Ja joh dat gaat wel weer lukken, heb ik in al mijn banen gehad!! Geef jezelf de tijd en blijf jezelfquote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn eerste dag was spannend maar heb een geluk dat in ieder geval degene die mij inwerkt erg aardig is. Weer veel nieuwe dingen en schermen gezien en veel deed me ook herinneren aan mijn tijd in de noten. Gelukkig zijn er bepaalde dingen hetzelfde.
En het kantoor staat VOL met voedingsproducten. Je kunt makkelijk je brood vergeten.
En nieuwe producten uitproberen is nooit verkeerd.
En ergens 'teleurgesteld' dat ik net weer wat had opgebouwd (qua een bedrijf leren kennen en met collega's samenwerken) en weer overnieuw moet beginnen. Maar dit gevoel verdwijnt hopelijk in de loop van de tijd.
au!!!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga Ross ophalen
En ik bloed onder mijn voet. Of moet zeggen: bloedde. Ik zag ineens een heel rood spoor door het huis. Hal, slaapkamer, keukenBleken allemaal bloedvlekken te zijn en ik heb echt niets gevoeld.
Ik hoop dat zij mij ook de tijd geven. Ben in ieder geval alle namen alweer kwijt. Ben daar zo slecht inquote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja joh dat gaat wel weer lukken, heb ik in al mijn banen gehad!! Geef jezelf de tijd en blijf jezelf
Klinkt positief en een band en andere zaken opbouwen komt vanzelf wel weer.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn eerste dag was spannend maar heb een geluk dat in ieder geval degene die mij inwerkt erg aardig is. Weer veel nieuwe dingen en schermen gezien en veel deed me ook herinneren aan mijn tijd in de noten. Gelukkig zijn er bepaalde dingen hetzelfde.
En het kantoor staat VOL met voedingsproducten. Je kunt makkelijk je brood vergeten.
En nieuwe producten uitproberen is nooit verkeerd.
En ergens 'teleurgesteld' dat ik net weer wat had opgebouwd (qua een bedrijf leren kennen en met collega's samenwerken) en weer overnieuw moet beginnen. Maar dit gevoel verdwijnt hopelijk in de loop van de tijd.
Gaat vast helemaal goed komen!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij mij ook de tijd geven. Ben in ieder geval alle namen alweer kwijt. Ben daar zo slecht in
wanneer mogen we van hier je mancave eens gaan bewonderen?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, was weer een geslaagde stipjesavond![]()
Die begon na het eten meteen haar sneakers uit te trekken en zich op mijn bank te nestelen, dus de woonkamerindeling heeft de chicktest doorstaan.
Kennen elkaar alweer 5 jaar
Kom maar eens langs als je naar PSV gaatquote:Op maandag 4 februari 2013 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wanneer mogen we van hier je mancave eens gaan bewonderen?
En maar blijven wachten tot er door haar meer wordt uitgetrokken dan sneakers?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, was weer een geslaagde stipjesavond![]()
Die begon na het eten meteen haar sneakers uit te trekken en zich op mijn bank te nestelen, dus de woonkamerindeling heeft de chicktest doorstaan.
Kennen elkaar alweer 5 jaar
Ze heeft een eerste vriendje, op haar 24equote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En maar blijven wachten tot er door haar meer wordt uitgetrokken dan sneakers?
Kom hier eten/drinken als je tijd hebtquote:Op maandag 4 februari 2013 23:19 schreef borisz het volgende:
Ik ga volgende maand voor het eerst een bezoekje brengen aan Eindhoven. Het D66 congres is in het Beursgebouw..
dat duurt nog wel ff danquote:Op maandag 4 februari 2013 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom maar eens langs als je naar PSV gaat
Is 10 minuutjes lopen naar het stadion vanaf hier, en 2 minuutjes vanaf het station
Ja, dan zal je toch wel weer een paar jaar moeten wachten.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
dat duurt nog wel ff danga vrijwel alleen naar europese wedstrijden
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:59 schreef Den_Haag het volgende:
au!!!
Hoe was de wintersport? Avond trouwens
Que?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en omdat het nog kan vandaag:
Imtech_!!!!
goed maar erg ijzigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]Heerlijk warm en sneeuwig
En ik heb meer blauwe plekken dan ik dacht. Hoe was het in het Zillertal?
Ja, richting het dal was het bij ons ook erg ijzigquote:
Dat was handiger als ik aan het werk was geweestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
Ben nu in Assen tot iets na 12u denk ik
terug is toch langs jouw stadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was handiger als ik aan het werk was geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |