Ja, eh, 37.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vierhonderdder-
Hoeveel km te hard was dat wel niet
NIET die verklaring invullen en terugsturen he! Je hoeft geen belastende verklaringen over jezelf af te leggen in NL.. mág wel als je dat per sé wilt, maar ik zou lekker mijn kop houdenquote:
Gewoon; binnen de kom één keertje door trekken naar de 90, sim-pol. Te debiel om te vertellen gewoon die hoogte van de boete, maargoed.. welkom in Nederland, land van de regeltjes, geldklopperij en zware verkeerscriminelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vierhonderdder-
Hoeveel km te hard was dat wel niet
Motor staat op de naam van mijn vader. Die gaat eerst aangeven dat hij niet diegene was die op de motor reed, dus ik kan sowieso nog even wachten met betalen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
NIET die verklaring invullen en terugsturen he! Je hoeft geen belastende verklaringen over jezelf af te leggen in NL.. mág wel als je dat per sé wilt, maar ik zou lekker mijn kop houden
Aaaaiiiii... da's kut... nu krijgt óf je pa een douw en een kruisje, óf jij een punt (als je een puntenrijbewijs hebt)... Dan moet hij dus wél het formulier invullen en jouw naam erop zetten.. als hij dat niet doet, nemen ze gewoon aan dat hij zelf heeft gereden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Motor staat op de naam van mijn vader. Die gaat eerst aangeven dat hij niet diegene was die op de motor reed, dus ik kan sowieso nog even wachten met betalen.
97quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuk ding; die is ook al aardig op leeftijd ofnie?
Punten gaan er niet af bij een flits-boete?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aaaaiiiii... da's kut... nu krijgt óf je pa een douw en een kruisje, óf jij een punt (als je een puntenrijbewijs hebt)... Dan moet hij dus wél het formulier invullen en jouw naam erop zetten.. als hij dat niet doet, nemen ze gewoon aan dat hij zelf heeft gereden.
Da's de pest van het op iemand anders zijn naam zetten van een voertuig, dan krijg je dat soort grappen
tja balen man. .quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, eh, 37.![]()
Blijft eigen schuld, I know, I know. Maar je wordt er alsnog niet blij van.
Op deze manier wel lieverd; als je pa jouw douw niet pakt, zal hij moeten opgeven wie er dan wél reed... of je moet nog ergens een opa van 86 hebben met een Atje op zijn rbwquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Punten gaan er niet af bij een flits-boete?
Nee, heb ik nie'. En mijn pa gaat mij inderdaad wel opgeven als rijder. Anders is hij de pineut de volgende keer als hij een boete krijgt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op deze manier wel lieverd; als je pa jouw douw niet pakt, zal hij moeten opgeven wie er dan wél reed... of je moet nog ergens een opa van 86 hebben met een Atje op zijn rbw
Ja, kijk, als je te hard rijdt en het wordt dusdanig onveilig (bv 60 in een buurt waar je 30 mag en waar op dat moment kinderen spelen) dan kan ik me de boete voorstellen. Maar als je niemand lastig valt, het er niet onveiliger op wordt (veiliger ook niet, veiliger als veilig kan niet) dan snap ik het punt niet zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef habanero het volgende:
[..]
tja balen man. .
nederland is een rot land voor hard rijden kan het bijna nergens meer
Ik hoop het voor je; die flitsregel is in het leven geroepen omdat we niet net als in /de met onze ponem op de foto gaan, dus kan iedereen wel rijden, maar in dit geval krijgen ze je naam en rbw-nummer op een presenteerblaadje. Ik hoop voor je dat het zo werkt als je zegt; als ik oom agent was, zou ik gebruik maken van de info.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, heb ik nie'. En mijn pa gaat mij inderdaad wel opgeven als rijder. Anders is hij de pineut de volgende keer als hij een boete krijgt.
Maar punten gaan er niet af bij een flits-boete, daarvoor moet je staande worden gehouden. En dat ben ik niet, dus het is alleen puur de boete. (die is al erg zat)
[..]
Ja, kijk, als je te hard rijdt en het wordt dusdanig onveilig (bv 60 in een buurt waar je 30 mag en waar op dat moment kinderen spelen) dan kan ik me de boete voorstellen. Maar als je niemand lastig valt, het er niet onveiliger op wordt (veiliger ook niet, veiliger als veilig kan niet) dan snap ik het punt niet zo.
Maar goed, op éen of andere manier moet de staatskas toch gespekt worden.
Volgens genoeg sites (en forum gebruikers) is het zo dat geen staandehouding = geen punt kwijt. Dus ik ga er van uit dat het klopt, ben er ook nog geen tegengekomen die zei dat je wel een punt kwijt bent wanneer je geflitst bent.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je; die flitsregel is in het leven geroepen omdat we niet net als in /de met onze ponem op de foto gaan, dus kan iedereen wel rijden, maar in dit geval krijgen ze je naam en rbw-nummer op een presenteerblaadje. Ik hoop voor je dat het zo werkt als je zegt; als ik oom agent was, zou ik gebruik maken van de info.
Oh, ik ben dus niet de enige?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is dat voor gekloot met dat kwooten joh, worrie toch debiel van?
Nah duimen dan maarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Volgens genoeg sites (en forum gebruikers) is het zo dat geen staandehouding = geen punt kwijt. Dus ik ga er van uit dat het klopt, ben er ook nog geen tegengekomen die zei dat je wel een punt kwijt bent wanneer je geflitst bent.
[..]
Oh, ik ben dus niet de enige?De quote blijft bij mij in het reageer venster zijn, zelfs nadat ik gereageerd hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah duimen dan maar![]()
Ennehh:
BUG / Tekst blijft staan in m'n reactieveld.
Fixed!quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Congratswel foto's schieten he!
Thanks allen! Het is wel heel iets anders dan ik oorspronkelijk zocht (allroad), maar dit reed wel erg lekkerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nice ride bro![]()
Heb ik ook nog steeds een zwak voor, alleen dan de iets oudere modellen met de witte wielen![]()
Zwart is wel een stuk praktischer voor iemand zoals ik, die een schurft heeft aan poetsen![]()
Op elke motor kan je prima w-w rijden toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
Op een Viffer kun je ook prima w-w rijden hoor![]()
Altijd al vaagjes gevonden; maar die VFR's zijn eigenlijk altijd best betaalbaar om de een of andere duistere reden.
Neh, op een ekte SS zou ik dat niet bepaald zien zitten denk ik, op een VFR zit je nog behoorlijk rechtop volgens mij. Zou best eens een flink ritje op zo'n ding willen maken om te proberen; kijken of het wat voor me zou zijn. Aan de andere kant; ik wil nog zoveel, en ik vind het zonde om 2 brommers te hebben terwijl ze allebei buiten moeten slapen, en mijn AT inruilen gaat volgens mij niet gebeuren, of ze moeten wel een HEEL mooie prijs gaan biedenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Op elke motor kan je prima w-w rijden toch?Maar er spelen voor mij nog andere redenen mee.
Ze zijn trouwens niet zo heel zuinig, maar verder kon ik niet echt slechte dingen ontdekken.
Misschien overschot aan die dingen? Kreeg wel meteen de tip van de verkoper om de uitlaat te vervangen
Kost 3150 incl rijklaar en die meuk + 6 mnd garantie en 47k gereden.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Mirgeam het volgende:
98-99 model zuipt wat meer inderdaad
hoeveel kostte ie / hoeveel km gereden?
Hee, semi-collegaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:29 schreef Tankiej het volgende:
Zo, goedeavond
Ik heb 1,5 dag gemist en niet echt zin om alles terug te lezen
Vandaag m'n eerste werkdag gehad bij Capgemini! Was een hele lange dag, heel veel presentaties, twee workshops en aansluitend nog een borrel. Daarna moest ik nog de sleutel van mn kamer in Utrecht ophalen en nog iets voor mn ma bij Nijmegen. Nu net thuis
Jammer genoeg wordt het ook geen uitslapen dit weekend, morgen proberen een Lowlands kaartje te scoren en zondag verhuizen naar Utrecht
mijne was 3200 met 78k gereden, 2 maanden garantie, en als opties sportdemper, handvatverwarming, double bubble ruitjequote:Op zondag 3 februari 2013 09:21 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Kost 3150 incl rijklaar en die meuk + 6 mnd garantie en 47k gereden.
Een Busa is wel iets voor jou. Hoog, uit de wind en te koop voor3 keer niksquote:Op zondag 3 februari 2013 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, op een ekte SS zou ik dat niet bepaald zien zitten denk ik, op een VFR zit je nog behoorlijk rechtop volgens mij. Zou best eens een flink ritje op zo'n ding willen maken om te proberen; kijken of het wat voor me zou zijn. Aan de andere kant; ik wil nog zoveel, en ik vind het zonde om 2 brommers te hebben terwijl ze allebei buiten moeten slapen, en mijn AT inruilen gaat volgens mij niet gebeuren, of ze moeten wel een HEEL mooie prijs gaan bieden
Hoog? you're kidding zeker?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een Busa is wel iets voor jou. Hoog, uit de wind en te koop voor3 keer niks
op de vfr zit ik iets meer voorovergebogen dan op de kawa zr7, meer kan ik er ook niet over zeggenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, op een ekte SS zou ik dat niet bepaald zien zitten denk ik, op een VFR zit je nog behoorlijk rechtop volgens mij. Zou best eens een flink ritje op zo'n ding willen maken om te proberen; kijken of het wat voor me zou zijn. Aan de andere kant; ik wil nog zoveel, en ik vind het zonde om 2 brommers te hebben terwijl ze allebei buiten moeten slapen, en mijn AT inruilen gaat volgens mij niet gebeuren, of ze moeten wel een HEEL mooie prijs gaan bieden
boven de 100 waai ik eraf, echt geen bal aanquote:Op zondag 3 februari 2013 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
750cc, moet toch wel een beetje prut hebben op de snelweg lijkt me?
Beetje massa en spierballen kweken?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:55 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
boven de 100 waai ik eraf, echt geen bal aan
Past prima, behalve de po; mooi ding, heb er pas nog naar zitten kijken, maar ik vind hem niet bij het pak passen.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Past wel bij elkaar toch? Ben aan het kijken voor nieuwe laarzen
po?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Past prima, behalve de po; mooi ding, heb er pas nog naar zitten kijken, maar ik vind hem niet bij het pak passen.
Heeft niks met uithoudingsvermogen te maken, maar met comfortquote:Op zondag 3 februari 2013 14:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje massa en spierballen kweken?
helm gok ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |