Dat is waar maar ik heb ze al een paar dagen gesprokenquote:
Hipsterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef Xeor het volgende:
Mijn hoorn van mijn werktelefoon is kapot, nu heb ik een wit toestel en een zwarte hoorn
Zijn de mensen in deze SC ook Lievquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik heb ze al een paar dagen gesproken
Ik hoop hetquote:
Moet je volgende keer voor een hoorn met roze glitters vragenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ziet er een beetje schraal uit eigenlijk
Hier ook jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:50 schreef Stuart het volgende:
Het is hier zowaar mooi weer. Op de radio werd gezegd dat het tot 14 graden kan worden vandaag
ach soquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, tijdens de Ibood hunt is er een SC, maar die mag niet gebruikt worden buiten de hunt om. Maar het was erg gezellig dus toen hadden we een niet-hunt SC gemaakt, maar die is vanmorgen halverwege deel 7 gesloten..Dus nu komen we hier buurten
Lekker! Eindelijk begint het een beetje op lente te lijken. Heeft lang geduurd dus hopelijk blijft het nu mooiquote:
Ik hoop alleen dat het niet te snel weer te warm wordtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker! Eindelijk begint het een beetje op lente te lijken. Heeft lang geduurd dus hopelijk blijft het nu mooi
We hadden alleen nog maar een zwartequote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je volgende keer voor een hoorn met roze glitters vragen
Dat hoop ik ook niet. Ik kan niet zo heel goed tegen de warmte. In de zomer is alles boven de 25 graden mij veels te warmquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het niet te snel weer te warm wordtEn dat de zon niet zo fel wordt, dan mag ik alsnog binnen blijven
licht ontbrandbaar?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het niet te snel weer te warm wordtEn dat de zon niet zo fel wordt, dan mag ik alsnog binnen blijven
Ja gewoonte uit het oude topic hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vaak wel. als schrijf ik het liever als lief
Waarom wil je datquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Gelukkig is het nog niet zo heel warm, kan mijn sjaal tenminste aanblijven
Wel lekker weer, helaas zit ik binnen op kantoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Gelukkig is het nog niet zo heel warm, kan mijn sjaal tenminste aanblijven
Dat idd, boven de 25 graden wordt het me te warm, boven de 27 functioneer ik niet meerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet. Ik kan niet zo heel goed tegen de warmte. In de zomer is alles boven de 25 graden mij veels te warm![]()
Ik kan eind maart/begin april al in een kwartiertje/20 minuten behoorlijk verbranden in de zonquote:
ik ken het gevoel op zich wel jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat idd, boven de 25 graden wordt het me te warm, boven de 27 functioneer ik niet meer
[..]
Ik kan eind maart/begin april al in een kwartiertje/20 minuten behoorlijk verbranden in de zon![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat er iets in mn nek zit wat niemand hoeft te zien
zuigzoen? tattoeage? auto mutilatie?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat er iets in mn nek zit wat niemand hoeft te zien
ik zit op stage, glazen deuren en ramen en dan de zon eropquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wel lekker weer, helaas zit ik binnen op kantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |