is dat zoe? woa kin ich dich dan van?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:34 schreef Speedo-drager het volgende:
Ruk we zijn onze reeks kwijt.
[..]
Weer kinnen elkaar al, alles good jong?
Ja hij is geslotenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:34 schreef Speedo-drager het volgende:
Ruk we zijn onze reeks kwijt.
[..]
Weer kinnen elkaar al, alles good jong?
Ich zit noe op unne kloon. Maar doe kins mich wel, zoveal Limburgse FOK!ers zeen er noe auch weer neet. Maar wie geit ut mit dich en dien hoare op de boorsj? Hubs ze ze nog neet getrimmed?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat zoe? woa kin ich dich dan van?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hij is geslotenMaar nu gaan we hier lekker verder
dat hoopte ik ook, maar Nee.. :S:S alleen een plaksetje...:(quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eetse!
[..]
Niet zo handig!Maar als taxichauffeur zijnde heb je vast wel nog een extra band bij je?
i
Maar je kent beer blijkbaar al!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ich zit noe op unne kloon. Maar doe kins mich wel, zoveal Limburgse FOK!ers zeen er noe auch weer neet. Maar wie geit ut mit dich en dien hoare op de boorsj? Hubs ze ze nog neet getrimmed?
[..]Hier zijn andere mensen, en dat vind ik eng.
O, das niet zo handigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat hoopte ik ook, maar Nee.. :S:S alleen een plaksetje...:(
Past niet, hij heeft z'n gastank vast in de weg zetten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eetse!
[..]
Niet zo handig!Maar als taxichauffeur zijnde heb je vast wel nog een extra band bij je?
kloon van wea dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ich zit noe op unne kloon. Maar doe kins mich wel, zoveal Limburgse FOK!ers zeen er noe auch weer neet. Maar wie geit ut mit dich en dien hoare op de boorsj? Hubs ze ze nog neet getrimmed?
schijnbaar welquote:
Ik kan het nog lezen ook!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kloon van wea dan?
nea, pas as het wer bloate pens weer wurt
Hmm ja dat is zo.quote:
Kin ich effkes neet ziggen man, maar ich loat ut dich weite es ut kint, sowieso hubben we allein uns euver whiskey gekalt, en ich vroag dich ummer wie ut mit dien hoare op de boorsj geit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kloon van wea dan?
nou, vertelquote:
ik heb een vermoedenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hmm ja dat is zo.
[..]
Kin ich effkes neet ziggen man, maar ich loat ut dich weite es ut kint, sowieso hubben we allein uns euver whiskey gekalt, en ich vroag dich ummer wie ut mit dien hoare op de boorsj geit.
Taxi, dus geen gastank.. heb in de eigen auto wel gewoon een bus slijm + compressor...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:37 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Past niet, hij heeft z'n gastank vast in de weg zetten.
Aah so.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Taxi, dus geen gastank.. heb in de eigen auto wel gewoon een bus slijm + compressor...
Nee, ik kom uit West-Friesland!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, vertel
ben jij stiekem ook limburger dan?
Ik zit nu op een kloon, maar jij kent mij wel, zoveel Limburgse FOK!kers zijn er nu ook weer niet. Maar hoe gaat het met jou en [small] iets wat ik niet snap] Heb je nog met ze gelopen? (ofzo)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Kloon van wie dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kloon van wea dan?
Kan ik even niet zeggen man, maar ik laat het je weten als het kan. Sowieso hebben we alleen over whiskey gepraat, en ik vraag je altijd (weer dat onleesbare stukje)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hmm ja dat is zo.
[..]
Kin ich effkes neet ziggen man, maar ich loat ut dich weite es ut kint, sowieso hubben we allein uns euver whiskey gekalt, en ich vroag dich ummer wie ut mit dien hoare op de boorsj geit.
haha je kan niet alles lezen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit West-Friesland!(jeweetwel, die regio in Noord-Holland)
Komt ie:
[..]
Ik zit nu op een kloon, maar jij kent mij wel, zoveel Limburgse FOK!kers zijn er nu ook weer niet. Maar hoe gaat het met jou en [small] iets wat ik niet snap] Heb je nog met ze gelopen? (ofzo)
[..]
Kloon van wie dan?
Nee, pas als het weer blote buiken weer wordt
[..]
Kan ik even niet zeggen man, maar ik laat het je weten als het kan. Sowieso hebben we alleen over whiskey gepraat, en ik vraag je altijd (weer dat onleesbare stukje)
mevrouw ess, ik ben onder de indrukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit West-Friesland!(jeweetwel, die regio in Noord-Holland)
Komt ie:
[..]
Ik zit nu op een kloon, maar jij kent mij wel, zoveel Limburgse FOK!kers zijn er nu ook weer niet. Maar hoe gaat het met jou en [small] iets wat ik niet snap] Heb je nog met ze gelopen? (ofzo)
[..]
Kloon van wie dan?
Nee, pas als het weer blote buiken weer wordt
[..]
Kan ik even niet zeggen man, maar ik laat het je weten als het kan. Sowieso hebben we alleen over whiskey gepraat, en ik vraag je altijd (weer dat onleesbare stukje)
Ik kom toch wel een heel eind!quote:
Geweun weurd goan broeken die nurgens op sjloan.quote:
Taalgevoel hè?quote:
Dat is wel zo ja. Ik praat alleen Limburgs tegen Limburgers...quote:
A! Haren op de borst!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:44 schreef gianni61 het volgende:
en hoare op de boarsj is haren op de borst en getrimmed is getrimmed
Dat kan ik ook gewoon lezen hoor!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Geweun weurd goan broeken die nurgens op sjloan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |