goed advies op elke dag van de weekquote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef Mirgeam het volgende:
Zoek het eens buiten Zoetermeer zou ik zeggen
Nou, dat valt dan weer mee voor de gemeente. Slechts twee bochten te repareren.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:26 schreef Yreal het volgende:
VAn alle mooie bochten in Zoetermeer is het asfalt kapot gevroren
Hier in de buurt is echt geen kut te beleven. De eerste fatsoenlijke dijk ligt op een half uur rijdenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef Mirgeam het volgende:
Zoek het eens buiten Zoetermeer zou ik zeggen
Wij hebben tenminste een fatsoenlijke rondweg, dat kan je van leiden niet zeggenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, dat valt dan weer mee voor de gemeente. Slechts twee bochten te repareren.
Wel een singel, die is wel leuk om te rijdenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een fatsoenlijke rondweg, dat kan je van leiden niet zeggen
Vooral smartass doen door wegen met paaltjesafzettingen te nemen en dan bozen agenten te woord staan met : ja mag toch gewoonquote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wel een singel, die is wel leuk om te rijden
Zullen ze me eerst moeten pakkenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral smartass doen door wegen met paaltjesafzettingen te nemen en dan bozen agenten te woord staan met : ja mag toch gewoon
Ik doe toch niks verkeerdquote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zullen ze me eerst moeten pakken
Top, kom maar eens een keer langs in Almerequote:Op zondag 3 februari 2013 15:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben nu dan echt verhuisd naar Utrecht! Zal wel even wennen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar kan ik als man dan toch multi-tasken (sounds weird), want ik handelde ook wel instinctief door tegen te sturen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk meestal pas achteraf als hij een uitstapje maakt. Tijdens is het 110% instinctief![]()
Gelukkig heb ik dat niet zo vaak; ik wacht een fractie van een seconde langer voor ik hem open gooi.. kost niks, en scheelt hartkloppingen.
Ik was net op tijd weer thuisquote:Op maandag 4 februari 2013 00:14 schreef Geerd het volgende:
Zo eerste rit, en meteen een nat pak... alweernaja zout iig van de motor.
En het was warm tering, weet niet hoe warm het was vanmiddag maar voelde aan als 10 graden.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik was net op tijd weer thuis
Wel lekker hoorMoet er alleen ook echt weer even inkomen..
Wekker ging weer veel te vroeg, zelfs na een paar pittige bakken koffiequote:
Mja.. wanneer is 't weer zomer?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:19 schreef habanero het volgende:
weers voorspelling is .. .sneeuw en wintersebuien voor verder op in de week
motor weer terug in het vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |