gewoon een zuigzoen ja maar hij is niet zo klein ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zuigzoen? tattoeage? auto mutilatie?
Ik zit helaas niet bij het raamkant, ik mag alleen kijken naar het mooie weer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit op stage, glazen deuren en ramen en dan de zon erop
Als het weer te warm wordt gebruik ik mijn 'sjaal' als beschermingsdoek tegen de zonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Gelukkig is het nog niet zo heel warm, kan mijn sjaal tenminste aanblijven
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon een zuigzoen ja maar hij is niet zo klein ook
Dat is vervelendquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon een zuigzoen ja maar hij is niet zo klein ook
Herkenbaar! Ik verbrand ook heel snel ook al smeer ik me in met factor 50+ voor kidsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat idd, boven de 25 graden wordt het me te warm, boven de 27 functioneer ik niet meer
[..]
Ik kan eind maart/begin april al in een kwartiertje/20 minuten behoorlijk verbranden in de zon![]()
Duidelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat er iets in mn nek zit wat niemand hoeft te zien
Dat is ook weer zo ja, echt zo van wat heb jij nou weer in je nek zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw die opmerkingen als mensen het zien is vervelender dan die plek zelf
Dat doe ik ook jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik verbrand ook heel snel ook al smeer ik me in met factor 50+ voor kids
Zelfde probleem hier, hatelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik verbrand ook heel snel ook al smeer ik me in met factor 50+ voor kids
Hier vrijwel hetzelfde eigenlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik ook jaen altijd een hoed op en zo snel mogelijk de schaduw weer opzoeken, dunne bloesjes aan die niet heet zijn maar wel m'n huid beschermen etc..
en alsnog gewoon verbranden natuurlijk![]()
Er wordt tegen mij al snel geroepen dat ik eruit zie als een typische Britquote:
Dat ben je toch ook?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wordt tegen mij al snel geroepen dat ik eruit zie als een typische Brit
haha ja of heeft je vriend wat in je nek achtergelatenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja, echt zo van wat heb jij nou weer in je nek zitten![]()
Een zuigzoen
Ik bedoel omdat ik zo snel rood ben van de zonquote:
Rossig/Rood haar, sproetjes (Tevens sproetjes bij vrouwenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wordt tegen mij al snel geroepen dat ik eruit zie als een typische Brit
Ik heb blond haar thoughquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Rossig/Rood haar, sproetjes (Tevens sproetjes bij vrouwen) en een spierwitte huid.
Volgende keer maar niet meer toelaten danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja of heeft je vriend wat in je nek achtergelaten
Sproetjesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een witte huid, zomers sproetjes en rossing blond haar
Werkse!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:08 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet aan het werk![]()
Voeg lekker je UI's bij in de OP (ik kan deze niet aanpassen omdat het te oud is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |