Hoi, ik ben Erik"
"Oh hi, goeiemorgen. Ik ben FF. Op welke afdeling werk je?"
"Ik ben Algemeen Directeur"
Dit heb ik nou aaaltijd
G&G glas erbij?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Proost.
Goede bestuursvergadering gehad.
Sterkte voor zijn burenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:58 schreef AnneX het volgende:
Tis ( weer) koud !
De c.v. Is al afgeslagen.
Bij een vriend van ons wordt zijn 4 k- huurflat door de wbv uit.ge.breid. gerenoveerd.
Een galerijflat : aan de voorkant én de achterkant: gevels en ramen.
Dat betekent al het spul - en er staat wat - een halve meter naar achter.
De c.v. , de badkamer en toilet, de keuken.
En asbest verwijderd.
Gelukkig bestaat de 1 jaar oude vloerbedekking uit tapijttegels.
Verder is het een en al Elend aan herrie, drilboren continu.
"Hoi, ik ben Erik"
Dit heb ik nou aaaltijd
Het hele ( grote) flatgebouw wordt gerenoveerd !quote:
Hoe ging het dansen op de Ibu ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, bij vrouwen is dat altijd 'schattig'
"Hoi, ik ben Erik"
Dit heb ik nou aaaltijd
Mwah, ging wel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah, ging wel...
Mwah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |