Wat een bazenkoning hebben we dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat moet hij 30 april op het einde gewoon weer roepen.
Gaat niet doorquote:
Sorryquote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu moet je echt ophouden.
Hij acteert ook nog, wat een mulitalent hequote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef marcodej het volgende:
Oh, dichten prima. Maar denk alsjeblieft niet dat je kan zingen.
twitter:arnoldkarskens twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:08:15Journalistiek wijkt voor nationalisme bij #NOS en #DWDD vandaag. Geen woord van kritiek valt te horen. reageer retweet
Dit staat sinds 3 minuten op de VI facebookquote:
De enige 'kritische' opmerking van Jan werd gewoon weggelachen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Mani89 het volgende:
twitter:arnoldkarskens twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:08:15Journalistiek wijkt voor nationalisme bij #NOS en #DWDD vandaag. Geen woord van kritiek valt te horen. reageer retweet
Karksens.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Mani89 het volgende:
On-ge-loof-lijk veelzijdig multi-talent!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die Ramsey is wel een toffe peer
Het volk wil gewoon brood en spelen en hierover niet al te veel kritisch gedoe.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De enige 'kritische' opmerking van Jan werd gewoon weggelachen.
Ja, dat deed de VARA in 1980 heel anders.:')quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De enige 'kritische' opmerking van Jan werd gewoon weggelachen.
Is dat zo? Toen was ik er nog niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat deed de VARA in 1980 heel anders.:')
Arcee schijnt iets van 160 te zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Toen was ik er nog niet.
Ja heeeeeel anders. En de kroning zelf ook waarschijnlijk, al hoop ik zelf wel dat Amsterdam weer in vuur en vlam zal staan, maar ze hebben net op tijd al de krakers eruit gewipt, dus het zal wel meevallen met Wim....quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toen was de VARA nog eng links.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze hebben zich goed voorbereidquote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja heeeeeel anders. En de kroning zelf ook waarschijnlijk, al hoop ik zelf wel dat Amsterdam weer in vuur en vlam zal staan, maar ze hebben net op tijd al de krakers eruit gewipt, dus het zal wel meevallen met Wim....
Waarom hoop je dat nou weerquote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef waxmask het volgende:
al hoop ik zelf wel dat Amsterdam weer in vuur en vlam zal staan,
Vara is toch goed.. Op een ding na wat ze over die jongen Tim Ribberik schreven dat is mísselijk!quote:
Dit. Misschien wel de meest achterlijke aflevering van DWDD ooit. Net als Pauw en Witteman trouwens. Wat enorm zouteloos. En dan die 'linksen' die zich voordoen als republikeinen, nou, ik heb geen enkele republikein gehoord. Hoe is het mogelijk?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Nieuw rubriekje.quote:Ze weten álles van boeken, zien er maandelijks stapels nieuwe van én ze hebben een sterke mening: het DWDD boekverkoperspanel!
Voortaan op de laatste dinsdag van de maand presenteren Gerda Aukes, Monique Burger, Wim Krings en Ronnie Terpstra hun favoriete boek in de uitzending en kiezen zij gezamenlijk één ultiem ‘Boek van de Maand’.
Het gaat altijd ZO snel dat het niet zo gek is dat je het bent vergeten. Maar het boekenclubje is al een paar keer geweest.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:21 schreef Specularium het volgende:
Wanneer was dit eerder dan?
Mijn geheugen is een redelijk vergietje.
De helden...quote:De helden van het WK sprint in Salt Lake City.
Michel Mulder heeft als debutant op het WK sprint direct de wereldtitel in de wacht gesleept. Hein Otterspeer won in Salt Lake City brons.
Mulder is na Jan Bos, Erben Wennemars (twee keer) en Stefan Groothuis de vierde Nederlandse wereldkampioen sprint. En passant verbeterde hij ook nog het wereldrecord op de sprintvierkamp uit 2012 van Groothuis.
Hein Otterspeer won beide 1000 meters.
Ook te gast is hun coach Gerard van Velde.
Zal gebeuren dat Sylvana dan komt vervangen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Claudia heeft de griep zei ze op Twitter
Als ze kan twitteren kan ze ook wel kletsen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Zal gebeuren dat Sylvana dan komt vervangen.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze kan twitteren kan ze ook wel kletsen.
Matthijs onder spugen.quote:Claudia de Breij@claudiadebreij
@cootdoes Oh man, ik ben zo ziek geworden. Griep, denk ik. Alleen maar aan het spugen. Bah. De beaborrel gaat me vanavond niet lukken, sorry
Valt me tegen van jequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:21 schreef Specularium het volgende:
Wanneer was dit eerder dan?
Mijn geheugen is een redelijk vergietje.
Dan hebben we weer een weekje Menno!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja! En hem meteen aansteken ook zodat hij een week niet kan presenteren.
Benno Mentveldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan hebben we weer een weekje Menno!
Ooit DWDD betrapt journalistiek??? Precies DWDD is een verkoopprogramma.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Mani89 het volgende:
HELD. Eindelijk iemand die het zegt. FU NOS.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Een held zijn omdat je een twitterberichtje de wereld in kakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
HELD. Eindelijk iemand die het zegt. FU NOS.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Zal gebeuren dat Sylvana dan komt vervangen.![]()
Wat zei ik.quote:Tafeldame: Sylvana Simons - 29-1-2013
Ook gecondoleerd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sylvana is de tafeldame vanavond![]()
![]()
quote:
quote:Gedicht Ramsey Nasr - 29-1-2013
Morgen zal Ramsey Nasr 'aftreden' als Dichter des Vaderlands. Zijn laatste gedicht is opgedragen aan koningin Beatrix. In het gedicht 'O, zoete onbereikbaarheid' blikt Nasr terug op zijn jeugdherinneringen aan de koningin.
Wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ramsey is![]()
Hij pakte Jan gisteren flink aan. Hopelijk doet hij het vandaag ook bij Sylvana als ze weer eens bullshit aan het praten is
Toen Matthijs op zijn blaadje zag staan dat Jan de beelden zou willen zien van "de traan" en Jan deed vervolgens of hij van niets wistquote:
Hoe graag ik die jongen ook mag, zo graag sla ik vanavond de boel over. 1 avond verziekt door Trix vind ik genoeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ramsey is![]()
Hij pakte Jan gisteren flink aan. Hopelijk doet hij het vandaag ook bij Sylvana als ze weer eens bullshit aan het praten is
Oh.. en toen pakte de dichter hem flink aan? Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Toen Matthijs op zijn blaadje zag staan dat Jan de beelden zou willen zien van "de traan" en Jan deed vervolgens of hij van niets wist
Flink is misschien overdrevenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh.. en toen pakte de dichter hem flink aan? Dat heb ik niet meegekregen.
Als je gaat zepen kan je meteen het spul uit het reclame filmpjes gebruiken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wellicht weer tijd om je vaginette in te zepen.
En die doet niet eens mee vanavond.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Bah ik doe de tv aan en het eerste wat ik hoor: Sylvana Simons
Wel dus.... in plaats van CLaudia.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En die doet niet eens mee vanavond.
Ik keek ervoor uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
Ik keek erna uit, een nieuwe dwdd omdat die van gister bagger was. Lees ik ny dat sylvana tafeldame is
O.quote:
Analoge tvquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee echt niet! analoge tv is sneller dan digitaal
2003 belde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee echt niet! analoge tv is sneller dan digitaal
Haar haan33 pruik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Tja hexje, WELKE pruik van Sylvana ga je opzetten dan?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Tja hexje, WELKE pruik van Sylvana ga je opzetten dan?
Why?quote:
Huh? Gisteren had hij toch 50 minuten een item?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ze kregen gisteren toch geen eigen item?
Maakt hem niks uit. Hij heeft geen weet van jou.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die dichter.
Nou deze kan OOK zingen (denkt hij).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef Norrage het volgende:
Wat is de betekenis van die dichter des vaderlandsik dacht dat ie moest kunnen dichten...
No homoquote:
Welke van de drie? Oh wacht die met dat witte haar!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Zit er nou een soort Kees van Kooten typetje achter Ramsie?
Scherpquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Zit er nou een soort Kees van Kooten typetje achter Ramsie?
Helaas.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Maakt hem niks uit. Hij heeft geen weet van jou.
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke van de drie? Oh wacht die met dat witte haar!
Tijdens de kroning Alex niet met verf bekogelen hè?quote:
Nu vind je hem zeker ook niet meer leuk he? Hij wilde vroeger koningin worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
koningshuis![]()
koningshuis die het over god hebben in welke context dan ook![]()
![]()
![]()
![]()
nee, en ook een beetje vreemd dat een kerel dat zegt O.oquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu vind je hem zeker ook niet meer leuk he? Hij wilde vroeger koningin worden.
Bij Marc-Marie zou het me niet verbazen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, en ook een beetje vreemd dat een kerel dat zegt O.o
Levend wel jaquote:
Reken maar van jazzquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Tijdens de kroning Alex niet met verf bekogelen hè?
Je hebt geluisterd?quote:
Dijkshoorn. Meest overrated kut dichter ooit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk moet Dijkshoorn de volg0nde dicht0r des Vaderl0nds word0n.
Daarom juist.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dijkshoorn. Meest overrated kut dichter ooit.
Zelfs de lefty's zitten in haar hol.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef YazooW het volgende:
En nu krijgen we van die politici die niet durven te zeggen dat ze een scheithekel hebben aan het koningshuis.
worden ze vast ontslagen als ze er 1 negatief woordje over haar zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef YazooW het volgende:
En nu krijgen we van die politici die niet durven te zeggen dat ze een scheithekel hebben aan het koningshuis.
Dat heb je in principe zelf in de hand.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
worden ze vast ontslagen als ze er 1 negatief woordje over haar zeggen
Het haar van Mathijs is toch altijd zo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef padlarf het volgende:
Wat heeft dat domme wijf nu weer met haar haar gedaan?
Beatrix? Die is toch al jaren zo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef padlarf het volgende:
Wat heeft dat domme wijf nu weer met haar haar gedaan?
Nee niet met Jezus, dat klopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Paxcon het volgende:
Jezus de grondwet begint daar totaaaal niet mee
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het haar van Mathijs is toch altijd zo?
twitter:FemkeHalsema twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 18:17:57O zoete, zwelgende zwatelrijm. Aangetaste dichterstristesse, haarglanzende ijdelkreun. Bloeiende majesteitsmodder. Slagregenende priet #nasr reageer retweet
Nou weet je dat een leuk boekenprogramma helemaal niet zo gek zou zijn? Met Adriaan van Dis dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Waar blijft de succesvolle spin-off De Wereld Leest Door?
Volgens mij moet het best grappig zien om te zien hoe een stagiair die als de bliksem op aan het stapelen is.quote:
Nee joh, met Bart Chabotquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou weet je dat een leuk boekenprogramma helemaal niet zo gek zou zijn? Met Adriaan van Dis dan.
Adriaan ja, Zwagerman nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou weet je dat een leuk boekenprogramma helemaal niet zo gek zou zijn? Met Adriaan van Dis dan.
Zijn gewoon kartonnen dozen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens mij moet het best grappig zien om te zien hoe een stagiair die als de bliksem op aan het stapelen is.
Idd, lekker in 12 minuten 9 boeken bespreken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Waar blijft de succesvolle spin-off De Wereld Leest Door?
Boeken zijn zo 2000quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pfiew, toch 4 goede boeken deze maand.
FEMKE!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef borisz het volgende:
twitter:FemkeHalsema twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 18:17:57O zoete, zwelgende zwatelrijm. Aangetaste dichterstristesse, haarglanzende ijdelkreun. Bloeiende majesteitsmodder. Slagregenende priet #nasr reageer retweet
Nee, doe eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Geen topshow.
Had ik al iets gezegd over het haar van Sylvana Banana?
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Geen topshow.
Had ik al iets gezegd over het haar van Sylvana Banana?
vind je 1 boek in 60 minuten beter?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd, lekker in 12 minuten 9 boeken bespreken.
Zij boeken!quote:
Sylvana presenteerde ooit "Kaft", zeer intellectueel programma.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Sylvana presenteerde ooit "Kaft", zeer intellectueel programma.
Inderdaad, toen had ze een brilletje op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Gelukkig nooit gezien. Op zaterdag is er een boekenprogramma wat ik weleens kijk als ik toevallig bijtijds wakker ben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja toen deed ze een bril op om slim over te komen, slechtste programma ooit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
http://www.nederland1.nl/programma/boekenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |