Ik heb het een beetje opgegeven met deze reeks vrees ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:00 schreef Koen66 het volgende:
hmmm is het hier weer de winterslaap ingegaan na een korte opleving?
Ik ook, heb het te druk met de andere scquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje opgegeven met deze reeks vrees ik
Dan laten we deze SC maar lekker slapenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ook, heb het te druk met de andere sc
slaapzacht SCquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan laten we deze SC maar lekker slapen
Hmmm RIP GRTDOJWquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje opgegeven met deze reeks vrees ik
niks van aantrekkenquote:
Dat dacht jijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van aantrekken
gewoon af en toe een beetje reanimeren.
een sc staat of valt niet bij de aanwezigheid van stu
blijf weg dan, dan merken we het vanzelfquote:
Okayquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijf weg dan, dan merken we het vanzelf
kloptquote:
morgenquote:
altijd op vrijdagquote:
sad but truequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar helpen doet het nauwelijks
echt nietquote:
daar waar ik was, was het minimaal 40 graden + een luchtvochtigheid van een saunaquote:
waar was jij danquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar waar ik was, was het minimaal 40 graden + een luchtvochtigheid van een sauna
in een papierfabriekquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar was jij dan![]()
iig niet buiten
Je had gelijk. De SC loopt ook prima zonder mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijf weg dan, dan merken we het vanzelf
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je had gelijk. De SC loopt ook prima zonder mij
Ga jij erbij zijn?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
Nog mensen hier die gratis naar de bios willen? Morgenavond, 21:00 in Amsterdam
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Ja.quote:
Nog niet, binnenkort heb ik misschien wel werkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:50 schreef m1st1g het volgende:
wat is het hier deaud, heeft iedereen ineens een leven en te veel werk
Die film is toch al lang vertoond..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:33 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dan treffen we elkaar misschien.
Oeps ik bedoelde de andere van 12 maart, dacht dat het om die van 12 maart ging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |