Terecht.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Maxima heeft gewoon de broek aan thuis.
We leven nu eenmaal in een mannenwereld. Daarom wil ik dat er in ieder geval respectvol met ons geslacht wordt omgegaan.quote:
Die zou ik mijn VOC mentaliteit wel even willen opdringen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet bekennen zo'n koningin best lekker te vinden.
Moet je het wel eerst scheren.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef hexje het volgende:
[..]
We leven nu eenmaal in een mannenwereld. Daarom wil ik dat er in ieder geval respectvol met ons geslacht wordt omgegaan.
Ik vind Maxima ook wel wat fruitiger dan Beatrix.quote:
Ik wax.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het wel eerst scheren.
Ik vind Maxima ook leukquote:Op maandag 28 januari 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind Maxima ook wel wat fruitiger dan Beatrix.
Die blonde leest mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Wat is dit voor te land te zee en in de lucht-light?
Dit noemen we in de volksmond ook wel Koninginnedag.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Koets-em-er-in.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Waar normaal een bel zit hangt nu een stok ontbijtkoekquote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit noemen we in de volksmond ook wel Koninginnedag.
Met toiletpot-werpen als voorlopig hoogtepunt!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Ze worden een beetje meligquote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
Het is iets te gezellig aan tafel.
Dat moet hij 30 april op het einde gewoon weer roepen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |