Je hebt geen link gemist, ben een paar motorzaken afgegaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
Welke V-Strom? hebbik een linkje gemist?![]()
Wat kostte hij dan? en wat wil je er wél voor kwijt?
Wat voor iets wil je dan? All-road?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Je hebt geen link gemist, ben een paar motorzaken afgegaan.
Hij kostte rond de 4200 en na de inruil blijft er dan nog teveel over
Ik zit nu meer te zoeken tot 2500 euro (ex inruil), helaas valt dan wel de v-strom af.
http://www.motoroccasion.(...)v-strom-dl-650-.htmlquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik zit nu meer te zoeken tot 2500 euro (ex inruil), helaas valt dan wel de v-strom af.
Daar ben ik dus geweest, ze hebben op die motor de ketting vervangen door een riem.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.motoroccasion.(...)v-strom-dl-650-.html
3300
Daar heb ik nou nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:07 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Daar ben ik dus geweest, ze hebben op die motor de ketting vervangen door een riem.
Naar mijn mening wordt het daar niet mooier van.
Ik vond het ook vreemd, maar er zat toch echt een riem op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord
Paar cm omhoog en het is een leuk fietsiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.motoroccasion.(...)v-strom-dl-650-.html
3300
Wat ging je nou ook alweer inruilen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hihi, toeval??quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:07 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Daar ben ik dus geweest, ze hebben op die motor de ketting vervangen door een riem.
Naar mijn mening wordt het daar niet mooier van.
Een Bandit 600 naked.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Paar cm omhoog en het is een leuk fietsie
[..]
Wat ging je nou ook alweer inruilen?
Nou er zijn vast niet veel van dit soort fietsen in Nederland, dus zou zomaar kunnenquote:
Inderdaad heel druk met werk ivm een project wat eind april, begin mei opgeleverd moet worden. lange dagen en er is ook al beslag gelegd op de weekenden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:03 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
moah, nog geen moment spijt gehad hoor![]()
[..]
die heeft daar volgens mij geen tijd meer voor, door d'r nieuwe werk
las zoiets op MF iig
Wat verwacht je voor je Bandietje terug te krijgen bij inruil?quote:
Uvex maakt best aardige helmpjes zo nu en dan, maar die doen aan zo'n anti-condens coating die niet werkt toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
op een uvex helm van 7 tientjes?nee
Oh, dan heeft het knmi toch gelijk gehad. Er was ergens in Nederland winterse neerslagquote:
Lastig, druk bezig met inpakken.. Morgen verhuizenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
Gewoon misbruik maken van het mooie weer en sleutelen![]()
Als ik buienradar zo begluur, gaat er nooit veel vallen; zijn allemaal van die plukkies wolk..
Sja, je kunt maar één project tegelijk doen hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:33 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Lastig, druk bezig met inpakken.. Morgen verhuizen
Klopt!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, je kunt maar één project tegelijk doen he
Lucky bastardquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:33 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Lastig, druk bezig met inpakken.. Morgen verhuizen
Is je appartement nu wel verhuurd dan? De nieuwe huurders hadden toch opeens gezegd dat ze het niet meer wilden ofzo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lucky bastardIk mag dinsdag pas.. Duurt allemaal lang met contracten etc..
Vanmorgen ook wel wat natte sneeuw hier hoor, maar ik heb net lekker buiten in de tuin een kopje koffie zitten drinkenheerlijk
Heb weer een nieuwequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Is je appartement nu wel verhuurd dan? De nieuwe huurders hadden toch opeens gezegd dat ze het niet meer wilden ofzo?
Max 2 maanden huur ofzo toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb weer een nieuweMaar die kan pas dinsdag tekenen..
Daarnaast moet ik voor mijn eigen nieuwe appartement weer een enorme zak geld aan borg op tafel leggen. Die moet ik eerst terug hebben van die andere.
Ja, maar dat is wel ¤1.100quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Max 2 maanden huur ofzo toch?
ik heb geen idee. deze helm is al van 2005 oidquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uvex maakt best aardige helmpjes zo nu en dan, maar die doen aan zo'n anti-condens coating die niet werkt toch?
voor nieuw speelgoed?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:26 schreef Joooo-pi het volgende:
Even bij een motorzaak geweest en wat prijzen opgevraagd.
Neuh, onderhoud..quote:
Ah oke! Nouja, gelukkig heb je al weer een nieuwe dan. Voor hetzelfde geld had je nog niemandquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb weer een nieuweMaar die kan pas dinsdag tekenen..
Daarnaast moet ik voor mijn eigen nieuwe appartement weer een enorme zak geld aan borg op tafel leggen. Die moet ik eerst terug hebben van die andere.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef Vrieskist het volgende:
Zo, vandaag weer op pad geweest langs een aantal motorzaken, ditmaal op de bandit.
En jawel, ik heb een nieuwe gekocht:
[ afbeelding ]
Honda VFR 800 FI uit 98
Nice, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef Vrieskist het volgende:
Zo, vandaag weer op pad geweest langs een aantal motorzaken, ditmaal op de bandit.
[ afbeelding ]
Honda VFR 800 FI uit 98
Congratsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef Vrieskist het volgende:
[ afbeelding ]
Honda VFR 800 FI uit 98
Nice ride broquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef Vrieskist het volgende:
[ afbeelding ]
Honda VFR 800 FI uit 98
Leuk ding; die is ook al aardig op leeftijd ofnie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:12 schreef habanero het volgende:
Vandaag motor afgemaakt, tussen de hagel buien door even gereden.
Dit was een maand geleden een afgeschreven stuk schroot
[ afbeelding ]
Die mooie bijgevoegde brief gewoon wegdonderen, slikken en die met de acceptgiro betalen zonder erbij na te denken. Problem solvedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:40 schreef einschtein het volgende:
Brief van CJIB binnen, met nog een mooie brief. En ik ben er kapot chagerijnig door, dus dat zegt genoeg.
After all, blijft eigen schuld, sure. Maar toch.
Oke!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die mooie bijgevoegde brief gewoon wegdonderen, slikken en die met de acceptgiro betalen zonder erbij na te denken. Problem solved
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |