Vandaag voor het eerst gespeeld. Goede game.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:33 schreef Manke het volgende:
The Book of Unwritten Tales, meesterwerkje, helaas is de korting tot $5 bij gog voorbij
Sweet. Ik denk dat ik Monkey Island en Back to the Future ga kopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:12 schreef Manke het volgende:
Schnell naar GOG, $5 voor alle telltale adventure bundles
deze is tof ondanks de graphicsquote:Op woensdag 10 april 2013 12:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Primordia vandaag voor 5 dollar bij gog
http://j.mp/GEMPrimordia
Ik heb behoorlijk genoten van tales en van wallace en grommit, back to the future vond ik iets minder maar dat kan ook komen omdat ik de films niet zo goed ken... nog best wel een okay spel verder.quote:Op maandag 22 april 2013 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
En de rest ook gekocht, bam! Geen idee of ze allemaal even leuk zijn, voor die prijs wilde ik de gok wel wagen.
[ afbeelding ]
same here, is geen geld, en ik was nog wel een softwarepiraat.quote:Op maandag 22 april 2013 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
En de rest ook gekocht, bam! Geen idee of ze allemaal even leuk zijn, voor die prijs wilde ik de gok wel wagen.
[ afbeelding ]
Erg tof iddquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Gehenna het volgende:
https://www.humblebundle.com/Costume Quest, Psychonauts & Stacking
Brütal Legend ook vanaf $8.nogwat
Broken Age er ook bij vanaf $35
Voor Mac, Windows & Linux, DRM-free
Je kan sowieso via DotEmu en GOG van heel veel van die oude spellen een kant-en-klare op de nieuwste Windows aangepaste versie vinden. Staan ze daar niet op dan kan je proberen via de Compatibility opties een en ander aan de praat te krijgen maar anders moet je inderdaad aan de slag met DOSBox.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:34 schreef NutKees het volgende:
Ik speel nog wel eens graag oude adventures en andere 'retro' games. Is dat tegenwoordig allemaal op een moderne w7 PC te draaien (dosbox en scummvm terzijde) of moet ik mijn 8 jaar oude XP desktop nog maar even niet naar het milieupark brengen?
Ik zie het al, er zijn dus genoeg opties. Ik breng het ding maar weg, en anders is er nog altijd marktplaats. Dankje!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:34 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Je kan sowieso via DotEmu en GOG van heel veel van die oude spellen een kant-en-klare op de nieuwste Windows aangepaste versie vinden. Staan ze daar niet op dan kan je proberen via de Compatibility opties een en ander aan de praat te krijgen maar anders moet je inderdaad aan de slag met DOSBox.
Januari 2014 duurt nog wel eeeeeerg langquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Broken age Gaat dus in 2 stukken gereleased wordenErg mooi om te horen dat tim shafer het gewoon niet over zijn hart kan verkrijgen om een adventure korter te maken dan Full Throttle of Grim Fandango. Alleen daardoor zijn we wel behoorlijk over budget gegaan, maar de beelden in de docu zien er wel super jammy uit
Tja ik vind het nog wel meevallenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Januari 2014 duurt nog wel eeeeeerg langmaar als dat de kwaliteit ten goede komt, vooruit dan maar
Volgens haar laatste update:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:34 schreef lizardtattoo het volgende:
Het laatste contract is ondertekend en ze zijn bezig met het goedkeuren van de press release dus hopelijk echt echt echt binnenkort nu
quote:STUDIO UPDATE: Aug 2013
Here's the August update. It's a bit light this month due to a crazy number of balls in the air right now. We will likely have a chunky update in September again as we are close to wrapping up the MGX news and also another chapter for Moebius beta.
quote:MGX --
* We have a signed final contract and are currently going through approvals
on a press release
Vond The Walking Dead wel erg tof, niet zozeer qua adventure puzzels, maar wel qua verhaal en morele keuzes. Alleen het vechtsysteem is irritant.quote:Op maandag 2 september 2013 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Spannond
Ik zie dat TTG ook een trailer van the wolf among us uit heeft, het lijkt een the walking dead achtige game te worden (en die heb ik nooit gespeeld maar hoor ik van adventure fans niet veel goeds over) maar toch vond ik die strip serie leuk genoeg om iig 1 episode te spelen.
En de double fine updates van deze week zijn ook erg jummieDat lijkt toch een erg mooi spel te worden
Ik ben benieuwd hoe ze dat in dat fables spel gaan doen, ik vind de strip reeks erg okay en de maker van de strips vond dat ze van ttg zich goed aan zijn gevoel gehouden hadden...quote:Op maandag 2 september 2013 10:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vond The Walking Dead wel erg tof, niet zozeer qua adventure puzzels, maar wel qua verhaal en morele keuzes. Alleen het vechtsysteem is irritant.
Ik heb ook alleen deel 1 gespeelt geloof ik wel erg leuk spel iddquote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef Gehenna het volgende:
ah midden in het verhaal wordt het dus afgekapt, omdat je verder moet met deel 2...
en die draait niet op de laatste Mac OS X![]()
![]()
Mooie manier om de serie te rebooten, als dit succesvol is/wordt dan is een Gabriel Knight 4 ook weer een stukje dichterbij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:06 schreef Bosbeetle het volgende:
MGX is een remake van gabriel knight
http://www.gabrielknight20th.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |