Lekker bezig, lolquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef BlackLining het volgende:
Morgen weer meerdere keren het hele land doorVeel te doen in Leiden en Den Bosch, en dat heb ik allemaal zo lekker ingepland dat ik eerst om 09:00 in Leiden moet zijn, dan om 11:30 in Den Bosch, 13:30 weer in Leiden, 16:00 in Den Bosch en 19:00 weer in Leiden
Als het een beetje te doen is pak ik ook mooi de motor, scheelt me per rit een half uur..
Mjaquote:
Ja tuulk iedereen wil vrijdag vroeg na huis voor het weekendquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
MjaHad het ook liever anders gezien, maar goed.
Allemaal afspraken of contracten die ik nog deze week rond moest hebben. En al dat voetvolk kon alleen maar donderdagDus dat wordt op en neer rijden..
600 km snelweg![]()
Ik wil ook niet om 08.30 opstaan, maar ja, tough luckquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja tuulk iedereen wil vrijdag vroeg na huis voor het weekend
Houd je dan wel je pak aan? Anders ben je nog een half uur extra per rit bezig. Tenminste dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef BlackLining het volgende:
Morgen weer meerdere keren het hele land doorVeel te doen in Leiden en Den Bosch, en dat heb ik allemaal zo lekker ingepland dat ik eerst om 09:00 in Leiden moet zijn, dan om 11:30 in Den Bosch, 13:30 weer in Leiden, 16:00 in Den Bosch en 19:00 weer in Leiden
Als het een beetje te doen is pak ik ook mooi de motor, scheelt me per rit een half uur..
Een halfuur per rit? Wat voor moeilijk pak heb jijquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:52 schreef handboek het volgende:
[..]
Houd je dan wel je pak aan? Anders ben je nog een half uur extra per rit bezig. Tenminste dat is mijn ervaring.
Hoe lang zit je daar nou al tegen aan te hikken? Heeft het de hele tijd gevroren en gesneeuwd, nu kun je weer rijden, en dan ist nóg niet gefikstquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:36 schreef BlackLining het volgende:
Morgen trouwens eerst even kijken of de fiets nu nog steeds lekker wil lopen. Vrees dat er toch een en ander schoongemaakt moet gaan worden in carbs na dat gedonder een paar weken terug..
Half uur is nogal overdreven, of heb jij een 32 delig pak?quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:52 schreef handboek het volgende:
[..]
Houd je dan wel je pak aan? Anders ben je nog een half uur extra per rit bezig. Tenminste dat is mijn ervaring.
Mijn eerste hahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Een halfuur per rit? Wat voor moeilijk pak heb jij
Ik ben in 5 minuten m'n pak in of uit.
Dat juist niet, mijn laarzen schuif ik zo in. Mijn schouderplaat zit een beetje los dus moet ik steeds mijn jas uitdoen. Kost veel tijdquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:13 schreef lipjes het volgende:
ben het langste bezig met mijn schoenen, zo'n 5 minuten.
De rest is makkelijk
Ik rijd in kisten, die heb je helaas niet 1-2-3- aanquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:15 schreef handboek het volgende:
[..]
Dat juist niet, mijn laarzen schuif ik zo in. Mijn schouderplaat zit een beetje los dus moet ik steeds mijn jas uitdoen. Kost veel tijd
Kevlarbroek die er redelijk uitziet hou ik aan, jas is een kwestie van uitdoen, en die laarzen heb ik binnen een minuut aan of uitquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:52 schreef handboek het volgende:
[..]
Nee, hij deed het ineens weer, dus lekker naïef dacht ik dat het losgeschoten wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe lang zit je daar nou al tegen aan te hikken? Heeft het de hele tijd gevroren en gesneeuwd, nu kun je weer rijden, en dan ist nóg niet gefikst
Zou op zich wel kunnen als het iets in je carbs is, maar dat weet je dus niet van te voren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, hij deed het ineens weer, dus lekker naïef dacht ik dat het losgeschoten was![]()
Buiten dat stond de motor bij mijn ouders in de schuur, dus ik kon er niet makkelijk even een middagje aan gaan werken. Wordt dus van het weekend.
Week? een dagje is toch zat om een beurtje te doen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:44 schreef lipjes het volgende:
Ik hoop dat het in de week van carnaval ff +15 graden is
Ga ik de motor eens een grote beurt geven.
Het lijkt er bijzonder sterk op, maar zeker weten doe ik het inderdaad niet. Daarom maar even goed nakijken voor ik hem weer zoveel ga gebruiken, voor het geval hij erdoor naar de kloten loopt als het wat ernstiger is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou op zich wel kunnen als het iets in je carbs is, maar dat weet je dus niet van te voren.
Ik pak dan gelijk werkelijk alles meequote:Op donderdag 31 januari 2013 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Week? een dagje is toch zat om een beurtje te doen?
Jij viert geen carnaval?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik pak dan gelijk werkelijk alles mee
En dan is het carnaval he
Niet meteen een andere meegekregen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:10 schreef Salatrel het volgende:
zo terug van de kledingzaak voor de helm. dit had ie nog nooit gezien zei die.... hij ging de helm zo snel mogelijk opsturen naar Shark. hij kon zich iig niet voorstellen dat ze deze over gingen spuiten en dat ze het waarschijnlijk anders op gingen lossen. dussss nieuwe helm uitzoeken dan maar?
kende gij nie leze nie ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet meteen een andere meegekregen?
Wa ist nou?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
De motor startte nog na 3 maanden stilstaan, zonder problemen. Even via een omweggetje naar de uni gereden en nu staat hij bij de garage voor de APKZodra hij op Brits kenteken staat maar weer even goed uitlaten
![]()
![]()
Tuurlijk, daar moet ook weer btw over betaald worden hequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef BlackLining het volgende:
Die APK gaat er hier ook wel doorheen gedrukt worden hoor
Niet als het aan mij ligtquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef BlackLining het volgende:
Lijkt me sterk dat in een volledig geautomatiseerd productieproces er maar één geproduceerd item op die manier afwijkt, maar goed, het zal welquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:10 schreef Salatrel het volgende:
zo terug van de kledingzaak voor de helm. dit had ie nog nooit gezien zei die.... hij ging de helm zo snel mogelijk opsturen naar Shark. hij kon zich iig niet voorstellen dat ze deze over gingen spuiten en dat ze het waarschijnlijk anders op gingen lossen. dussss nieuwe helm uitzoeken dan maar?
Sta je ook al klaar met je hooivork?quote:
Doe ff normaal met je meid.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, meid, ga maar weer rustig zitten.
Geen van mijn motoren zou door een APK komen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sta je ook al klaar met je hooivork?
De mijne zou er maar met moeite doorheen komen. Die nieuwe koplamp en zijn uitlaat zijn niet goedgekeurd
Nou ja, mijn originele koplamp is busted in verband met onvrijwillig afstappen. Daar zal een goedgekeurde op moeten, en die krengen zijn duur. De uitlaat verwisselen gaat ook wel wat werk inzitten, gewoon de demper vervangen past niet zag ik al. Er zit nu een ingekorte Viper demper op, en daar gaat ie never nooit mee door de APKquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:34 schreef habanero het volgende:
[..]
Geen van mijn motoren zou door een APK komen.
Een uitzondering voor old timers zou fijn zijn.
Om alles naar een zelfbouw kenteken telaten is erg prijzig.
Waarom niet? De plannen die er lagen hebben nooit gezegd dat je maximaal zoveel decibel mocht produceren. Het enige dat ze vereisen, is net als bij de auto, dat de uitlaat van voor tot achter gasdicht is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, mijn originele koplamp is busted in verband met onvrijwillig afstappen. Daar zal een goedgekeurde op moeten, en die krengen zijn duur. De uitlaat verwisselen gaat ook wel wat werk inzitten, gewoon de demper vervangen past niet zag ik al. Er zit nu een ingekorte Viper demper op, en daar gaat ie never nooit mee door de APK
De bom ligt al klaar onder de 2e kamer, wat denk jij danquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sta je ook al klaar met je hooivork?
De mijne zou er maar met moeite doorheen komen. Die nieuwe koplamp en zijn uitlaat zijn niet goedgekeurd
Ik dacht dat alle onderdelen goedgekeurt moesten zijn? Lekker relevant ook trouwens bij een motor, of die gasdicht isquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Waarom niet? De plannen die er lagen hebben nooit gezegd dat je maximaal zoveel decibel mocht produceren. Het enige dat ze vereisen, is net als bij de auto, dat de uitlaat van voor tot achter gasdicht is.
Hoe komt iedereen er toch altijd bij dat ze op elk keurmerkje gaan letten
Ik bedoel, ik zie ze er ook wel voor aan. Maar het is nooit ergens genoemd.. Duitsland wilde dat graag, maar het stond nooit in de plannen dat het ook ingevoerd zou worden.
Dat ik dat mistequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, mijn originele koplamp is busted in verband met onvrijwillig afstappen. Daar zal een goedgekeurde op moeten, en die krengen zijn duur. De uitlaat verwisselen gaat ook wel wat werk inzitten, gewoon de demper vervangen past niet zag ik al. Er zit nu een ingekorte Viper demper op, en daar gaat ie never nooit mee door de APK
Daar stond je 3 meter vanafquote:
Ook belangrijkquote:
Daar ging het dus al fout, het dik gedrukte deelquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle onderdelen goedgekeurt moesten zijn? Lekker relevant ook trouwens bij een motor, of die gasdicht is
Maar als het puur geluidsniveau is zal ik de DB demper er wel weer in zitten als het zo ver komt. Geen zin in, want hij brult juist zo lekker nuDie originele wil ik er sowieso niet meer op hebben. Lekker met een 25kW viercilinder in een beschuitbus blazen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Daar ging het dus al fout, het dik gedrukte deel
Dat is gebracht door onwetenden en de media die dat klakkeloos overnamen. Als je het EU voorstel hebt doorgenomen, had je kunnen weten dat het nooit genoemd is.
Ik dacht dat jij ook naar die protestactie was geweest? Dan ga je jezelf toch wel even goed informeren waar je eigenlijk tegen protesteert
Dat had ik wel willen filmen jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook belangrijk [ afbeelding ]
Gelukkig maar dat je weg was dan. Met die helmcamera van je
Ik heb een koplampquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef habanero het volgende:
koplamp bij de sloop halen hoeft niet zo duur te zijn hoor
bandit lampjes genoeg daar !
het zal mij verder een worst weze of ie het eerder gezien heeft of nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat in een volledig geautomatiseerd productieproces er maar één geproduceerd item op die manier afwijkt, maar goed, het zal welMet een beetje mazzel krijg je dus lekker een nieuwe
![]()
Sorry dame!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:31 schreef habanero het volgende:
[..]
Doe ff normaal met je meid.
Dank je
Gewoon nee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef BlackLining het volgende:
quote:Minister: 'Gratis examen voor gedupeerden winterweer'
Minister Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur) wil mensen die het net niet is gelukt om voor 19 januari 2013 hun motorrijbewijs te halen, financieel tegemoet komen.
Door onder meer het slechte weer in januari zijn bijna 1.300 examens uitgevallen. De minister is van plan de gedupeerden een gratis rijexamen aan te bieden, zei ze woensdag tijdens een overleg in de Tweede Kamer. Zij heeft het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) gevraagd deze optie snel uit te werken.
Sinds 19 januari gelden nieuwe, strengere regels voor jongeren van 18 tot en met 24 jaar die een motorrijbewijs willen halen. Door de hevige sneeuwval in januari vielen veel rijexamens uit en viste een aantal jongeren achter het net. Doordat hun examen is uitgesteld, moeten ze nu aan meer eisen voldoen en opnieuw kosten maken voor een examen. Het is niet mogelijk dat zij alsnog volgens de oude eisen examen doen, daarom wil Schultz ze als tegemoetkoming een gratis examen aanbieden.
Volgens de minister heeft het CBR er alles aan gedaan om mensen nog op tijd te laten afrijden. In 2012 kreeg het CBR 72 procent meer kandidaten te verstouwen dan het jaar ervoor. Daarom is 8000 uur overgewerkt. "Ze hebben echt heel erg hun best gedaan om de piek op te vangen," aldus de minister. Ook is er volgens de minister lang genoeg voor gewaarschuwd dat de nieuwe regels in januari zouden ingaan. Omdat alle computersystemen zijn veranderd en omdat het volgens de wet niet meer mag, kan er als tijdelijke oplossing geen oud rijexamen meer worden afgenomen, zei Schultz. "Het is voor de kandidaten heel vervelend en daarom ben ik bereid hen tegemoet te komen."
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sorry dame!Lobi!
*staart naar telefoon* So far, so goodhad 'm gevraagd me op te bellen als hij heel grote dingen zou vinden. *klopt af*
Op de snelweg waar geen bomen omheen staan waait het hier ook aardig hardquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
Vanmiddag nog effe gereden, wind viel wel mee, maja, binnenland he, daar waait het niet zo debiel hard als in de randstad
Neh, da's toch niet helemaal vergelijkbaar; in de randstad is de wind een heel stuk gemener als hier, geloof mequote:Op donderdag 31 januari 2013 17:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Op de snelweg waar geen bomen omheen staan waait het hier ook aardig hard.
Als het een half uur file rijden word nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef handboek het volgende:
Morgen met de motor naar de UvT. 70km snelweg en daar heb ik 3 kwartier de tijd voor. Moet te doen zijn toch?
Is zo'n vluchtstrook geen ander woord voor motor-doorscheur-strook?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als het een half uur file rijden word niet
Daar hebben ze de vluchtstrook voor uitgevonden. En ik moet er toch bij afslag Tilburg Reeshof eraf, dan sla ik net de file over, die start meestal na die afrit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als het een half uur file rijden word niet
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef handboek het volgende:
[..]
Daar hebben ze de vluchtstrook voor uitgevonden. En ik moet er toch bij afslag Tilburg Reeshof eraf, dan sla ik net de file over, die start meestal na die afrit.
Edit: Einstein was eerder
Al die accessoiresquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:44 schreef Saninl het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)ebreide_accessoires/
Leuk speeltje voor den motorfiets
Idd heerlijk gevoel weer naar weken stil te hebben gestaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:53 schreef Yreal het volgende:
Was wel weer een verademing om motor te rijden vandaag
Vooral na 2 weken brommeren is motor rijden lolligquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd heerlijk gevoel weer naar weken stil te hebben gestaan.
Trouwens heb de drivers van mijn video kaart bij gewerkt, maar is er niet beter op geworden.
Films worden er ook niet beter van.
Ik wil weer hoe het was, hoe krijg je dat voor elkaar?
Mijn cod gewoon de eerste draait niet meer
Ondertussen wel maand geleden denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral na 2 weken brommeren is motor rijden lollig
Vooral het vermogen is wel weer lekker als je die 2pk van je brommer gewend bent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ondertussen wel maand geleden denk ik![]()
Maar vanmiddag bandjes weer gedaan, voor was 1,9 maar even naar 2.5 en achter was 2,4 nu 2,8.
Er zit sowieso niemand opquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:55 schreef Salatrel het volgende:
zou je met dat ding echt donuts kunnen trekken of is dat fotoshop?
ik denk van nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:03 schreef habanero het volgende:
Maar deze Honda is meer voor de Aziatische markt denk ik.
Is er toch al? -> PTA / Bromfietsen & Snorfietsen topic #3 - Nu zonder sneeuw en ijsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Er komt steeds meer van dat lichte spul voorbij hier...
Misschien tijd voor een eigen topic??
Ja, en daar mogen die 11Kw-ers ook bliijven of een eigen topic.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Is er toch al? -> PTA / Bromfietsen & Snorfietsen topic #3 - Nu zonder sneeuw en ijs![]()
![]()
!
Bij mij zou toch flink wat adrenaline ontstaan met bijbehorend angstzweet als ik met zo'n begrensde grasmaaier de snelweg op moet jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:39 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Straks dus van deze dingen bij ons op de snelweg. Adrenalineboost jongeuh!
Het zal waarschijnlijk wel een heerlijk licht en wendbaar machientje zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
Voor lokaal verkeer trouwens niks mis mee; vind hem zelfs wel grappig met die kleine dikke wieltjes eronder.. beetje jammer van die grasmaaiermotor.
Ik zou er trappers opzetten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij mij zou toch flink wat adrenaline ontstaan met bijbehorend angstzweet als ik met zo'n begrensde grasmaaier de snelweg op moet ja
In de ideale wereld heb je zo'n mislukte monkey natuurlijk voor de boodschappen, effe een ijssie halen of op bezoek bij je bij-vrouw schoonouders 3 straten verderop. Voor snelweg gebruik heb je dan een ekte broembroem; net als voor het zondagse rondje dijkraggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk wel een heerlijk licht en wendbaar machientje zijnMaar om nou alles binnendoor te gaan rijden..
Ook leuk, alleen moet je dan wel van sleutelen houdenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:34 schreef bascross het volgende:
Gewoon Honda CR125 kopen met <11kw op kenteken.
Nah, da's erg kort door de bocht; als je in een grote stad woont en daar zelden ver buiten komt kan zo'n ding erg handig zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:02 schreef habanero het volgende:
Een motor moet van mij op de snelweg uit voeten kunnen.
Vind dat die daxjes monkeys en straks msxjes ook niet hier thuis horen.
Maar ja dat vinden mensen miss ook van mij als ik met mijn dikke 1 cylinder door de stad knal.
Dat klopt, maar je hoeft je in ieder geval niet te schamen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook leuk, alleen moet je dan wel van sleutelen houden
En mensen maar vragen "waarom heb je een camera op je helm?". Nou, hier het antwoord.quote:
Ja hij gaat er bij mij binnenkort ook weer op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
En mensen maar vragen "waarom heb je een camera op je helm?". Nou, hier het antwoord.
Je had geen camera op? Jammerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja hij gaat er bij mij binnenkort ook weer op.
Vandaag ook weer een leuke actie gehad
1op1 quote:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je had geen camera op? Jammer
What happened?
quote:Vandaag op weg naar mn werk.
Trek weg bij een stoplicht, was naar voren gegaan dus dat was wel lekker.
Reed 60 in een 50 weg, voorrangsweg, reed lekker door.
Zie ik een auto rechts staan bij een uitrit, en 2 auto's voor linksaf op het voorsorteervlak.
Alles moet wachten, want er komt nog wat verkeer aan van de andere kant.
Dus ik tuf lekker door, zie mevrouw wat naar voren rollen dus ik hield er al rekening mee.
Mevrouw kijkt mij recht in de ogen, ik voer nog even een smidsy manoeuvre uit voor de zekerheid.
Wat doet die muts, die laat em naar voren rollen, zo midden op de baan terwijl ze niet door kan.
Kon ik alsnog remmen, en voordat ze uit mijn spiegels verdween stond ze er nog steeds midden op de baan.
Erg snugger was ze niet
Pfft, inderdaad geen snuggere actie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
1op1 quote:
Ben met de claxon erop erlangs gereden
[..]
Veel mensen kijken wel maar zien niks. Dat is het lullige.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:19 schreef lipjes het volgende:
Ja zag de bui al hangen ja, vandaag ook nog de smidsy, denk misschien dat.....
Maar nee hoor, gelukkig al rekening mee gehouden.
En boos dat ze keek vanaf het moment dat ik de claxon indrukte
Daar zijn claxons heel geschikt voor; tikkie gas erbij zodat je knal naast het raampie zit en blazen met dat dingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Veel mensen kijken wel maar zien niks. Dat is het lullige.
Vaak zat ook dat ik op de linkerbaan rijd, iemand schuin voor me op de rechterbaan kijkt me via de spiegel recht in de ogen aan en gaat vervolgens tóch naar links. Om dan overigens ergens halverwege de baanwissel het knipperlicht pas aan te zetten
Als iemand zich 1,5 meter voor me op de rijstrook perst voel ik nooit zon behoefte om gas bij te gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar zijn claxons heel geschikt voor; tikkie gas erbij zodat je knal naast het raampie zit en blazen met dat dingDat zijn van die typische kijken-maar-niks-zien figuren.. dat ze maar effe lekker schrikken
Heb mijn ZZR ook net vanmiddag schoon gemaaktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:02 schreef handboek het volgende:
Hij verdiende een wasbeurt. Al dat zand hier uit de polder moest eraf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics !!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heb mijn ZZR ook net vanmiddag schoon gemaakt
Ja, maar die aktie zie je toch meestal wel aankomen? Ik ga dan meestal per direkt ergens rijden waar hij/zij me ziet, liefst pal naast zijn deur zodat ik er daarna vóór terecht komquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als iemand zich 1,5 meter voor me op de rijstrook perst voel ik nooit zon behoefte om gas bij te geven
Edit: Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik mijn mening niet duidelijk zal gaan maken aan die koekblikker![]()
Hij dacht ws dat er een fietsstrook langs die weg lagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:30 schreef einschtein het volgende:
Eergisteren:
[ afbeelding ]
Daar links is een fietspad, wat moet die man ingodsnaam op de weg.En het was niet eens een wielrenner.
Hij glimt weer lekker; tijd om hem weer vies te makenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:02 schreef handboek het volgende:
Hij verdiende een wasbeurt. Al dat zand hier uit de polder moest eraf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jah... da's de reden dat ik mijn brommert nog binnen heb laten staan deze week. Zo mooi schoon en dan zit ie binnen 2 minuten weer onder de rotzooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij glimt weer lekker; tijd om hem weer vies te maken
Dat verhaal in die beschrijving ook - die cager rijdt dus weg, maar heeft niet door dat z'n voorbumper eraf is en nog op dat kruispunt ligtquote:
Hij was waarschijnlijk in de war.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij dacht ws dat er een fietsstrook langs die weg lag
Je hebt geen link gemist, ben een paar motorzaken afgegaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
Welke V-Strom? hebbik een linkje gemist?![]()
Wat kostte hij dan? en wat wil je er wél voor kwijt?
Wat voor iets wil je dan? All-road?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Je hebt geen link gemist, ben een paar motorzaken afgegaan.
Hij kostte rond de 4200 en na de inruil blijft er dan nog teveel over
Ik zit nu meer te zoeken tot 2500 euro (ex inruil), helaas valt dan wel de v-strom af.
http://www.motoroccasion.(...)v-strom-dl-650-.htmlquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik zit nu meer te zoeken tot 2500 euro (ex inruil), helaas valt dan wel de v-strom af.
Daar ben ik dus geweest, ze hebben op die motor de ketting vervangen door een riem.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.motoroccasion.(...)v-strom-dl-650-.html
3300
Daar heb ik nou nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:07 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Daar ben ik dus geweest, ze hebben op die motor de ketting vervangen door een riem.
Naar mijn mening wordt het daar niet mooier van.
Ik vond het ook vreemd, maar er zat toch echt een riem op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord
Paar cm omhoog en het is een leuk fietsiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.motoroccasion.(...)v-strom-dl-650-.html
3300
Wat ging je nou ook alweer inruilen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hihi, toeval??quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:07 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Daar ben ik dus geweest, ze hebben op die motor de ketting vervangen door een riem.
Naar mijn mening wordt het daar niet mooier van.
Een Bandit 600 naked.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Paar cm omhoog en het is een leuk fietsie
[..]
Wat ging je nou ook alweer inruilen?
Nou er zijn vast niet veel van dit soort fietsen in Nederland, dus zou zomaar kunnenquote:
Inderdaad heel druk met werk ivm een project wat eind april, begin mei opgeleverd moet worden. lange dagen en er is ook al beslag gelegd op de weekenden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:03 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
moah, nog geen moment spijt gehad hoor![]()
[..]
die heeft daar volgens mij geen tijd meer voor, door d'r nieuwe werk
las zoiets op MF iig
Wat verwacht je voor je Bandietje terug te krijgen bij inruil?quote:
Uvex maakt best aardige helmpjes zo nu en dan, maar die doen aan zo'n anti-condens coating die niet werkt toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
op een uvex helm van 7 tientjes?nee
Oh, dan heeft het knmi toch gelijk gehad. Er was ergens in Nederland winterse neerslagquote:
Lastig, druk bezig met inpakken.. Morgen verhuizenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
Gewoon misbruik maken van het mooie weer en sleutelen![]()
Als ik buienradar zo begluur, gaat er nooit veel vallen; zijn allemaal van die plukkies wolk..
Sja, je kunt maar één project tegelijk doen hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:33 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Lastig, druk bezig met inpakken.. Morgen verhuizen
Klopt!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, je kunt maar één project tegelijk doen he
Lucky bastardquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:33 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Lastig, druk bezig met inpakken.. Morgen verhuizen
Is je appartement nu wel verhuurd dan? De nieuwe huurders hadden toch opeens gezegd dat ze het niet meer wilden ofzo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lucky bastardIk mag dinsdag pas.. Duurt allemaal lang met contracten etc..
Vanmorgen ook wel wat natte sneeuw hier hoor, maar ik heb net lekker buiten in de tuin een kopje koffie zitten drinkenheerlijk
Heb weer een nieuwequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Is je appartement nu wel verhuurd dan? De nieuwe huurders hadden toch opeens gezegd dat ze het niet meer wilden ofzo?
Max 2 maanden huur ofzo toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb weer een nieuweMaar die kan pas dinsdag tekenen..
Daarnaast moet ik voor mijn eigen nieuwe appartement weer een enorme zak geld aan borg op tafel leggen. Die moet ik eerst terug hebben van die andere.
Ja, maar dat is wel ¤1.100quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Max 2 maanden huur ofzo toch?
ik heb geen idee. deze helm is al van 2005 oidquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uvex maakt best aardige helmpjes zo nu en dan, maar die doen aan zo'n anti-condens coating die niet werkt toch?
voor nieuw speelgoed?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:26 schreef Joooo-pi het volgende:
Even bij een motorzaak geweest en wat prijzen opgevraagd.
Neuh, onderhoud..quote:
Ah oke! Nouja, gelukkig heb je al weer een nieuwe dan. Voor hetzelfde geld had je nog niemandquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb weer een nieuweMaar die kan pas dinsdag tekenen..
Daarnaast moet ik voor mijn eigen nieuwe appartement weer een enorme zak geld aan borg op tafel leggen. Die moet ik eerst terug hebben van die andere.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef Vrieskist het volgende:
Zo, vandaag weer op pad geweest langs een aantal motorzaken, ditmaal op de bandit.
En jawel, ik heb een nieuwe gekocht:
[ afbeelding ]
Honda VFR 800 FI uit 98
Nice, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef Vrieskist het volgende:
Zo, vandaag weer op pad geweest langs een aantal motorzaken, ditmaal op de bandit.
[ afbeelding ]
Honda VFR 800 FI uit 98
Congratsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef Vrieskist het volgende:
[ afbeelding ]
Honda VFR 800 FI uit 98
Nice ride broquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef Vrieskist het volgende:
[ afbeelding ]
Honda VFR 800 FI uit 98
Leuk ding; die is ook al aardig op leeftijd ofnie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:12 schreef habanero het volgende:
Vandaag motor afgemaakt, tussen de hagel buien door even gereden.
Dit was een maand geleden een afgeschreven stuk schroot
[ afbeelding ]
Die mooie bijgevoegde brief gewoon wegdonderen, slikken en die met de acceptgiro betalen zonder erbij na te denken. Problem solvedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:40 schreef einschtein het volgende:
Brief van CJIB binnen, met nog een mooie brief. En ik ben er kapot chagerijnig door, dus dat zegt genoeg.
After all, blijft eigen schuld, sure. Maar toch.
Oke!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die mooie bijgevoegde brief gewoon wegdonderen, slikken en die met de acceptgiro betalen zonder erbij na te denken. Problem solved
Ja, eh, 37.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vierhonderdder-
Hoeveel km te hard was dat wel niet
NIET die verklaring invullen en terugsturen he! Je hoeft geen belastende verklaringen over jezelf af te leggen in NL.. mág wel als je dat per sé wilt, maar ik zou lekker mijn kop houdenquote:
Gewoon; binnen de kom één keertje door trekken naar de 90, sim-pol. Te debiel om te vertellen gewoon die hoogte van de boete, maargoed.. welkom in Nederland, land van de regeltjes, geldklopperij en zware verkeerscriminelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vierhonderdder-
Hoeveel km te hard was dat wel niet
Motor staat op de naam van mijn vader. Die gaat eerst aangeven dat hij niet diegene was die op de motor reed, dus ik kan sowieso nog even wachten met betalen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
NIET die verklaring invullen en terugsturen he! Je hoeft geen belastende verklaringen over jezelf af te leggen in NL.. mág wel als je dat per sé wilt, maar ik zou lekker mijn kop houden
Aaaaiiiii... da's kut... nu krijgt óf je pa een douw en een kruisje, óf jij een punt (als je een puntenrijbewijs hebt)... Dan moet hij dus wél het formulier invullen en jouw naam erop zetten.. als hij dat niet doet, nemen ze gewoon aan dat hij zelf heeft gereden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Motor staat op de naam van mijn vader. Die gaat eerst aangeven dat hij niet diegene was die op de motor reed, dus ik kan sowieso nog even wachten met betalen.
97quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuk ding; die is ook al aardig op leeftijd ofnie?
Punten gaan er niet af bij een flits-boete?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aaaaiiiii... da's kut... nu krijgt óf je pa een douw en een kruisje, óf jij een punt (als je een puntenrijbewijs hebt)... Dan moet hij dus wél het formulier invullen en jouw naam erop zetten.. als hij dat niet doet, nemen ze gewoon aan dat hij zelf heeft gereden.
Da's de pest van het op iemand anders zijn naam zetten van een voertuig, dan krijg je dat soort grappen
tja balen man. .quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, eh, 37.![]()
Blijft eigen schuld, I know, I know. Maar je wordt er alsnog niet blij van.
Op deze manier wel lieverd; als je pa jouw douw niet pakt, zal hij moeten opgeven wie er dan wél reed... of je moet nog ergens een opa van 86 hebben met een Atje op zijn rbwquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Punten gaan er niet af bij een flits-boete?
Nee, heb ik nie'. En mijn pa gaat mij inderdaad wel opgeven als rijder. Anders is hij de pineut de volgende keer als hij een boete krijgt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op deze manier wel lieverd; als je pa jouw douw niet pakt, zal hij moeten opgeven wie er dan wél reed... of je moet nog ergens een opa van 86 hebben met een Atje op zijn rbw
Ja, kijk, als je te hard rijdt en het wordt dusdanig onveilig (bv 60 in een buurt waar je 30 mag en waar op dat moment kinderen spelen) dan kan ik me de boete voorstellen. Maar als je niemand lastig valt, het er niet onveiliger op wordt (veiliger ook niet, veiliger als veilig kan niet) dan snap ik het punt niet zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef habanero het volgende:
[..]
tja balen man. .
nederland is een rot land voor hard rijden kan het bijna nergens meer
Ik hoop het voor je; die flitsregel is in het leven geroepen omdat we niet net als in /de met onze ponem op de foto gaan, dus kan iedereen wel rijden, maar in dit geval krijgen ze je naam en rbw-nummer op een presenteerblaadje. Ik hoop voor je dat het zo werkt als je zegt; als ik oom agent was, zou ik gebruik maken van de info.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, heb ik nie'. En mijn pa gaat mij inderdaad wel opgeven als rijder. Anders is hij de pineut de volgende keer als hij een boete krijgt.
Maar punten gaan er niet af bij een flits-boete, daarvoor moet je staande worden gehouden. En dat ben ik niet, dus het is alleen puur de boete. (die is al erg zat)
[..]
Ja, kijk, als je te hard rijdt en het wordt dusdanig onveilig (bv 60 in een buurt waar je 30 mag en waar op dat moment kinderen spelen) dan kan ik me de boete voorstellen. Maar als je niemand lastig valt, het er niet onveiliger op wordt (veiliger ook niet, veiliger als veilig kan niet) dan snap ik het punt niet zo.
Maar goed, op éen of andere manier moet de staatskas toch gespekt worden.
Volgens genoeg sites (en forum gebruikers) is het zo dat geen staandehouding = geen punt kwijt. Dus ik ga er van uit dat het klopt, ben er ook nog geen tegengekomen die zei dat je wel een punt kwijt bent wanneer je geflitst bent.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je; die flitsregel is in het leven geroepen omdat we niet net als in /de met onze ponem op de foto gaan, dus kan iedereen wel rijden, maar in dit geval krijgen ze je naam en rbw-nummer op een presenteerblaadje. Ik hoop voor je dat het zo werkt als je zegt; als ik oom agent was, zou ik gebruik maken van de info.
Oh, ik ben dus niet de enige?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is dat voor gekloot met dat kwooten joh, worrie toch debiel van?
Nah duimen dan maarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Volgens genoeg sites (en forum gebruikers) is het zo dat geen staandehouding = geen punt kwijt. Dus ik ga er van uit dat het klopt, ben er ook nog geen tegengekomen die zei dat je wel een punt kwijt bent wanneer je geflitst bent.
[..]
Oh, ik ben dus niet de enige?De quote blijft bij mij in het reageer venster zijn, zelfs nadat ik gereageerd hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah duimen dan maar![]()
Ennehh:
BUG / Tekst blijft staan in m'n reactieveld.
Fixed!quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Congratswel foto's schieten he!
Thanks allen! Het is wel heel iets anders dan ik oorspronkelijk zocht (allroad), maar dit reed wel erg lekkerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nice ride bro![]()
Heb ik ook nog steeds een zwak voor, alleen dan de iets oudere modellen met de witte wielen![]()
Zwart is wel een stuk praktischer voor iemand zoals ik, die een schurft heeft aan poetsen![]()
Op elke motor kan je prima w-w rijden toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
Op een Viffer kun je ook prima w-w rijden hoor![]()
Altijd al vaagjes gevonden; maar die VFR's zijn eigenlijk altijd best betaalbaar om de een of andere duistere reden.
Neh, op een ekte SS zou ik dat niet bepaald zien zitten denk ik, op een VFR zit je nog behoorlijk rechtop volgens mij. Zou best eens een flink ritje op zo'n ding willen maken om te proberen; kijken of het wat voor me zou zijn. Aan de andere kant; ik wil nog zoveel, en ik vind het zonde om 2 brommers te hebben terwijl ze allebei buiten moeten slapen, en mijn AT inruilen gaat volgens mij niet gebeuren, of ze moeten wel een HEEL mooie prijs gaan biedenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Op elke motor kan je prima w-w rijden toch?Maar er spelen voor mij nog andere redenen mee.
Ze zijn trouwens niet zo heel zuinig, maar verder kon ik niet echt slechte dingen ontdekken.
Misschien overschot aan die dingen? Kreeg wel meteen de tip van de verkoper om de uitlaat te vervangen
Kost 3150 incl rijklaar en die meuk + 6 mnd garantie en 47k gereden.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Mirgeam het volgende:
98-99 model zuipt wat meer inderdaad
hoeveel kostte ie / hoeveel km gereden?
Hee, semi-collegaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:29 schreef Tankiej het volgende:
Zo, goedeavond
Ik heb 1,5 dag gemist en niet echt zin om alles terug te lezen
Vandaag m'n eerste werkdag gehad bij Capgemini! Was een hele lange dag, heel veel presentaties, twee workshops en aansluitend nog een borrel. Daarna moest ik nog de sleutel van mn kamer in Utrecht ophalen en nog iets voor mn ma bij Nijmegen. Nu net thuis
Jammer genoeg wordt het ook geen uitslapen dit weekend, morgen proberen een Lowlands kaartje te scoren en zondag verhuizen naar Utrecht
mijne was 3200 met 78k gereden, 2 maanden garantie, en als opties sportdemper, handvatverwarming, double bubble ruitjequote:Op zondag 3 februari 2013 09:21 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Kost 3150 incl rijklaar en die meuk + 6 mnd garantie en 47k gereden.
Een Busa is wel iets voor jou. Hoog, uit de wind en te koop voor3 keer niksquote:Op zondag 3 februari 2013 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, op een ekte SS zou ik dat niet bepaald zien zitten denk ik, op een VFR zit je nog behoorlijk rechtop volgens mij. Zou best eens een flink ritje op zo'n ding willen maken om te proberen; kijken of het wat voor me zou zijn. Aan de andere kant; ik wil nog zoveel, en ik vind het zonde om 2 brommers te hebben terwijl ze allebei buiten moeten slapen, en mijn AT inruilen gaat volgens mij niet gebeuren, of ze moeten wel een HEEL mooie prijs gaan bieden
Hoog? you're kidding zeker?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een Busa is wel iets voor jou. Hoog, uit de wind en te koop voor3 keer niks
op de vfr zit ik iets meer voorovergebogen dan op de kawa zr7, meer kan ik er ook niet over zeggenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, op een ekte SS zou ik dat niet bepaald zien zitten denk ik, op een VFR zit je nog behoorlijk rechtop volgens mij. Zou best eens een flink ritje op zo'n ding willen maken om te proberen; kijken of het wat voor me zou zijn. Aan de andere kant; ik wil nog zoveel, en ik vind het zonde om 2 brommers te hebben terwijl ze allebei buiten moeten slapen, en mijn AT inruilen gaat volgens mij niet gebeuren, of ze moeten wel een HEEL mooie prijs gaan bieden
boven de 100 waai ik eraf, echt geen bal aanquote:Op zondag 3 februari 2013 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
750cc, moet toch wel een beetje prut hebben op de snelweg lijkt me?
Beetje massa en spierballen kweken?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:55 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
boven de 100 waai ik eraf, echt geen bal aan
Past prima, behalve de po; mooi ding, heb er pas nog naar zitten kijken, maar ik vind hem niet bij het pak passen.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Past wel bij elkaar toch? Ben aan het kijken voor nieuwe laarzen
po?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Past prima, behalve de po; mooi ding, heb er pas nog naar zitten kijken, maar ik vind hem niet bij het pak passen.
Heeft niks met uithoudingsvermogen te maken, maar met comfortquote:Op zondag 3 februari 2013 14:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje massa en spierballen kweken?
helm gok ikquote:
Mirgeam is de man die weetquote:
goed advies op elke dag van de weekquote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef Mirgeam het volgende:
Zoek het eens buiten Zoetermeer zou ik zeggen
Nou, dat valt dan weer mee voor de gemeente. Slechts twee bochten te repareren.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:26 schreef Yreal het volgende:
VAn alle mooie bochten in Zoetermeer is het asfalt kapot gevroren
Hier in de buurt is echt geen kut te beleven. De eerste fatsoenlijke dijk ligt op een half uur rijdenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef Mirgeam het volgende:
Zoek het eens buiten Zoetermeer zou ik zeggen
Wij hebben tenminste een fatsoenlijke rondweg, dat kan je van leiden niet zeggenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, dat valt dan weer mee voor de gemeente. Slechts twee bochten te repareren.
Wel een singel, die is wel leuk om te rijdenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een fatsoenlijke rondweg, dat kan je van leiden niet zeggen
Vooral smartass doen door wegen met paaltjesafzettingen te nemen en dan bozen agenten te woord staan met : ja mag toch gewoonquote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wel een singel, die is wel leuk om te rijden
Zullen ze me eerst moeten pakkenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral smartass doen door wegen met paaltjesafzettingen te nemen en dan bozen agenten te woord staan met : ja mag toch gewoon
Ik doe toch niks verkeerdquote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zullen ze me eerst moeten pakken
Top, kom maar eens een keer langs in Almerequote:Op zondag 3 februari 2013 15:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben nu dan echt verhuisd naar Utrecht! Zal wel even wennen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar kan ik als man dan toch multi-tasken (sounds weird), want ik handelde ook wel instinctief door tegen te sturen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk meestal pas achteraf als hij een uitstapje maakt. Tijdens is het 110% instinctief![]()
Gelukkig heb ik dat niet zo vaak; ik wacht een fractie van een seconde langer voor ik hem open gooi.. kost niks, en scheelt hartkloppingen.
Ik was net op tijd weer thuisquote:Op maandag 4 februari 2013 00:14 schreef Geerd het volgende:
Zo eerste rit, en meteen een nat pak... alweernaja zout iig van de motor.
En het was warm tering, weet niet hoe warm het was vanmiddag maar voelde aan als 10 graden.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik was net op tijd weer thuis
Wel lekker hoorMoet er alleen ook echt weer even inkomen..
Wekker ging weer veel te vroeg, zelfs na een paar pittige bakken koffiequote:
Mja.. wanneer is 't weer zomer?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:19 schreef habanero het volgende:
weers voorspelling is .. .sneeuw en wintersebuien voor verder op in de week
motor weer terug in het vet
grmbl, dit is dan wss weer mijn laatste motordagquote:Op maandag 4 februari 2013 09:19 schreef habanero het volgende:
het heerst wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:19 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook niet echt lekker geslapen. En nu zit ik te bibberen op mijn werk, terwijl ik een behoorlijk dik vest aan heb en de verwarming staat tevens aan (en de andere mede-koukleumen hebben 't niet koud). Ik hoop niet ziek te gaan worden.
Oke, oke, jij je zin. Als het maar warm genoeg is om in een t-shirt (en eventueel korte broek/rokje) rond te lopen.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:19 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook niet echt lekker geslapen. En nu zit ik te bibberen op mijn werk, terwijl ik een behoorlijk dik vest aan heb en de verwarming staat tevens aan (en de andere mede-koukleumen hebben 't niet koud). Ik hoop niet ziek te gaan worden.
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke, oke, jij je zin. Als het maar warm genoeg is om in een t-shirt (en eventueel korte broek/rokje) rond te lopen.
af en toe wat natte sneeuw en temperaturen die 's nachts net wel of net niet onder 0 duiken... zal allemaal wel loslopenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:19 schreef habanero het volgende:
pekel wagens lopen niet los !quote:Op maandag 4 februari 2013 09:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
af en toe wat natte sneeuw en temperaturen die 's nachts net wel of net niet onder 0 duiken... zal allemaal wel loslopen
Zo te zien zijn de temperaturen gewoon boven nul als het gaat sneeuwen, dus het zal sowieso wel niet blijven liggen.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:38 schreef Vrieskist het volgende:
Moet einde deze week de motor ophalen, hoop dat die sneeuw nog even op zich laat wachten dan
Och ik moet die van mij toch nog poetsenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:37 schreef habanero het volgende:
[..]
pekel wagens lopen niet los !
mijn velgen !!!!
Ben beetje bang voor pekel op mijn nieuwe aanwinst. Hopelijk blijft het pekelvrij.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo te zien zijn de temperaturen gewoon boven nul als het gaat sneeuwen, dus het zal sowieso wel niet blijven liggen.
Zodra de 1e vlok valt trekt de pekelbrigade er weer op uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:55 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ben beetje bang voor pekel op mijn nieuwe aanwinst. Hopelijk blijft het pekelvrij.
Bij sneeuw/pekel haal ik de motor gewoon wat later opquote:Op maandag 4 februari 2013 09:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zodra de 1e vlok valt trekt de pekelbrigade er weer op uit.
Ik wil mijn pekelmotor
Die van mij staat altijd in de tuin, kan hem elke keer pakken als ik wilquote:Op maandag 4 februari 2013 10:25 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Bij sneeuw/pekel haal ik de motor gewoon wat later op
Kan er komend weekend toch niet op rijden, dus zoveel haast heeft dat ook niet.
Ik vond het tyfus koudquote:Op maandag 4 februari 2013 05:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
En het was warm tering, weet niet hoe warm het was vanmiddag maar voelde aan als 10 graden.
Dan rijd ik nog liever zonderquote:Op maandag 4 februari 2013 11:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vond het tyfus koud
Kwam vooral door mijn handschoenenKon de all-seasons niet vinden dus heb maar even de zomerhandschoenen gepakt. Opzich geen probleem maar die van mij lagen achterin de auto. En die auto is zo lek als een mandje bij de rubbers. Dus die handschoenen waren zeiknat en omdat ze dat al maanden zijn stond de schimmel erop
Sassenheim? Zit daar een motorzaak dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:18 schreef handboek het volgende:
Zaterdag een heerlijke dag op de motor gehad. De planning was om met de trein naar Utrecht te gaan. Maar opeens kreeg de almachtige motormuis in de lucht een ingeving. Hij liet de wolken, de regen, de natte sneeuw en ook de hagel verdwijnen. En in plaats daarvan gaf hij een prachtig strak blauwe lucht. Ik bedacht me geen moment en sprong op de motor. Wat een heerlijk gevoel is dat toch. Het enige wat tegenviel was de hoeveelheid wind die op de dijken stond. Maar goed, ik was tevreden en met mij meerdere motorrijders. Van chopper tot racer, iedereen was in zijn sas en tevreden met het weer.
Nu ik het trouwens over sas heb, ik ben nu onderweg naar Sassenheim om een regenpak op te halen. Een heuse Difi Scirocco Flash. Vanmiddag weer lekker touren. Het is trouwens prachtig weer nu rondom Alphen aan de Rijn. Dus, woon je in de buurt van Alphen, rijdt naar het station en haal mij op, de trein duurt me te lang........
Niet dat ik weet, is iemand van marktplaats. Had hem nieuw gekocht maar nooit gebruikt.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sassenheim? Zit daar een motorzaak dan?
Had ik moeten weten. Elke keer naar Motoport in Hillegom geweest..
Ah, zo. Dacht al, was toch makkelijker geweest.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:27 schreef handboek het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, is iemand van marktplaats. Had hem nieuw gekocht maar nooit gebruikt.
40% van de nieuwprijs als ze jonger dan 5 jaar zijn?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:29 schreef lipjes het volgende:
Heb iemand die een kofferset voor een 600F heeft, vraagt mij wat ik ervoor bied.
Euh, gratis ?
Nee denk 100 euro oid, redelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |