Werkzequote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:08 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet aan het werk![]()
Voeg lekker je UI's bij in de OP (ik kan deze niet aanpassen omdat het te oud is)
haha ach ik kan geen nee zeggen als hij zo lief doetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Volgende keer maar niet meer toelaten dan
Dan moet hij wel heel lief zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ach ik kan geen nee zeggen als hij zo lief doet
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een witte huid, zomers sproetjes en rossing blond haar
Is hij zo lief danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ach ik kan geen nee zeggen als hij zo lief doet
Zijn jullie al lang samen?quote:
Haha, dat valt wel mee iddquote:
ja ach het voelt gewoon heel goed en dat is heel prettigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, dat valt wel mee iddMaar wel lievf!
Dat is inderdaad heel fijn!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach het voelt gewoon heel goed en dat is heel prettig
Ik ben na 6 jaar weer uit elkaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel fijn!
ik ben inmiddels al 6,5 jaar met mijn vriend![]()
leuk! Woon je al samen etc?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoe hou je het volquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat was die ex met wie je zoveel ruzie had om niks toch?quote:
Nee nog niet, we studeren allebei nog en ik wilde eerst echt een plekje voor mezelf hebben. Heb 2x eerder op kamers gewoond, maar dat waren kamers in onderhuur met de spullen van andere mensen en ik mocht niks veranderen enzo. We wonen nu sinds een jaar wel in dezelfde stad, maar nu heb ik eerst mijn eigen stekkie met mijn spullen en ik bepaal wat er gebeurt, en ik heb 2 hele lieve huisgenootjesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leuk! Woon je al samen etc?
Gewoon een goeie uitzoekenquote:
awh klinkt goed hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat was die ex met wie je zoveel ruzie had om niks toch?
evengoed![]()
[..]
Nee nog niet, we studeren allebei nog en ik wilde eerst echt een plekje voor mezelf hebben. Heb 2x eerder op kamers gewoond, maar dat waren kamers in onderhuur met de spullen van andere mensen en ik mocht niks veranderen enzo. We wonen nu sinds een jaar wel in dezelfde stad, maar nu heb ik eerst mijn eigen stekkie met mijn spullen en ik bepaal wat er gebeurt, en ik heb 2 hele lieve huisgenootjes![]()
En achteraf is het maar goed ook, want hij heeft van de week te horen gekregen dat hij in september een half jaar naar Taiwan mag voor z'n studie
Uiteindelijk wel ja, laatste half jaar ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat was die ex met wie je zoveel ruzie had om niks toch?
evengoed![]()
[..]
Nee nog niet, we studeren allebei nog en ik wilde eerst echt een plekje voor mezelf hebben. Heb 2x eerder op kamers gewoond, maar dat waren kamers in onderhuur met de spullen van andere mensen en ik mocht niks veranderen enzo. We wonen nu sinds een jaar wel in dezelfde stad, maar nu heb ik eerst mijn eigen stekkie met mijn spullen en ik bepaal wat er gebeurt, en ik heb 2 hele lieve huisgenootjes![]()
En achteraf is het maar goed ook, want hij heeft van de week te horen gekregen dat hij in september een half jaar naar Taiwan mag voor z'n studie
Eetse!quote:
Niet zo handig!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:32 schreef Marco001 het volgende:
En toen stond ik langs de weg met een.lekke band..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |