Dat is wel zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mooie manier om de serie te rebooten, als dit succesvol is/wordt dan is een Gabriel Knight 4 ook weer een stukje dichterbij.
Dat is echt schandalig, Sins of the Fathers is zo'n prachtig spelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is wel zoen ik heb sins of the fathers nog nooit gespeeld dus wel een goede reden om dat een keer te doen, Ik wel een "the wolf within" fan
FMV adventures
Deel 2 nu ook uitgespeeld op Windows. Grafische stijltje blijft tof, verhaal is ook leuk. Puzzeltjes zitten ietsje meer variatie in en passen iets beter in het verhaal. Maar het praten met mensen wordt wel behoorlijk saai, net als de rest van het spel element. Het is constant:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen deel 1 gespeelt geloof ik wel erg leuk spel idd
Daarom doe ik vaak adventures in de trein op mijn pandora, zonder de wifi aan te zetten... (ik zat nogal vaak in de trein, dagelijks 3 uur vroeger... dan krijg je snel dat oude gevoel terug vooral als je jezelf kunt weerhouden een walkthrough op te zoeken (is me niet altijd gelukt helaas))quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:21 schreef NutKees het volgende:
Dat waren pas adventures. Pixelfucken, moeilijke puzzels, geen internet/oplossing voorhanden, uren/dagen/weken vast zitten, elkaar bellen om te helpen meerdere keren per dag. Fles cola, zak chips, ik ging er echt voor zitten toen.
Nu bedenk ik me dat ik Gabriel Knight 3 nog altijd niet heb uitgespeeld. Dat zijn echt van die winter / slecht weer projectjes.
Heb in GK3 op een gegeven moment 3 maanden over 1 puzzel gedaan dat ik er gewoon NIET uitkwam... kan het me nu niet meer voorstellenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:21 schreef NutKees het volgende:
Dat waren pas adventures. Pixelfucken, moeilijke puzzels, geen internet/oplossing voorhanden, uren/dagen/weken vast zitten, elkaar bellen om te helpen meerdere keren per dag. Fles cola, zak chips, ik ging er echt voor zitten toen.
Nu bedenk ik me dat ik Gabriel Knight 3 nog altijd niet heb uitgespeeld. Dat zijn echt van die winter / slecht weer projectjes.
Dat had ik met King's Quest 5. Ik vergeet het nooit meer, je kwam in het rovershol van Ali Baba en de 40 rovers, en moest daar een enkel muntje weghalen. Waanzinnig lang vastgezeten daar in de woestijn en die grot.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb in GK3 op een gegeven moment 3 maanden over 1 puzzel gedaan dat ik er gewoon NIET uitkwam... kan het me nu niet meer voorstellen
1,1 miljoen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef lizardtattoo het volgende:
Twintig jaar na Myst maakt Cyan weer een adventuregame: Obduction.
Je wordt ontvoerd en op een planeet ergens ver weg gedumpt. In de verte zie je een verlaten boerderij.
http://www.kickstarter.com/projects/cyaninc/obduction
Echt een point en click spel he. Ik vind het wel heel leuk, maar dat komt door het verhaal en de keuzes die je moet maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb nu the wolf among us episode 1 gespeeld, en het is best vermakelijk maar het heeft idd niets met een adventure te maken. Het is een soort interactieve film ofzo, en quicktime events zijn echt de hell
Precies het is wel een goed spelquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt een point en click spel he. Ik vind het wel heel leuk, maar dat komt door het verhaal en de keuzes die je moet maken.
Hij is erg erg leukquote:Op donderdag 5 december 2013 09:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Vanavond de nieuwe broken sword maar eens checken dan
Ik ben op een kwart, en ik vind hem ook leuk, ouderwets broken sword gevoelquote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hij is erg erg leuk
-edit-
en uitgespeeld
alle amanita spellen hebben die puzzelstijl, erg tof. Er is nu een humblebundje van, maar dat weet iedereen alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Gehenna het volgende:
In 20 minuten uit te spelen, en misschien wat kiddie. Maar wel een erg leuk stijltje:
http://windosill.com
Ik had 'm ook gekocht via de HumbleBundle, daarna bleek dat hij gewoon online stondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Manke het volgende:
[..]
alle amanita spellen hebben die puzzelstijl, erg tof. Er is nu een humblebundje van, maar dat weet iedereen al
oeh tof!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:16 schreef Gehenna het volgende:
Vandaag komt dus de beta voor backers van Broken Age (Die nieuwe Double Fine Adventure)![]()
Maar amper tijd om te spelen
Sowieso heb ik dat met die dingen in afleveringen. Ik begin aan deel 1, vind het echt wel cool, maar dan moet je wachten op deel 2, dan komt deel 2 en ben ik met iets anders bezig, en vervolgens speel ik dus het hele spel nooit meerquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij tell tale games zijn ze weer goed aan het prutsen het duurt al zo lang dat de nieuwe aflevering van the wolf among us uitkomt dat ik de eerste aflevering al bijna vergeten ben.
Op de forums daar denken ze dat ze de verhaallijn aanpassen omdat hij al uitgevonden is in de foraquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso heb ik dat met die dingen in afleveringen. Ik begin aan deel 1, vind het echt wel cool, maar dan moet je wachten op deel 2, dan komt deel 2 en ben ik met iets anders bezig, en vervolgens speel ik dus het hele spel nooit meer.
Ik zou eigenlijk gewoon moeten wachten tot alle delen uitzijn, maar dan lees je weer hoe goed is het.... nou ja, je snapt hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Op de forums daar denken ze dat ze de verhaallijn aanpassen omdat hij al uitgevonden is in de foraer loopt telkens een mannetje met rood haar in de buurt en ze denken dat hij de bad-guy is. Zou idd best lullig zijn als hij het is en dat dat de schokkende onthulling moet zijn je zag hem telkens al.
hier ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Vanavond maar eens aan broken age beginnen dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |