quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Zal gebeuren dat Sylvana dan komt vervangen.![]()
Wat zei ik.quote:Tafeldame: Sylvana Simons - 29-1-2013
Ook gecondoleerd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sylvana is de tafeldame vanavond![]()
![]()
quote:
quote:Gedicht Ramsey Nasr - 29-1-2013
Morgen zal Ramsey Nasr 'aftreden' als Dichter des Vaderlands. Zijn laatste gedicht is opgedragen aan koningin Beatrix. In het gedicht 'O, zoete onbereikbaarheid' blikt Nasr terug op zijn jeugdherinneringen aan de koningin.
Wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ramsey is![]()
Hij pakte Jan gisteren flink aan. Hopelijk doet hij het vandaag ook bij Sylvana als ze weer eens bullshit aan het praten is
Toen Matthijs op zijn blaadje zag staan dat Jan de beelden zou willen zien van "de traan" en Jan deed vervolgens of hij van niets wistquote:
Hoe graag ik die jongen ook mag, zo graag sla ik vanavond de boel over. 1 avond verziekt door Trix vind ik genoeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ramsey is![]()
Hij pakte Jan gisteren flink aan. Hopelijk doet hij het vandaag ook bij Sylvana als ze weer eens bullshit aan het praten is
Oh.. en toen pakte de dichter hem flink aan? Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Toen Matthijs op zijn blaadje zag staan dat Jan de beelden zou willen zien van "de traan" en Jan deed vervolgens of hij van niets wist
Flink is misschien overdrevenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh.. en toen pakte de dichter hem flink aan? Dat heb ik niet meegekregen.
Als je gaat zepen kan je meteen het spul uit het reclame filmpjes gebruiken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wellicht weer tijd om je vaginette in te zepen.
En die doet niet eens mee vanavond.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Bah ik doe de tv aan en het eerste wat ik hoor: Sylvana Simons
Wel dus.... in plaats van CLaudia.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En die doet niet eens mee vanavond.
Ik keek ervoor uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
Ik keek erna uit, een nieuwe dwdd omdat die van gister bagger was. Lees ik ny dat sylvana tafeldame is
O.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |