SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten aller tijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Q: Mag ik hier elke plaatje wat ik maar wil posten?
Q: Zolang het geen naakte tieten of piemols oid zijn ja, maar hou rekening met users die op hun werk FOK!'en. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende GRTDOJW-topics gaan dicht.
Met dank aan Piles voor de Stats![]()
Bij elk topic mag de TS een leuk plaatje kiezen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
zou ik ook niet doen, het regent keihard hierquote:
Van een beetje regen smelt ze niet zo'n jonge meidquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen, het regent keihard hier
Hier niet maar ik heb geen zinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen, het regent keihard hier
Dan maak je maar zinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hier niet maar ik heb geen zin
maar niet in de appiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik heb genoeg zin hoor
Jij hebt altijd heel verkeerde gedachten. We moeten daar iets aan doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik heb genoeg zin hoor
ik zou het niet direct verkeerd noemenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt altijd heel verkeerde gedachten. We moeten daar iets aan doen
wie zegt dat ik het daar over heb? Misschien heb ik wel zin in ijsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt altijd heel verkeerde gedachten. We moeten daar iets aan doen
Ik wel en dat weet Promi dondersgoedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het niet direct verkeerd noemen
Ik zal een afspraak voor je maken om te biechtenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het daar over heb? Misschien heb ik wel zin in ijs
Oke manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal een afspraak voor je maken om te biechten
Ik heb nog ruim 3 kwartier dat ik niets hoef te doenquote:
En nu nog maar 10 minuten ongeveerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim 3 kwartier dat ik niets hoef te doen
ben je nou nog steeds aan het werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:39 schreef Stuart het volgende:
Het was gezellig mensen, bedankt
* Stuart gaat werken![]()
Ben net 10 minuten klaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben je nou nog steeds aan het werken
Ja eigenlijk gaat het helemaal prima!quote:
goed hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja eigenlijk gaat het helemaal prima!![]()
Met U dan?
Het spijt me!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed hoor.
jij bent te veel afwezig hier
wat heb ik in de tussentijd allemaal gemist?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Het spijt me!Ik ben heel druk.... maar vandaag heb ik weer lekker tijd!
Heb een tweede tattoo laten zetten...... ben bezig met het kopen van een huis, en er zijn trouwplannen in het vooruitzicht.....quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb ik in de tussentijd allemaal gemist?
wat voor tattoo, waar enzo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Heb een tweede tattoo laten zetten...... ben bezig met het kopen van een huis, en er zijn trouwplannen in het vooruitzicht.....
Tattoo:quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor tattoo, waar enzo?
ik wil ook wel een huis kopen
trouwplannen wist ik, alleen datum niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Tattoo:je levensmottoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent wel heul blond
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Alleen van onderquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je levensmotto
je bent wel heul blond
nee hoor, toch echt op je hoofdquote:
ja op mijn onderhoofd.quote:
hoe moet ik me dat voorstellen dan?quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Tattoo:leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Tax wil tetten :)!
Zoals op de picture.........quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe moet ik me dat voorstellen dan?
Ik heb het een beetje opgegeven met deze reeks vrees ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:00 schreef Koen66 het volgende:
hmmm is het hier weer de winterslaap ingegaan na een korte opleving?
Ik ook, heb het te druk met de andere scquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje opgegeven met deze reeks vrees ik
Dan laten we deze SC maar lekker slapenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ook, heb het te druk met de andere sc
slaapzacht SCquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan laten we deze SC maar lekker slapen
Hmmm RIP GRTDOJWquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje opgegeven met deze reeks vrees ik
niks van aantrekkenquote:
Dat dacht jijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van aantrekken
gewoon af en toe een beetje reanimeren.
een sc staat of valt niet bij de aanwezigheid van stu
blijf weg dan, dan merken we het vanzelfquote:
Okayquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijf weg dan, dan merken we het vanzelf
kloptquote:
morgenquote:
altijd op vrijdagquote:
sad but truequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar helpen doet het nauwelijks
echt nietquote:
daar waar ik was, was het minimaal 40 graden + een luchtvochtigheid van een saunaquote:
waar was jij danquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar waar ik was, was het minimaal 40 graden + een luchtvochtigheid van een sauna
in een papierfabriekquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar was jij dan![]()
iig niet buiten
Je had gelijk. De SC loopt ook prima zonder mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijf weg dan, dan merken we het vanzelf
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je had gelijk. De SC loopt ook prima zonder mij
Ga jij erbij zijn?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
Nog mensen hier die gratis naar de bios willen? Morgenavond, 21:00 in Amsterdam
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Ja.quote:
Nog niet, binnenkort heb ik misschien wel werkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:50 schreef m1st1g het volgende:
wat is het hier deaud, heeft iedereen ineens een leven en te veel werk
Die film is toch al lang vertoond..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:33 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dan treffen we elkaar misschien.
Oeps ik bedoelde de andere van 12 maart, dacht dat het om die van 12 maart ging.quote:
Ja echt wtf.. Ineens in mijn myat..quote:
en 4e is erquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt wtf.. Ineens in mijn myat..
Maar ik werk nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:36 schreef Marco001 het volgende:
Goed, gaan we deze SC dus overnemen met z'n allen v.d GeenHunt SC?
Best.
Vandaag trouwens een auto met DSG mee, echt, als ik ooit aan de automaat ga, dan is het wel DSG..
Tja, we mogen niet meer in de Geen Hunt, en wat ik begreep is het OF deze, of de Ibood SC.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik werk nietdus kan ik daar ook niet niets te doen hebben
Ik las het ja, maar volgens mij is er ook helemaal geen ibood sc.. dat is geen slowchat, maar een gewoon topic.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, we mogen niet meer in de Geen Hunt, en wat ik begreep is het OF deze, of de Ibood SC.
Die laatste kan ik alleen niet vinden dus tja..
doe maar, is er tenminste wat levenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:36 schreef Marco001 het volgende:
Best.
Vandaag trouwens een auto met DSG mee, echt, als ik ooit aan de automaat ga, dan is het wel DSG..
Ik had dit topic al genoemd alvorens die nieuwe SC reeks was gestartquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:36 schreef Marco001 het volgende:
Best.
Liep trouwens als een trein toen ik hier stopte toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe maar, is er tenminste wat leven
dsg is trouwens niet echt automaat, je moet er nog steeds zelf iets voor doen
Jamaar hier zijn andere mensenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had dit topic al genoemd alvorens die nieuwe SC reeks was gestart
Hoiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe maar, is er tenminste wat leven
dsg is trouwens niet echt automaat, je moet er nog steeds zelf iets voor doen
Nauwelijks eigenlijk en die zullen alleen maar blij zijn met wat levenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar hier zijn andere mensen
[..]
Hoi
Precies, kan in ieder geval niks vinden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las het ja, maar volgens mij is er ook helemaal geen ibood sc.. dat is geen slowchat, maar een gewoon topic.
ik vond het prima uit te houden zonder jou op zichquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Liep trouwens als een trein toen ik hier stopte toch?
dag mevrouwquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar hier zijn andere mensen
[..]
Hoi
Dat was jouw opmerking nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het prima uit te houden zonder jou op zich
[..]
dag mevrouw
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van aantrekken
gewoon af en toe een beetje reanimeren.
een sc staat of valt niet bij de aanwezigheid van stu
Haha, zal een schok voor hun zijn, ineens zo'n stormloop in hun topic..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nauwelijks eigenlijk en die zullen alleen maar blij zijn met wat leven
Aangenaam kennis te makenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het prima uit te houden zonder jou op zich
[..]
dag mevrouw
Ja opeens springt zo'n oude reeks dan weer op in je MyATquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, zal een schok voor hun zijn, ineens zo'n stormloop in hun topic..
Zeker, net hele poos met raampjes naar beneden en in de truckerspositie gereden. (armpje uit het raam.quote:
Ik stap zo op de fiets naar mijn kamer, ik denk dat ik een ommetje maakquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zeker, net hele poos met raampjes naar beneden en in de truckerspositie gereden. (armpje uit het raam.) en dat terwijl de thermo nog maar 10 graden ofzo aangeeft.
klopt, sc staat of valt niet door jou, maar als jij, sof en pxx zich gelijktijdig terugtrekken dan wordt het lastig natuurlijkquote:
ja, hoi, ik ben gianni. u mag mij ook beer noemenquote:
Flauw dat je niet toegeeft dat je geen gelijk had. Als ik was door blijven posten hadden anderen dat namelijk ook gedaan. Maar goed, het is mij om het even. De activiteit heeft het immers bewezenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, sc staat of valt niet door jou, maar als jij, sof en pxx zich gelijktijdig terugtrekken dan wordt het lastig natuurlijk
Hoi beerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hoi, ik ben gianni. u mag mij ook beer noemen
Of het komt omdat ik er nog niet was!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flauw dat je niet toegeeft dat je geen gelijk had. Als ik was door blijven posten hadden anderen dat namelijk ook gedaan. Maar goed, het is mij om het even. De activiteit heeft het immers bewezen
als jij je daardoor beter voelt johquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flauw dat je niet toegeeft dat je geen gelijk had. Als ik was door blijven posten hadden anderen dat namelijk ook gedaan. Maar goed, het is mij om het even. De activiteit heeft het immers bewezen
hoi ess, wat een schattig tijgertjequote:
En wie heeft je op dit topic gewezen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of het komt omdat ik er nog niet was!
Hoi Stuquote:
Ik wist niet dat jij zo kinderachtig was zegquote:
Hoi beerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hoi, ik ben gianni. u mag mij ook beer noemen
Ja, liev hè?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als jij je daardoor beter voelt joh
[..]
hoi ess, wat een schattig tijgertje
Jij! Omdat je natuurlijk doorhad dat deze SC gewoon een beetje essnhills nodig had!quote:
Maar beer ess is lievvvv hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als jij je daardoor beter voelt joh
[..]
hoi ess, wat een schattig tijgertje
Ja, ik verwelkom dergelijke warmtequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij! Omdat je natuurlijk doorhad dat deze SC gewoon een beetje essnhills nodig had!
quote:
nope, ik nu niet, dus ik ben hier zelfs legitiem.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:51 schreef Xeor het volgende:
Hebben jullie allemaal niks te doen op het werk?
Ik moet over een uur hard aan de slag. Nu nog even tijd voor mezelfquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:51 schreef Xeor het volgende:
ik multitaskquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:51 schreef Xeor het volgende:
zit te twijfelen, of met stage bezig, of een aflevering van Las Vegas gaan kijken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet over een uur hard aan de slag. Nu nog even tijd voor mezelf
Je kunt TV kijken waar je stage loopt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zit te twijfelen, of met stage bezig, of een aflevering van Las Vegas gaan kijken?
quote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Precies, als ik multitask gaat het altijd fout
Later Essquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Maar ik ga, lekker even fietsen![]()
als ik alleen maar werk vind ik het te saai, ik moet iets hebben om tussendoor te doenquote:
Daagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Maar ik ga, lekker even fietsen![]()
jazeker..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt TV kijken waar je stage loopt?
Ben ik volledig met je eens beer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik alleen maar werk vind ik het te saai, ik moet iets hebben om tussendoor te doen
Dat je goed man! Waar loop je stage (soort bedrijf)quote:
Thuis.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je goed man! Waar loop je stage (soort bedrijf)
Klinkt wel relaxed dan als je daar zoveel vrijheid hebtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Thuis.
Nee, ik ben de hele ict aan het vernieuwen bij een paarden revalidatie bedrijf.
precies, hoef daar maar 2 dagen per week te zijn, rest mag ik thuis werken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel relaxed dan als je daar zoveel vrijheid hebt
Dat is vaak met stage toch? Wel lekker dat je er slechts 2 dagen per week hoeft te zijn!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
precies, hoef daar maar 2 dagen per week te zijn, rest mag ik thuis werken.![]()
Maar goed ook, want ik krijg er totaal geen vergoeding voor.
dat is misschien wat voorbarig na pas een half topicquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Is het dan ook tijd voor een nieuwe OP?
Ik vind van welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is misschien wat voorbarig na pas een half topic
ach ja, TS bepaald, dus we zullen wel zienquote:
Ja, daar geef ik je gelijk in.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is misschien wat voorbarig na pas een half topic
welke?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, daar geef ik je gelijk in.![]()
Maar misschien vinden de mods die andere SC nog wel. Ik vind hem niet.
Deze?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, daar geef ik je gelijk in.![]()
Maar misschien vinden de mods die andere SC nog wel. Ik vind hem niet.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Deze?
GC / [GEEN HUNT SC] Deel #6 Waar we ervaring hebben met domme mensen.
Ik denk dat de OP gelijk moet blijven alleen er meerdere gebruikers aan toegevoegd moeten worden na verloop van tijd.
Nee, de ibood SC. Daar konden we naar toe. Maar volgens mij bestaat die niet.quote:
die op is gewoon lelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Deze?
GC / [GEEN HUNT SC] Deel #6 Waar we ervaring hebben met domme mensen.
Ik denk dat de OP gelijk moet blijven alleen er meerdere gebruikers aan toegevoegd moeten worden na verloop van tijd.
Meh heb het hier prima naar mijn zin.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
Nee, de ibood SC. Daar konden we naar toe. Maar volgens mij bestaat die niet.
Dat gaat een beetje ver misschien maar UI's kunnen er zeker bijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Volgens mij ook niet.. Gezocht op Ibood, Ibood SC e.d. maar niks kunnen vinden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
Nee, de ibood SC. Daar konden we naar toe. Maar volgens mij bestaat die niet.
Vind ik ook Stuartquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje ver misschien maar UI's kunnen er zeker bij
Promiquote:
ik zie hetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Promi
Ik heb wat leven naar het topic gebracht
We zijn wel liev hoorquote:
jij wat liever dan de rest zeker?quote:
het is een vraag hequote:
Ik zeg niks!quote:
we zullen het wel merken hequote:
quote:
Ja, tijdens de Ibood hunt is er een SC, maar die mag niet gebruikt worden buiten de hunt om. Maar het was erg gezellig dus toen hadden we een niet-hunt SC gemaakt, maar die is vanmorgen halverwege deel 7 gesloten..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar jullie moesten een nieuwe SC ofzo?
Dat is waar maar ik heb ze al een paar dagen gesprokenquote:
Hipsterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef Xeor het volgende:
Mijn hoorn van mijn werktelefoon is kapot, nu heb ik een wit toestel en een zwarte hoorn
Zijn de mensen in deze SC ook Lievquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik heb ze al een paar dagen gesproken
Ik hoop hetquote:
Moet je volgende keer voor een hoorn met roze glitters vragenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ziet er een beetje schraal uit eigenlijk
vaak wel. als schrijf ik het liever als liefquote:
Hier ook jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:50 schreef Stuart het volgende:
Het is hier zowaar mooi weer. Op de radio werd gezegd dat het tot 14 graden kan worden vandaag
ach soquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, tijdens de Ibood hunt is er een SC, maar die mag niet gebruikt worden buiten de hunt om. Maar het was erg gezellig dus toen hadden we een niet-hunt SC gemaakt, maar die is vanmorgen halverwege deel 7 gesloten..Dus nu komen we hier buurten
Lekker! Eindelijk begint het een beetje op lente te lijken. Heeft lang geduurd dus hopelijk blijft het nu mooiquote:
Ik hoop alleen dat het niet te snel weer te warm wordtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker! Eindelijk begint het een beetje op lente te lijken. Heeft lang geduurd dus hopelijk blijft het nu mooi
We hadden alleen nog maar een zwartequote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je volgende keer voor een hoorn met roze glitters vragen
Dat hoop ik ook niet. Ik kan niet zo heel goed tegen de warmte. In de zomer is alles boven de 25 graden mij veels te warmquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het niet te snel weer te warm wordtEn dat de zon niet zo fel wordt, dan mag ik alsnog binnen blijven
licht ontbrandbaar?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het niet te snel weer te warm wordtEn dat de zon niet zo fel wordt, dan mag ik alsnog binnen blijven
Ja gewoonte uit het oude topic hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vaak wel. als schrijf ik het liever als lief
Waarom wil je datquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Gelukkig is het nog niet zo heel warm, kan mijn sjaal tenminste aanblijven
Wel lekker weer, helaas zit ik binnen op kantoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat idd, boven de 25 graden wordt het me te warm, boven de 27 functioneer ik niet meerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet. Ik kan niet zo heel goed tegen de warmte. In de zomer is alles boven de 25 graden mij veels te warm![]()
Ik kan eind maart/begin april al in een kwartiertje/20 minuten behoorlijk verbranden in de zonquote:
ik ken het gevoel op zich wel jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat idd, boven de 25 graden wordt het me te warm, boven de 27 functioneer ik niet meer
[..]
Ik kan eind maart/begin april al in een kwartiertje/20 minuten behoorlijk verbranden in de zon![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat er iets in mn nek zit wat niemand hoeft te zien
zuigzoen? tattoeage? auto mutilatie?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit op stage, glazen deuren en ramen en dan de zon eropquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wel lekker weer, helaas zit ik binnen op kantoor.
gewoon een zuigzoen ja maar hij is niet zo klein ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zuigzoen? tattoeage? auto mutilatie?
Ik zit helaas niet bij het raamkant, ik mag alleen kijken naar het mooie weer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit op stage, glazen deuren en ramen en dan de zon erop
Als het weer te warm wordt gebruik ik mijn 'sjaal' als beschermingsdoek tegen de zonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon een zuigzoen ja maar hij is niet zo klein ook
Dat is vervelendquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon een zuigzoen ja maar hij is niet zo klein ook
Herkenbaar! Ik verbrand ook heel snel ook al smeer ik me in met factor 50+ voor kidsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat idd, boven de 25 graden wordt het me te warm, boven de 27 functioneer ik niet meer
[..]
Ik kan eind maart/begin april al in een kwartiertje/20 minuten behoorlijk verbranden in de zon![]()
Duidelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja, echt zo van wat heb jij nou weer in je nek zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw die opmerkingen als mensen het zien is vervelender dan die plek zelf
Dat doe ik ook jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik verbrand ook heel snel ook al smeer ik me in met factor 50+ voor kids
Zelfde probleem hier, hatelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik verbrand ook heel snel ook al smeer ik me in met factor 50+ voor kids
Hier vrijwel hetzelfde eigenlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik ook jaen altijd een hoed op en zo snel mogelijk de schaduw weer opzoeken, dunne bloesjes aan die niet heet zijn maar wel m'n huid beschermen etc..
en alsnog gewoon verbranden natuurlijk![]()
Er wordt tegen mij al snel geroepen dat ik eruit zie als een typische Britquote:
Dat ben je toch ook?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wordt tegen mij al snel geroepen dat ik eruit zie als een typische Brit
haha ja of heeft je vriend wat in je nek achtergelatenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja, echt zo van wat heb jij nou weer in je nek zitten![]()
Een zuigzoen
Ik bedoel omdat ik zo snel rood ben van de zonquote:
Rossig/Rood haar, sproetjes (Tevens sproetjes bij vrouwenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wordt tegen mij al snel geroepen dat ik eruit zie als een typische Brit
Ik heb blond haar thoughquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Rossig/Rood haar, sproetjes (Tevens sproetjes bij vrouwen) en een spierwitte huid.
Volgende keer maar niet meer toelaten danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja of heeft je vriend wat in je nek achtergelaten
Sproetjesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een witte huid, zomers sproetjes en rossing blond haar
Werkse!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:08 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet aan het werk![]()
Voeg lekker je UI's bij in de OP (ik kan deze niet aanpassen omdat het te oud is)
quote:
Werkzequote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:08 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet aan het werk![]()
Voeg lekker je UI's bij in de OP (ik kan deze niet aanpassen omdat het te oud is)
haha ach ik kan geen nee zeggen als hij zo lief doetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Volgende keer maar niet meer toelaten dan
Dan moet hij wel heel lief zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ach ik kan geen nee zeggen als hij zo lief doet
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een witte huid, zomers sproetjes en rossing blond haar
Is hij zo lief danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ach ik kan geen nee zeggen als hij zo lief doet
Zijn jullie al lang samen?quote:
Haha, dat valt wel mee iddquote:
ja ach het voelt gewoon heel goed en dat is heel prettigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, dat valt wel mee iddMaar wel lievf!
Dat is inderdaad heel fijn!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach het voelt gewoon heel goed en dat is heel prettig
Ik ben na 6 jaar weer uit elkaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel fijn!
ik ben inmiddels al 6,5 jaar met mijn vriend![]()
leuk! Woon je al samen etc?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoe hou je het volquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat was die ex met wie je zoveel ruzie had om niks toch?quote:
Nee nog niet, we studeren allebei nog en ik wilde eerst echt een plekje voor mezelf hebben. Heb 2x eerder op kamers gewoond, maar dat waren kamers in onderhuur met de spullen van andere mensen en ik mocht niks veranderen enzo. We wonen nu sinds een jaar wel in dezelfde stad, maar nu heb ik eerst mijn eigen stekkie met mijn spullen en ik bepaal wat er gebeurt, en ik heb 2 hele lieve huisgenootjesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leuk! Woon je al samen etc?
Gewoon een goeie uitzoekenquote:
awh klinkt goed hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat was die ex met wie je zoveel ruzie had om niks toch?
evengoed![]()
[..]
Nee nog niet, we studeren allebei nog en ik wilde eerst echt een plekje voor mezelf hebben. Heb 2x eerder op kamers gewoond, maar dat waren kamers in onderhuur met de spullen van andere mensen en ik mocht niks veranderen enzo. We wonen nu sinds een jaar wel in dezelfde stad, maar nu heb ik eerst mijn eigen stekkie met mijn spullen en ik bepaal wat er gebeurt, en ik heb 2 hele lieve huisgenootjes![]()
En achteraf is het maar goed ook, want hij heeft van de week te horen gekregen dat hij in september een half jaar naar Taiwan mag voor z'n studie
Uiteindelijk wel ja, laatste half jaar ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat was die ex met wie je zoveel ruzie had om niks toch?
evengoed![]()
[..]
Nee nog niet, we studeren allebei nog en ik wilde eerst echt een plekje voor mezelf hebben. Heb 2x eerder op kamers gewoond, maar dat waren kamers in onderhuur met de spullen van andere mensen en ik mocht niks veranderen enzo. We wonen nu sinds een jaar wel in dezelfde stad, maar nu heb ik eerst mijn eigen stekkie met mijn spullen en ik bepaal wat er gebeurt, en ik heb 2 hele lieve huisgenootjes![]()
En achteraf is het maar goed ook, want hij heeft van de week te horen gekregen dat hij in september een half jaar naar Taiwan mag voor z'n studie
Eetse!quote:
Niet zo handig!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:32 schreef Marco001 het volgende:
En toen stond ik langs de weg met een.lekke band..
Weer kinnen elkaar al, alles good jong?quote:
is dat zoe? woa kin ich dich dan van?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:34 schreef Speedo-drager het volgende:
Ruk we zijn onze reeks kwijt.
[..]
Weer kinnen elkaar al, alles good jong?
Ja hij is geslotenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:34 schreef Speedo-drager het volgende:
Ruk we zijn onze reeks kwijt.
[..]
Weer kinnen elkaar al, alles good jong?
Ich zit noe op unne kloon. Maar doe kins mich wel, zoveal Limburgse FOK!ers zeen er noe auch weer neet. Maar wie geit ut mit dich en dien hoare op de boorsj? Hubs ze ze nog neet getrimmed?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat zoe? woa kin ich dich dan van?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hij is geslotenMaar nu gaan we hier lekker verder
dat hoopte ik ook, maar Nee.. :S:S alleen een plaksetje...:(quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eetse!
[..]
Niet zo handig!Maar als taxichauffeur zijnde heb je vast wel nog een extra band bij je?
i
Maar je kent beer blijkbaar al!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ich zit noe op unne kloon. Maar doe kins mich wel, zoveal Limburgse FOK!ers zeen er noe auch weer neet. Maar wie geit ut mit dich en dien hoare op de boorsj? Hubs ze ze nog neet getrimmed?
[..]Hier zijn andere mensen, en dat vind ik eng.
O, das niet zo handigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat hoopte ik ook, maar Nee.. :S:S alleen een plaksetje...:(
Past niet, hij heeft z'n gastank vast in de weg zetten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eetse!
[..]
Niet zo handig!Maar als taxichauffeur zijnde heb je vast wel nog een extra band bij je?
kloon van wea dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ich zit noe op unne kloon. Maar doe kins mich wel, zoveal Limburgse FOK!ers zeen er noe auch weer neet. Maar wie geit ut mit dich en dien hoare op de boorsj? Hubs ze ze nog neet getrimmed?
schijnbaar welquote:
Ik kan het nog lezen ook!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kloon van wea dan?
nea, pas as het wer bloate pens weer wurt
Hmm ja dat is zo.quote:
Kin ich effkes neet ziggen man, maar ich loat ut dich weite es ut kint, sowieso hubben we allein uns euver whiskey gekalt, en ich vroag dich ummer wie ut mit dien hoare op de boorsj geit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kloon van wea dan?
nou, vertelquote:
ik heb een vermoedenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hmm ja dat is zo.
[..]
Kin ich effkes neet ziggen man, maar ich loat ut dich weite es ut kint, sowieso hubben we allein uns euver whiskey gekalt, en ich vroag dich ummer wie ut mit dien hoare op de boorsj geit.
Taxi, dus geen gastank.. heb in de eigen auto wel gewoon een bus slijm + compressor...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:37 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Past niet, hij heeft z'n gastank vast in de weg zetten.
Aah so.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Taxi, dus geen gastank.. heb in de eigen auto wel gewoon een bus slijm + compressor...
Nee, ik kom uit West-Friesland!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, vertel
ben jij stiekem ook limburger dan?
Ik zit nu op een kloon, maar jij kent mij wel, zoveel Limburgse FOK!kers zijn er nu ook weer niet. Maar hoe gaat het met jou en [small] iets wat ik niet snap] Heb je nog met ze gelopen? (ofzo)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Kloon van wie dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kloon van wea dan?
Kan ik even niet zeggen man, maar ik laat het je weten als het kan. Sowieso hebben we alleen over whiskey gepraat, en ik vraag je altijd (weer dat onleesbare stukje)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hmm ja dat is zo.
[..]
Kin ich effkes neet ziggen man, maar ich loat ut dich weite es ut kint, sowieso hubben we allein uns euver whiskey gekalt, en ich vroag dich ummer wie ut mit dien hoare op de boorsj geit.
haha je kan niet alles lezen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit West-Friesland!(jeweetwel, die regio in Noord-Holland)
Komt ie:
[..]
Ik zit nu op een kloon, maar jij kent mij wel, zoveel Limburgse FOK!kers zijn er nu ook weer niet. Maar hoe gaat het met jou en [small] iets wat ik niet snap] Heb je nog met ze gelopen? (ofzo)
[..]
Kloon van wie dan?
Nee, pas als het weer blote buiken weer wordt
[..]
Kan ik even niet zeggen man, maar ik laat het je weten als het kan. Sowieso hebben we alleen over whiskey gepraat, en ik vraag je altijd (weer dat onleesbare stukje)
mevrouw ess, ik ben onder de indrukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit West-Friesland!(jeweetwel, die regio in Noord-Holland)
Komt ie:
[..]
Ik zit nu op een kloon, maar jij kent mij wel, zoveel Limburgse FOK!kers zijn er nu ook weer niet. Maar hoe gaat het met jou en [small] iets wat ik niet snap] Heb je nog met ze gelopen? (ofzo)
[..]
Kloon van wie dan?
Nee, pas als het weer blote buiken weer wordt
[..]
Kan ik even niet zeggen man, maar ik laat het je weten als het kan. Sowieso hebben we alleen over whiskey gepraat, en ik vraag je altijd (weer dat onleesbare stukje)
Ik kom toch wel een heel eind!quote:
Geweun weurd goan broeken die nurgens op sjloan.quote:
Taalgevoel hè?quote:
Dat is wel zo ja. Ik praat alleen Limburgs tegen Limburgers...quote:
A! Haren op de borst!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:44 schreef gianni61 het volgende:
en hoare op de boarsj is haren op de borst en getrimmed is getrimmed
Dat kan ik ook gewoon lezen hoor!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Geweun weurd goan broeken die nurgens op sjloan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |