Doe ff normaal met je meid.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, meid, ga maar weer rustig zitten.
Geen van mijn motoren zou door een APK komen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sta je ook al klaar met je hooivork?
De mijne zou er maar met moeite doorheen komen. Die nieuwe koplamp en zijn uitlaat zijn niet goedgekeurd
Nou ja, mijn originele koplamp is busted in verband met onvrijwillig afstappen. Daar zal een goedgekeurde op moeten, en die krengen zijn duur. De uitlaat verwisselen gaat ook wel wat werk inzitten, gewoon de demper vervangen past niet zag ik al. Er zit nu een ingekorte Viper demper op, en daar gaat ie never nooit mee door de APKquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:34 schreef habanero het volgende:
[..]
Geen van mijn motoren zou door een APK komen.
Een uitzondering voor old timers zou fijn zijn.
Om alles naar een zelfbouw kenteken telaten is erg prijzig.
Waarom niet? De plannen die er lagen hebben nooit gezegd dat je maximaal zoveel decibel mocht produceren. Het enige dat ze vereisen, is net als bij de auto, dat de uitlaat van voor tot achter gasdicht is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, mijn originele koplamp is busted in verband met onvrijwillig afstappen. Daar zal een goedgekeurde op moeten, en die krengen zijn duur. De uitlaat verwisselen gaat ook wel wat werk inzitten, gewoon de demper vervangen past niet zag ik al. Er zit nu een ingekorte Viper demper op, en daar gaat ie never nooit mee door de APK
De bom ligt al klaar onder de 2e kamer, wat denk jij danquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sta je ook al klaar met je hooivork?
De mijne zou er maar met moeite doorheen komen. Die nieuwe koplamp en zijn uitlaat zijn niet goedgekeurd
Ik dacht dat alle onderdelen goedgekeurt moesten zijn? Lekker relevant ook trouwens bij een motor, of die gasdicht isquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Waarom niet? De plannen die er lagen hebben nooit gezegd dat je maximaal zoveel decibel mocht produceren. Het enige dat ze vereisen, is net als bij de auto, dat de uitlaat van voor tot achter gasdicht is.
Hoe komt iedereen er toch altijd bij dat ze op elk keurmerkje gaan letten
Ik bedoel, ik zie ze er ook wel voor aan. Maar het is nooit ergens genoemd.. Duitsland wilde dat graag, maar het stond nooit in de plannen dat het ook ingevoerd zou worden.
Dat ik dat mistequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, mijn originele koplamp is busted in verband met onvrijwillig afstappen. Daar zal een goedgekeurde op moeten, en die krengen zijn duur. De uitlaat verwisselen gaat ook wel wat werk inzitten, gewoon de demper vervangen past niet zag ik al. Er zit nu een ingekorte Viper demper op, en daar gaat ie never nooit mee door de APK
Daar stond je 3 meter vanafquote:
Ook belangrijkquote:

Daar ging het dus al fout, het dik gedrukte deelquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle onderdelen goedgekeurt moesten zijn? Lekker relevant ook trouwens bij een motor, of die gasdicht is
Maar als het puur geluidsniveau is zal ik de DB demper er wel weer in zitten als het zo ver komt. Geen zin in, want hij brult juist zo lekker nuDie originele wil ik er sowieso niet meer op hebben. Lekker met een 25kW viercilinder in een beschuitbus blazen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Daar ging het dus al fout, het dik gedrukte deel
Dat is gebracht door onwetenden en de media die dat klakkeloos overnamen. Als je het EU voorstel hebt doorgenomen, had je kunnen weten dat het nooit genoemd is.
Ik dacht dat jij ook naar die protestactie was geweest? Dan ga je jezelf toch wel even goed informeren waar je eigenlijk tegen protesteert
Dat had ik wel willen filmen jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook belangrijk [ afbeelding ]
Gelukkig maar dat je weg was dan. Met die helmcamera van je
Ik heb een koplampquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef habanero het volgende:
koplamp bij de sloop halen hoeft niet zo duur te zijn hoor
bandit lampjes genoeg daar !
het zal mij verder een worst weze of ie het eerder gezien heeft of nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat in een volledig geautomatiseerd productieproces er maar één geproduceerd item op die manier afwijkt, maar goed, het zal welMet een beetje mazzel krijg je dus lekker een nieuwe
![]()
Sorry dame!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:31 schreef habanero het volgende:
[..]
Doe ff normaal met je meid.
Dank je
Gewoon nee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef BlackLining het volgende:
Die APK gaat er hier ook wel doorheen gedrukt worden hoor
quote:Minister: 'Gratis examen voor gedupeerden winterweer'
Minister Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur) wil mensen die het net niet is gelukt om voor 19 januari 2013 hun motorrijbewijs te halen, financieel tegemoet komen.
Door onder meer het slechte weer in januari zijn bijna 1.300 examens uitgevallen. De minister is van plan de gedupeerden een gratis rijexamen aan te bieden, zei ze woensdag tijdens een overleg in de Tweede Kamer. Zij heeft het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) gevraagd deze optie snel uit te werken.
Sinds 19 januari gelden nieuwe, strengere regels voor jongeren van 18 tot en met 24 jaar die een motorrijbewijs willen halen. Door de hevige sneeuwval in januari vielen veel rijexamens uit en viste een aantal jongeren achter het net. Doordat hun examen is uitgesteld, moeten ze nu aan meer eisen voldoen en opnieuw kosten maken voor een examen. Het is niet mogelijk dat zij alsnog volgens de oude eisen examen doen, daarom wil Schultz ze als tegemoetkoming een gratis examen aanbieden.
Volgens de minister heeft het CBR er alles aan gedaan om mensen nog op tijd te laten afrijden. In 2012 kreeg het CBR 72 procent meer kandidaten te verstouwen dan het jaar ervoor. Daarom is 8000 uur overgewerkt. "Ze hebben echt heel erg hun best gedaan om de piek op te vangen," aldus de minister. Ook is er volgens de minister lang genoeg voor gewaarschuwd dat de nieuwe regels in januari zouden ingaan. Omdat alle computersystemen zijn veranderd en omdat het volgens de wet niet meer mag, kan er als tijdelijke oplossing geen oud rijexamen meer worden afgenomen, zei Schultz. "Het is voor de kandidaten heel vervelend en daarom ben ik bereid hen tegemoet te komen."
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sorry dame!Lobi!
*staart naar telefoon* So far, so goodhad 'm gevraagd me op te bellen als hij heel grote dingen zou vinden. *klopt af*
Op de snelweg waar geen bomen omheen staan waait het hier ook aardig hardquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
Vanmiddag nog effe gereden, wind viel wel mee, maja, binnenland he, daar waait het niet zo debiel hard als in de randstad
Neh, da's toch niet helemaal vergelijkbaar; in de randstad is de wind een heel stuk gemener als hier, geloof mequote:Op donderdag 31 januari 2013 17:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Op de snelweg waar geen bomen omheen staan waait het hier ook aardig hard.
Als het een half uur file rijden word nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef handboek het volgende:
Morgen met de motor naar de UvT. 70km snelweg en daar heb ik 3 kwartier de tijd voor. Moet te doen zijn toch?
Is zo'n vluchtstrook geen ander woord voor motor-doorscheur-strook?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als het een half uur file rijden word niet
Daar hebben ze de vluchtstrook voor uitgevonden. En ik moet er toch bij afslag Tilburg Reeshof eraf, dan sla ik net de file over, die start meestal na die afrit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als het een half uur file rijden word niet
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef handboek het volgende:
[..]
Daar hebben ze de vluchtstrook voor uitgevonden. En ik moet er toch bij afslag Tilburg Reeshof eraf, dan sla ik net de file over, die start meestal na die afrit.
Edit: Einstein was eerder
Al die accessoiresquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:44 schreef Saninl het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)ebreide_accessoires/
Leuk speeltje voor den motorfiets
Idd heerlijk gevoel weer naar weken stil te hebben gestaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:53 schreef Yreal het volgende:
Was wel weer een verademing om motor te rijden vandaag
Vooral na 2 weken brommeren is motor rijden lolligquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd heerlijk gevoel weer naar weken stil te hebben gestaan.
Trouwens heb de drivers van mijn video kaart bij gewerkt, maar is er niet beter op geworden.
Films worden er ook niet beter van.
Ik wil weer hoe het was, hoe krijg je dat voor elkaar?
Mijn cod gewoon de eerste draait niet meer
Ondertussen wel maand geleden denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral na 2 weken brommeren is motor rijden lollig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |