Nou weet je dat een leuk boekenprogramma helemaal niet zo gek zou zijn? Met Adriaan van Dis dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Waar blijft de succesvolle spin-off De Wereld Leest Door?
Volgens mij moet het best grappig zien om te zien hoe een stagiair die als de bliksem op aan het stapelen is.quote:
Nee joh, met Bart Chabotquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou weet je dat een leuk boekenprogramma helemaal niet zo gek zou zijn? Met Adriaan van Dis dan.
Adriaan ja, Zwagerman nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou weet je dat een leuk boekenprogramma helemaal niet zo gek zou zijn? Met Adriaan van Dis dan.
Zijn gewoon kartonnen dozen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens mij moet het best grappig zien om te zien hoe een stagiair die als de bliksem op aan het stapelen is.
Idd, lekker in 12 minuten 9 boeken bespreken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Waar blijft de succesvolle spin-off De Wereld Leest Door?
Boeken zijn zo 2000quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pfiew, toch 4 goede boeken deze maand.
FEMKE!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef borisz het volgende:
twitter:FemkeHalsema twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 18:17:57O zoete, zwelgende zwatelrijm. Aangetaste dichterstristesse, haarglanzende ijdelkreun. Bloeiende majesteitsmodder. Slagregenende priet #nasr reageer retweet
Nee, doe eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Geen topshow.
Had ik al iets gezegd over het haar van Sylvana Banana?
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Geen topshow.
Had ik al iets gezegd over het haar van Sylvana Banana?
vind je 1 boek in 60 minuten beter?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd, lekker in 12 minuten 9 boeken bespreken.
Zij boeken!quote:
Sylvana presenteerde ooit "Kaft", zeer intellectueel programma.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Sylvana presenteerde ooit "Kaft", zeer intellectueel programma.
Inderdaad, toen had ze een brilletje op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Gelukkig nooit gezien. Op zaterdag is er een boekenprogramma wat ik weleens kijk als ik toevallig bijtijds wakker ben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja toen deed ze een bril op om slim over te komen, slechtste programma ooit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |