Vandaag voor het eerst gespeeld. Goede game.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:33 schreef Manke het volgende:
The Book of Unwritten Tales, meesterwerkje, helaas is de korting tot $5 bij gog voorbij
Sweet. Ik denk dat ik Monkey Island en Back to the Future ga kopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:12 schreef Manke het volgende:
Schnell naar GOG, $5 voor alle telltale adventure bundles
deze is tof ondanks de graphicsquote:Op woensdag 10 april 2013 12:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Primordia vandaag voor 5 dollar bij gog
http://j.mp/GEMPrimordia
Ik heb behoorlijk genoten van tales en van wallace en grommit, back to the future vond ik iets minder maar dat kan ook komen omdat ik de films niet zo goed ken... nog best wel een okay spel verder.quote:Op maandag 22 april 2013 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
En de rest ook gekocht, bam! Geen idee of ze allemaal even leuk zijn, voor die prijs wilde ik de gok wel wagen.
[ afbeelding ]
same here, is geen geld, en ik was nog wel een softwarepiraat.quote:Op maandag 22 april 2013 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
En de rest ook gekocht, bam! Geen idee of ze allemaal even leuk zijn, voor die prijs wilde ik de gok wel wagen.
[ afbeelding ]
Erg tof iddquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Gehenna het volgende:
https://www.humblebundle.com/Costume Quest, Psychonauts & Stacking
Brütal Legend ook vanaf $8.nogwat
Broken Age er ook bij vanaf $35
Voor Mac, Windows & Linux, DRM-free
Je kan sowieso via DotEmu en GOG van heel veel van die oude spellen een kant-en-klare op de nieuwste Windows aangepaste versie vinden. Staan ze daar niet op dan kan je proberen via de Compatibility opties een en ander aan de praat te krijgen maar anders moet je inderdaad aan de slag met DOSBox.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:34 schreef NutKees het volgende:
Ik speel nog wel eens graag oude adventures en andere 'retro' games. Is dat tegenwoordig allemaal op een moderne w7 PC te draaien (dosbox en scummvm terzijde) of moet ik mijn 8 jaar oude XP desktop nog maar even niet naar het milieupark brengen?
Ik zie het al, er zijn dus genoeg opties. Ik breng het ding maar weg, en anders is er nog altijd marktplaats. Dankje!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:34 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Je kan sowieso via DotEmu en GOG van heel veel van die oude spellen een kant-en-klare op de nieuwste Windows aangepaste versie vinden. Staan ze daar niet op dan kan je proberen via de Compatibility opties een en ander aan de praat te krijgen maar anders moet je inderdaad aan de slag met DOSBox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |