Zou op zich wel kunnen als het iets in je carbs is, maar dat weet je dus niet van te voren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, hij deed het ineens weer, dus lekker naïef dacht ik dat het losgeschoten was![]()
Buiten dat stond de motor bij mijn ouders in de schuur, dus ik kon er niet makkelijk even een middagje aan gaan werken. Wordt dus van het weekend.
Week? een dagje is toch zat om een beurtje te doen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:44 schreef lipjes het volgende:
Ik hoop dat het in de week van carnaval ff +15 graden is
Ga ik de motor eens een grote beurt geven.
Het lijkt er bijzonder sterk op, maar zeker weten doe ik het inderdaad niet. Daarom maar even goed nakijken voor ik hem weer zoveel ga gebruiken, voor het geval hij erdoor naar de kloten loopt als het wat ernstiger is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou op zich wel kunnen als het iets in je carbs is, maar dat weet je dus niet van te voren.
Ik pak dan gelijk werkelijk alles meequote:Op donderdag 31 januari 2013 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Week? een dagje is toch zat om een beurtje te doen?
Jij viert geen carnaval?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik pak dan gelijk werkelijk alles mee
En dan is het carnaval he
Niet meteen een andere meegekregen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:10 schreef Salatrel het volgende:
zo terug van de kledingzaak voor de helm. dit had ie nog nooit gezien zei die.... hij ging de helm zo snel mogelijk opsturen naar Shark. hij kon zich iig niet voorstellen dat ze deze over gingen spuiten en dat ze het waarschijnlijk anders op gingen lossen. dussss nieuwe helm uitzoeken dan maar?
kende gij nie leze nie ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet meteen een andere meegekregen?
Wa ist nou?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
De motor startte nog na 3 maanden stilstaan, zonder problemen. Even via een omweggetje naar de uni gereden en nu staat hij bij de garage voor de APKZodra hij op Brits kenteken staat maar weer even goed uitlaten
![]()
![]()
Tuurlijk, daar moet ook weer btw over betaald worden hequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef BlackLining het volgende:
Die APK gaat er hier ook wel doorheen gedrukt worden hoor
Niet als het aan mij ligtquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef BlackLining het volgende:
Die APK gaat er hier ook wel doorheen gedrukt worden hoor
Lijkt me sterk dat in een volledig geautomatiseerd productieproces er maar één geproduceerd item op die manier afwijkt, maar goed, het zal welquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:10 schreef Salatrel het volgende:
zo terug van de kledingzaak voor de helm. dit had ie nog nooit gezien zei die.... hij ging de helm zo snel mogelijk opsturen naar Shark. hij kon zich iig niet voorstellen dat ze deze over gingen spuiten en dat ze het waarschijnlijk anders op gingen lossen. dussss nieuwe helm uitzoeken dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |