Volgens haar laatste update:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:34 schreef lizardtattoo het volgende:
Het laatste contract is ondertekend en ze zijn bezig met het goedkeuren van de press release dus hopelijk echt echt echt binnenkort nu
quote:STUDIO UPDATE: Aug 2013
Here's the August update. It's a bit light this month due to a crazy number of balls in the air right now. We will likely have a chunky update in September again as we are close to wrapping up the MGX news and also another chapter for Moebius beta.
quote:MGX --
* We have a signed final contract and are currently going through approvals
on a press release
Vond The Walking Dead wel erg tof, niet zozeer qua adventure puzzels, maar wel qua verhaal en morele keuzes. Alleen het vechtsysteem is irritant.quote:Op maandag 2 september 2013 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Spannond
Ik zie dat TTG ook een trailer van the wolf among us uit heeft, het lijkt een the walking dead achtige game te worden (en die heb ik nooit gespeeld maar hoor ik van adventure fans niet veel goeds over) maar toch vond ik die strip serie leuk genoeg om iig 1 episode te spelen.
En de double fine updates van deze week zijn ook erg jummieDat lijkt toch een erg mooi spel te worden
Ik ben benieuwd hoe ze dat in dat fables spel gaan doen, ik vind de strip reeks erg okay en de maker van de strips vond dat ze van ttg zich goed aan zijn gevoel gehouden hadden...quote:Op maandag 2 september 2013 10:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vond The Walking Dead wel erg tof, niet zozeer qua adventure puzzels, maar wel qua verhaal en morele keuzes. Alleen het vechtsysteem is irritant.
Ik heb ook alleen deel 1 gespeelt geloof ik wel erg leuk spel iddquote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef Gehenna het volgende:
ah midden in het verhaal wordt het dus afgekapt, omdat je verder moet met deel 2...
en die draait niet op de laatste Mac OS X![]()
![]()
Mooie manier om de serie te rebooten, als dit succesvol is/wordt dan is een Gabriel Knight 4 ook weer een stukje dichterbij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:06 schreef Bosbeetle het volgende:
MGX is een remake van gabriel knight
http://www.gabrielknight20th.com/
Dat is wel zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mooie manier om de serie te rebooten, als dit succesvol is/wordt dan is een Gabriel Knight 4 ook weer een stukje dichterbij.
Dat is echt schandalig, Sins of the Fathers is zo'n prachtig spelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is wel zoen ik heb sins of the fathers nog nooit gespeeld dus wel een goede reden om dat een keer te doen, Ik wel een "the wolf within" fan
FMV adventures
Deel 2 nu ook uitgespeeld op Windows. Grafische stijltje blijft tof, verhaal is ook leuk. Puzzeltjes zitten ietsje meer variatie in en passen iets beter in het verhaal. Maar het praten met mensen wordt wel behoorlijk saai, net als de rest van het spel element. Het is constant:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen deel 1 gespeelt geloof ik wel erg leuk spel idd
Daarom doe ik vaak adventures in de trein op mijn pandora, zonder de wifi aan te zetten... (ik zat nogal vaak in de trein, dagelijks 3 uur vroeger... dan krijg je snel dat oude gevoel terug vooral als je jezelf kunt weerhouden een walkthrough op te zoeken (is me niet altijd gelukt helaas))quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:21 schreef NutKees het volgende:
Dat waren pas adventures. Pixelfucken, moeilijke puzzels, geen internet/oplossing voorhanden, uren/dagen/weken vast zitten, elkaar bellen om te helpen meerdere keren per dag. Fles cola, zak chips, ik ging er echt voor zitten toen.
Nu bedenk ik me dat ik Gabriel Knight 3 nog altijd niet heb uitgespeeld. Dat zijn echt van die winter / slecht weer projectjes.
Heb in GK3 op een gegeven moment 3 maanden over 1 puzzel gedaan dat ik er gewoon NIET uitkwam... kan het me nu niet meer voorstellenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:21 schreef NutKees het volgende:
Dat waren pas adventures. Pixelfucken, moeilijke puzzels, geen internet/oplossing voorhanden, uren/dagen/weken vast zitten, elkaar bellen om te helpen meerdere keren per dag. Fles cola, zak chips, ik ging er echt voor zitten toen.
Nu bedenk ik me dat ik Gabriel Knight 3 nog altijd niet heb uitgespeeld. Dat zijn echt van die winter / slecht weer projectjes.
Dat had ik met King's Quest 5. Ik vergeet het nooit meer, je kwam in het rovershol van Ali Baba en de 40 rovers, en moest daar een enkel muntje weghalen. Waanzinnig lang vastgezeten daar in de woestijn en die grot.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb in GK3 op een gegeven moment 3 maanden over 1 puzzel gedaan dat ik er gewoon NIET uitkwam... kan het me nu niet meer voorstellen
1,1 miljoen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef lizardtattoo het volgende:
Twintig jaar na Myst maakt Cyan weer een adventuregame: Obduction.
Je wordt ontvoerd en op een planeet ergens ver weg gedumpt. In de verte zie je een verlaten boerderij.
http://www.kickstarter.com/projects/cyaninc/obduction
Echt een point en click spel he. Ik vind het wel heel leuk, maar dat komt door het verhaal en de keuzes die je moet maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb nu the wolf among us episode 1 gespeeld, en het is best vermakelijk maar het heeft idd niets met een adventure te maken. Het is een soort interactieve film ofzo, en quicktime events zijn echt de hell
Precies het is wel een goed spelquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt een point en click spel he. Ik vind het wel heel leuk, maar dat komt door het verhaal en de keuzes die je moet maken.
Hij is erg erg leukquote:Op donderdag 5 december 2013 09:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Vanavond de nieuwe broken sword maar eens checken dan
Ik ben op een kwart, en ik vind hem ook leuk, ouderwets broken sword gevoelquote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hij is erg erg leuk
-edit-
en uitgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |