Wat een bazenkoning hebben we dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat moet hij 30 april op het einde gewoon weer roepen.
Gaat niet doorquote:
Sorryquote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu moet je echt ophouden.
Hij acteert ook nog, wat een mulitalent hequote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef marcodej het volgende:
Oh, dichten prima. Maar denk alsjeblieft niet dat je kan zingen.
twitter:arnoldkarskens twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:08:15Journalistiek wijkt voor nationalisme bij #NOS en #DWDD vandaag. Geen woord van kritiek valt te horen. reageer retweet
Dit staat sinds 3 minuten op de VI facebookquote:
De enige 'kritische' opmerking van Jan werd gewoon weggelachen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Mani89 het volgende:
twitter:arnoldkarskens twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:08:15Journalistiek wijkt voor nationalisme bij #NOS en #DWDD vandaag. Geen woord van kritiek valt te horen. reageer retweet
Karksens.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Mani89 het volgende:
On-ge-loof-lijk veelzijdig multi-talent!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die Ramsey is wel een toffe peer
Het volk wil gewoon brood en spelen en hierover niet al te veel kritisch gedoe.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De enige 'kritische' opmerking van Jan werd gewoon weggelachen.
Ja, dat deed de VARA in 1980 heel anders.:')quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De enige 'kritische' opmerking van Jan werd gewoon weggelachen.
Is dat zo? Toen was ik er nog niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat deed de VARA in 1980 heel anders.:')
Arcee schijnt iets van 160 te zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Toen was ik er nog niet.
Ja heeeeeel anders. En de kroning zelf ook waarschijnlijk, al hoop ik zelf wel dat Amsterdam weer in vuur en vlam zal staan, maar ze hebben net op tijd al de krakers eruit gewipt, dus het zal wel meevallen met Wim....quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toen was de VARA nog eng links.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze hebben zich goed voorbereidquote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja heeeeeel anders. En de kroning zelf ook waarschijnlijk, al hoop ik zelf wel dat Amsterdam weer in vuur en vlam zal staan, maar ze hebben net op tijd al de krakers eruit gewipt, dus het zal wel meevallen met Wim....
Waarom hoop je dat nou weerquote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef waxmask het volgende:
al hoop ik zelf wel dat Amsterdam weer in vuur en vlam zal staan,
Vara is toch goed.. Op een ding na wat ze over die jongen Tim Ribberik schreven dat is mísselijk!quote:
Dit. Misschien wel de meest achterlijke aflevering van DWDD ooit. Net als Pauw en Witteman trouwens. Wat enorm zouteloos. En dan die 'linksen' die zich voordoen als republikeinen, nou, ik heb geen enkele republikein gehoord. Hoe is het mogelijk?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Nieuw rubriekje.quote:Ze weten álles van boeken, zien er maandelijks stapels nieuwe van én ze hebben een sterke mening: het DWDD boekverkoperspanel!
Voortaan op de laatste dinsdag van de maand presenteren Gerda Aukes, Monique Burger, Wim Krings en Ronnie Terpstra hun favoriete boek in de uitzending en kiezen zij gezamenlijk één ultiem ‘Boek van de Maand’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |