en 4e is erquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt wtf.. Ineens in mijn myat..
Maar ik werk nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:36 schreef Marco001 het volgende:
Goed, gaan we deze SC dus overnemen met z'n allen v.d GeenHunt SC?
Best.
Vandaag trouwens een auto met DSG mee, echt, als ik ooit aan de automaat ga, dan is het wel DSG..
Tja, we mogen niet meer in de Geen Hunt, en wat ik begreep is het OF deze, of de Ibood SC.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik werk nietdus kan ik daar ook niet niets te doen hebben
Ik las het ja, maar volgens mij is er ook helemaal geen ibood sc.. dat is geen slowchat, maar een gewoon topic.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, we mogen niet meer in de Geen Hunt, en wat ik begreep is het OF deze, of de Ibood SC.
Die laatste kan ik alleen niet vinden dus tja..
doe maar, is er tenminste wat levenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:36 schreef Marco001 het volgende:
Best.
Vandaag trouwens een auto met DSG mee, echt, als ik ooit aan de automaat ga, dan is het wel DSG..
Ik had dit topic al genoemd alvorens die nieuwe SC reeks was gestartquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:36 schreef Marco001 het volgende:
Best.
Liep trouwens als een trein toen ik hier stopte toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe maar, is er tenminste wat leven
dsg is trouwens niet echt automaat, je moet er nog steeds zelf iets voor doen
Jamaar hier zijn andere mensenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had dit topic al genoemd alvorens die nieuwe SC reeks was gestart
Hoiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe maar, is er tenminste wat leven
dsg is trouwens niet echt automaat, je moet er nog steeds zelf iets voor doen
Nauwelijks eigenlijk en die zullen alleen maar blij zijn met wat levenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar hier zijn andere mensen
[..]
Hoi
Precies, kan in ieder geval niks vinden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las het ja, maar volgens mij is er ook helemaal geen ibood sc.. dat is geen slowchat, maar een gewoon topic.
ik vond het prima uit te houden zonder jou op zichquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Liep trouwens als een trein toen ik hier stopte toch?
dag mevrouwquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar hier zijn andere mensen
[..]
Hoi
Dat was jouw opmerking nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het prima uit te houden zonder jou op zich
[..]
dag mevrouw
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van aantrekken
gewoon af en toe een beetje reanimeren.
een sc staat of valt niet bij de aanwezigheid van stu
Haha, zal een schok voor hun zijn, ineens zo'n stormloop in hun topic..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nauwelijks eigenlijk en die zullen alleen maar blij zijn met wat leven
Aangenaam kennis te makenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het prima uit te houden zonder jou op zich
[..]
dag mevrouw
Ja opeens springt zo'n oude reeks dan weer op in je MyATquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, zal een schok voor hun zijn, ineens zo'n stormloop in hun topic..
Zeker, net hele poos met raampjes naar beneden en in de truckerspositie gereden. (armpje uit het raam.quote:
Ik stap zo op de fiets naar mijn kamer, ik denk dat ik een ommetje maakquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zeker, net hele poos met raampjes naar beneden en in de truckerspositie gereden. (armpje uit het raam.) en dat terwijl de thermo nog maar 10 graden ofzo aangeeft.
klopt, sc staat of valt niet door jou, maar als jij, sof en pxx zich gelijktijdig terugtrekken dan wordt het lastig natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |