Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Precies, als ik multitask gaat het altijd fout
Later Essquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Maar ik ga, lekker even fietsen![]()
Daagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Maar ik ga, lekker even fietsen![]()
jazeker..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt TV kijken waar je stage loopt?
Ben ik volledig met je eens beer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik alleen maar werk vind ik het te saai, ik moet iets hebben om tussendoor te doen
Dat je goed man! Waar loop je stage (soort bedrijf)quote:
Thuis.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je goed man! Waar loop je stage (soort bedrijf)
Klinkt wel relaxed dan als je daar zoveel vrijheid hebtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Thuis.
Nee, ik ben de hele ict aan het vernieuwen bij een paarden revalidatie bedrijf.
precies, hoef daar maar 2 dagen per week te zijn, rest mag ik thuis werken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel relaxed dan als je daar zoveel vrijheid hebt
Dat is vaak met stage toch? Wel lekker dat je er slechts 2 dagen per week hoeft te zijn!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
precies, hoef daar maar 2 dagen per week te zijn, rest mag ik thuis werken.![]()
Maar goed ook, want ik krijg er totaal geen vergoeding voor.
dat is misschien wat voorbarig na pas een half topicquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Is het dan ook tijd voor een nieuwe OP?
Ik vind van welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Is het dan ook tijd voor een nieuwe OP?
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is misschien wat voorbarig na pas een half topic
Ja, daar geef ik je gelijk in.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is misschien wat voorbarig na pas een half topic
welke?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, daar geef ik je gelijk in.![]()
Maar misschien vinden de mods die andere SC nog wel. Ik vind hem niet.
Deze?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, daar geef ik je gelijk in.![]()
Maar misschien vinden de mods die andere SC nog wel. Ik vind hem niet.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Deze?
GC / [GEEN HUNT SC] Deel #6 Waar we ervaring hebben met domme mensen.
Ik denk dat de OP gelijk moet blijven alleen er meerdere gebruikers aan toegevoegd moeten worden na verloop van tijd.
Nee, de ibood SC. Daar konden we naar toe. Maar volgens mij bestaat die niet.quote:
die op is gewoon lelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Deze?
GC / [GEEN HUNT SC] Deel #6 Waar we ervaring hebben met domme mensen.
Ik denk dat de OP gelijk moet blijven alleen er meerdere gebruikers aan toegevoegd moeten worden na verloop van tijd.
Meh heb het hier prima naar mijn zin.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
Nee, de ibood SC. Daar konden we naar toe. Maar volgens mij bestaat die niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |