Meh.. Ik ken het dieet inderdaad wel, maar flink veel vlees/vis/zuivel tegenover weinig koolhydraten is niet hoe ik graag eet. En ik vind het ook maar saai om voedsel op zo'n manier puur als brandstof te beschouwen.. Bovendien ben ik ook bepaald geen tegenstander van moderne, bewerkte voedingsmiddelen, en vind ik het hele paleo-gebeuren (vooral het geblaat omtrent het dieet hoor, niet zozeer de eetgewoontes zelf) vooral een voorbeeld van aanstellerige verheerlijking van het woeste primitieve. Sorry!quote:Op maandag 4 februari 2013 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Minilot, zelf eet ik al jaren iets wat het best omschreven kan worden door Paleo (al ben ik niet zo strak daarmee, en ik kwam er later pas achter dat het zo heette). De bekendste 30-day 'challenge' op dat gebied is:
[ afbeelding ]
http://whole9life.com/start/
Misschien leuk als je met je Vegan challenge klaar bent. Veel ex-vegans en vegetariers die gluten-intolerant bleken te zijn, varen heel erg goed op Paleo. Ze eten dan local, biologisch vlees, vis, groente en fruit om toch het idee van 'goed voor de natuur' hoog te houden. Ook als je niet intolerant bent voor gluten is het een mooie voedselset. Het stelt me in staat om gezond -25 kg te behouden ten opzichte van hoe ik vroeger at.
Actually, ik zie het meer als het vermijden van de moderne hedonistische, bewerkte producten die weinig meer met voedsel te maken hebben. Alles wat in de supermarkt nu ligt qua groente en fruit bestond natuurlijk in de steentijd nog niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:39 schreef minilot het volgende:
en vind ik het hele paleo-gebeuren (vooral het geblaat omtrent het dieet hoor, niet zozeer de eetgewoontes zelf) vooral een voorbeeld van aanstellerige verheerlijking van het woeste primitieve. Sorry!![]()
![]()
![]()
Ik een ex-hedonistquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
En succes bij je nieuwe baan FF. Hoop dat de lunch geslaagd was
Jį zeg ! ik pak de fiets voor een rondje dorp !quote:Op maandag 4 februari 2013 14:16 schreef MissHobje het volgende:
Het lijkt wel voorjaar!
Deur open, grote schoonmaak en nog 21 graden in huis puur door de zon
Ging super, alles ging gewoon goed en zo'n enthousiast publiek!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aaaah, ging het goed ? zonder O2 cilinder backstage.
Is Q trots op zijn moeder ?
Wat stoer je optredenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ging super, alles ging gewoon goed en zo'n enthousiast publiek!
Q is trots hoor, was wel kritisch op de bandhij is gezellig blijven slapen en net pas weg, mn broer/schzus/nichtje uit Houten (van het etentje vorige week) waren er ook
![]()
Ja, ik zag hullie swingen in het publiek plus een ietwat ongemakkelijke Qquote:Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ging super, alles ging gewoon goed en zo'n enthousiast publiek!
Q is trots hoor, was wel kritisch op de bandhij is gezellig blijven slapen en net pas weg, mn broer/schzus/nichtje uit Houten (van het etentje vorige week) waren er ook
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef MissHobje het volgende:
Genieten he van zo;n dag, ik ga morgen euhm ff fietsen tenzij.... (en dan zal het heus wel weer regenen ofzo)
Haquote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef borisz het volgende:
Zou iemand die lid is van de consumentenbond willen kijken naar hun oordeel?
http://www.consumentenbon(...)/magnifica-ecam22110
We zijn op zoek naar een fatsoenlijk (vol)koffieapparaat voor een degelijke prijs
Doen!quote:Op maandag 4 februari 2013 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, even overlegd met collega'tje wat we gaan doen als de werkboel in elkaar stort. Ik geloof dat we op dezelfde pagina staan.
Verder gewerkt vandaag, business as usual. Daarnaast paar mooie medische vacatures gezien, morgen wat dieper op ingraven. Misschien toch weer het medische in...
Ik ga het gewoon proberen
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doen!
Wij terug van Randstad HR Solutions informatie-bijeenkomst.
Hoop geblabla en tips en voorlichting, veel vragen uit de zaal (als je de boventalligen dan zo allemaal bij elkaar ziet zitten is het echt niet te bevatten) en wat steeds maar naar voren komt is dat er niet is nagedacht over het uitbetalen cq opnemen van de overgebleven vak. dagen en PLB urenen soms zit P&O gewoon fout met info
Zo blij met mijn eigen g die overal mee naartoe gaat voor kritisch geluid en jobcoaching
Als lid ingelogd en dit is het testresultaat:quote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef borisz het volgende:
Zou iemand die lid is van de consumentenbond willen kijken naar hun oordeel?
http://www.consumentenbon(...)/magnifica-ecam22110
We zijn op zoek naar een fatsoenlijk (vol)koffieapparaat voor een degelijke prijs
quote:Delonghi Magnifica ECAM22110
Delonghi Magnifica ECAM22110
NOV 2012
De Delonghi ECAM 22.110 hoort bij de Magnifica serie van DeLonghi. Hij is onder andere voorzien van een instelbare koffieuitloop, hoeveelheid koffie en smaakselectie en heeft een energiebespaarstand.
Vanaf: ¤ 362,95 Vergelijk de prijzen
Testoordeel:
7,7
5 review(s):
94
Hoe scoort dit product?
Hoogst scorende product
8,2
7,7
Laagst scorende product
7,7
Testresultaten
Totaal:
7,7
Kwaliteit espresso (20%): 6,4
Energiegebruik (15%): 7,7
Temperatuur (15%): 8,2
Opwarm- en bereidingstijd (5%): 5,8
Gelijke hoeveelheid in 2 kopjes (5%): 9,2
Kwaliteit opgeschuimde melk (5%): 6,7
Gebruiksgemak (30%): 8,6
Gebruiksaanwijzing (5%): 8,0
Specificaties
Automatisch met bonen
Ja
Gemalen koffie
Ja
Portiesysteem (Capsule of cup)
Nee
Soort portiesysteem
n.v.t.
Aantal smaken capsules
n.v.t.
Voorziening voor melkopschuimen
Ja
Heet water en stoom mogelijkheid
Ja
Timer (programmeerbaar)
Nee
Automatische stop van watertoevoer
Ja
Toon alle foto's
5 review(s)
Totaal:
: 94%
Espresso
: 92.0
Gewone koffie
: 100.0
Melk opschuimen
: 80.0
Bereidingstijd
: 96.0
Bediening
: 96.0
Schoonmaken
: 100.0
Alle reviews Schrijf een review
Winkelinformatie
Goedkoopste webwinkel
Internetshop
prijs:
¤ 362,95
Goedkoopste winkel
Media Markt
prijs:
¤ 398,01
plaats:
Middelburg
Ik ben ook benieuwdquote:
Mijn moeder kocht een tijdlang alles volgens advies van de consumentenbond, had een en al ellende met die aankopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Als lid ingelogd en dit is het testresultaat:
[..]
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:01 schreef golfer het volgende:
Optreden van Trudie (brakke kwaliteit filmpje)Gaaf johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |