Ik ben op een kwart, en ik vind hem ook leuk, ouderwets broken sword gevoelquote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hij is erg erg leuk
-edit-
en uitgespeeld
alle amanita spellen hebben die puzzelstijl, erg tof. Er is nu een humblebundje van, maar dat weet iedereen alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Gehenna het volgende:
In 20 minuten uit te spelen, en misschien wat kiddie. Maar wel een erg leuk stijltje:
http://windosill.com
Ik had 'm ook gekocht via de HumbleBundle, daarna bleek dat hij gewoon online stondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Manke het volgende:
[..]
alle amanita spellen hebben die puzzelstijl, erg tof. Er is nu een humblebundje van, maar dat weet iedereen al
oeh tof!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:16 schreef Gehenna het volgende:
Vandaag komt dus de beta voor backers van Broken Age (Die nieuwe Double Fine Adventure)![]()
Maar amper tijd om te spelen
Sowieso heb ik dat met die dingen in afleveringen. Ik begin aan deel 1, vind het echt wel cool, maar dan moet je wachten op deel 2, dan komt deel 2 en ben ik met iets anders bezig, en vervolgens speel ik dus het hele spel nooit meerquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij tell tale games zijn ze weer goed aan het prutsen het duurt al zo lang dat de nieuwe aflevering van the wolf among us uitkomt dat ik de eerste aflevering al bijna vergeten ben.
Op de forums daar denken ze dat ze de verhaallijn aanpassen omdat hij al uitgevonden is in de foraquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso heb ik dat met die dingen in afleveringen. Ik begin aan deel 1, vind het echt wel cool, maar dan moet je wachten op deel 2, dan komt deel 2 en ben ik met iets anders bezig, en vervolgens speel ik dus het hele spel nooit meer.
Ik zou eigenlijk gewoon moeten wachten tot alle delen uitzijn, maar dan lees je weer hoe goed is het.... nou ja, je snapt hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Op de forums daar denken ze dat ze de verhaallijn aanpassen omdat hij al uitgevonden is in de foraer loopt telkens een mannetje met rood haar in de buurt en ze denken dat hij de bad-guy is. Zou idd best lullig zijn als hij het is en dat dat de schokkende onthulling moet zijn je zag hem telkens al.
hier ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Vanavond maar eens aan broken age beginnen dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |