Vooral het vermogen is wel weer lekker als je die 2pk van je brommer gewend bent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ondertussen wel maand geleden denk ik![]()
Maar vanmiddag bandjes weer gedaan, voor was 1,9 maar even naar 2.5 en achter was 2,4 nu 2,8.
Er zit sowieso niemand opquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:55 schreef Salatrel het volgende:
zou je met dat ding echt donuts kunnen trekken of is dat fotoshop?
ik denk van nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:03 schreef habanero het volgende:
Maar deze Honda is meer voor de Aziatische markt denk ik.
Is er toch al? -> PTA / Bromfietsen & Snorfietsen topic #3 - Nu zonder sneeuw en ijsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Er komt steeds meer van dat lichte spul voorbij hier...
Misschien tijd voor een eigen topic??
Ja, en daar mogen die 11Kw-ers ook bliijven of een eigen topic.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Is er toch al? -> PTA / Bromfietsen & Snorfietsen topic #3 - Nu zonder sneeuw en ijs![]()
![]()
!
Bij mij zou toch flink wat adrenaline ontstaan met bijbehorend angstzweet als ik met zo'n begrensde grasmaaier de snelweg op moet jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:39 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Straks dus van deze dingen bij ons op de snelweg. Adrenalineboost jongeuh!
Het zal waarschijnlijk wel een heerlijk licht en wendbaar machientje zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
Voor lokaal verkeer trouwens niks mis mee; vind hem zelfs wel grappig met die kleine dikke wieltjes eronder.. beetje jammer van die grasmaaiermotor.
Ik zou er trappers opzetten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij mij zou toch flink wat adrenaline ontstaan met bijbehorend angstzweet als ik met zo'n begrensde grasmaaier de snelweg op moet ja
In de ideale wereld heb je zo'n mislukte monkey natuurlijk voor de boodschappen, effe een ijssie halen of op bezoek bij je bij-vrouw schoonouders 3 straten verderop. Voor snelweg gebruik heb je dan een ekte broembroem; net als voor het zondagse rondje dijkraggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk wel een heerlijk licht en wendbaar machientje zijnMaar om nou alles binnendoor te gaan rijden..
Ook leuk, alleen moet je dan wel van sleutelen houdenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:34 schreef bascross het volgende:
Gewoon Honda CR125 kopen met <11kw op kenteken.
Nah, da's erg kort door de bocht; als je in een grote stad woont en daar zelden ver buiten komt kan zo'n ding erg handig zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:02 schreef habanero het volgende:
Een motor moet van mij op de snelweg uit voeten kunnen.
Vind dat die daxjes monkeys en straks msxjes ook niet hier thuis horen.
Maar ja dat vinden mensen miss ook van mij als ik met mijn dikke 1 cylinder door de stad knal.
Dat klopt, maar je hoeft je in ieder geval niet te schamen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook leuk, alleen moet je dan wel van sleutelen houden
En mensen maar vragen "waarom heb je een camera op je helm?". Nou, hier het antwoord.quote:
Ja hij gaat er bij mij binnenkort ook weer op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
En mensen maar vragen "waarom heb je een camera op je helm?". Nou, hier het antwoord.
Je had geen camera op? Jammerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja hij gaat er bij mij binnenkort ook weer op.
Vandaag ook weer een leuke actie gehad
1op1 quote:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je had geen camera op? Jammer
What happened?
quote:Vandaag op weg naar mn werk.
Trek weg bij een stoplicht, was naar voren gegaan dus dat was wel lekker.
Reed 60 in een 50 weg, voorrangsweg, reed lekker door.
Zie ik een auto rechts staan bij een uitrit, en 2 auto's voor linksaf op het voorsorteervlak.
Alles moet wachten, want er komt nog wat verkeer aan van de andere kant.
Dus ik tuf lekker door, zie mevrouw wat naar voren rollen dus ik hield er al rekening mee.
Mevrouw kijkt mij recht in de ogen, ik voer nog even een smidsy manoeuvre uit voor de zekerheid.
Wat doet die muts, die laat em naar voren rollen, zo midden op de baan terwijl ze niet door kan.
Kon ik alsnog remmen, en voordat ze uit mijn spiegels verdween stond ze er nog steeds midden op de baan.
Erg snugger was ze niet
Pfft, inderdaad geen snuggere actie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
1op1 quote:
Ben met de claxon erop erlangs gereden
[..]
Veel mensen kijken wel maar zien niks. Dat is het lullige.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:19 schreef lipjes het volgende:
Ja zag de bui al hangen ja, vandaag ook nog de smidsy, denk misschien dat.....
Maar nee hoor, gelukkig al rekening mee gehouden.
En boos dat ze keek vanaf het moment dat ik de claxon indrukte
Daar zijn claxons heel geschikt voor; tikkie gas erbij zodat je knal naast het raampie zit en blazen met dat dingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Veel mensen kijken wel maar zien niks. Dat is het lullige.
Vaak zat ook dat ik op de linkerbaan rijd, iemand schuin voor me op de rechterbaan kijkt me via de spiegel recht in de ogen aan en gaat vervolgens tóch naar links. Om dan overigens ergens halverwege de baanwissel het knipperlicht pas aan te zetten
Als iemand zich 1,5 meter voor me op de rijstrook perst voel ik nooit zon behoefte om gas bij te gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar zijn claxons heel geschikt voor; tikkie gas erbij zodat je knal naast het raampie zit en blazen met dat dingDat zijn van die typische kijken-maar-niks-zien figuren.. dat ze maar effe lekker schrikken
Heb mijn ZZR ook net vanmiddag schoon gemaaktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:02 schreef handboek het volgende:
Hij verdiende een wasbeurt. Al dat zand hier uit de polder moest eraf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics !!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heb mijn ZZR ook net vanmiddag schoon gemaakt
Ja, maar die aktie zie je toch meestal wel aankomen? Ik ga dan meestal per direkt ergens rijden waar hij/zij me ziet, liefst pal naast zijn deur zodat ik er daarna vóór terecht komquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als iemand zich 1,5 meter voor me op de rijstrook perst voel ik nooit zon behoefte om gas bij te geven
Edit: Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik mijn mening niet duidelijk zal gaan maken aan die koekblikker![]()
Hij dacht ws dat er een fietsstrook langs die weg lagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:30 schreef einschtein het volgende:
Eergisteren:
[ afbeelding ]
Daar links is een fietspad, wat moet die man ingodsnaam op de weg.En het was niet eens een wielrenner.
Hij glimt weer lekker; tijd om hem weer vies te makenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:02 schreef handboek het volgende:
Hij verdiende een wasbeurt. Al dat zand hier uit de polder moest eraf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jah... da's de reden dat ik mijn brommert nog binnen heb laten staan deze week. Zo mooi schoon en dan zit ie binnen 2 minuten weer onder de rotzooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij glimt weer lekker; tijd om hem weer vies te maken
Dat verhaal in die beschrijving ook - die cager rijdt dus weg, maar heeft niet door dat z'n voorbumper eraf is en nog op dat kruispunt ligtquote:
Hij was waarschijnlijk in de war.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij dacht ws dat er een fietsstrook langs die weg lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |