Ja, want dat vroeg ik me af. Slechts 1 dag er tussen had ook niet de beste ervaringen eigenlijk...quote:Op maandag 28 januari 2013 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, dan zou ik gewoon kijken welke dagen je wel kunt lopen en dan gaan. En dan gewoon de lessen aanhouden verder. Ideaal is het niet om in de opbouw meer dan 2 dagen rust te nemen is mijn eigen ervaring maar het kan best.
Coriendo na Espagna?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef Jumparound het volgende:
vanavond maar ff een avond niet lopen. Ik ga wel wandelen
dit is de reden
[..]
laat ik nou mezelf ff niet in de vernieling helpen
Zuipen kan wel een uur wachten. Half uurtje lopen, douchen, omkleden en dan zuipen. Beetje discipline kwekenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerst met eten meestal en daarna gewoon andere activiteiten. (o.a. zuipen)
Niet als je daarvoor met mensen eet en zo. En ook niet direct na het eten lopenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zuipen kan wel een uur wachten. Half uurtje lopen, douchen, omkleden en dan zuipen. Beetje discipline kweken
Bij de avondvierdaagse zetten wij als rotkoters ook altijd de bordjes de andere richting opquote:Op maandag 28 januari 2013 11:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
DEN HELDER - ,,Het is triest, maar wij laten ons niet uit het veld slaan’’. François Flisijn, mede-organisator van het Helderse hardloopevenement Lijfstijl Centrum Trail Xperience, stond het huilen nader dan het lachen.
Vrijdag had hij een aantal bordjes die in het bos hingen om de route aan te geven voor de lopers vernield teruggevonden. Daarop heeft hij aangifte van vandalisme gedaan en de bordjes vervangen.
Zondag bleek alle bewegwijzering langs het meer dan twintig kilometer lange parkoers verdwenen. De tweehonderd borden werden vernield terug gevonden in zakken en afvalbakken.
Flisijn: ,,Dit lijkt op een gerichte actie tegen ons. Maar we hebben toch niemand tegen ons in het harnas gejaagd?" Er waren nog bordjes in voorraad. Ze werden snel geplaatst zodat de loop door kon gaan.
http://www.noordhollandsd(...)pevenement?lref=vpll
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij de avondvierdaagse zetten wij als rotkoters ook altijd de bordjes de andere richting op
Dan ben je echt een zielige hondquote:Op maandag 28 januari 2013 11:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
DEN HELDER - ,,Het is triest, maar wij laten ons niet uit het veld slaan’’. François Flisijn, mede-organisator van het Helderse hardloopevenement Lijfstijl Centrum Trail Xperience, stond het huilen nader dan het lachen.
Vrijdag had hij een aantal bordjes die in het bos hingen om de route aan te geven voor de lopers vernield teruggevonden. Daarop heeft hij aangifte van vandalisme gedaan en de bordjes vervangen.
Zondag bleek alle bewegwijzering langs het meer dan twintig kilometer lange parkoers verdwenen. De tweehonderd borden werden vernield terug gevonden in zakken en afvalbakken.
Flisijn: ,,Dit lijkt op een gerichte actie tegen ons. Maar we hebben toch niemand tegen ons in het harnas gejaagd?" Er waren nog bordjes in voorraad. Ze werden snel geplaatst zodat de loop door kon gaan.
http://www.noordhollandsd(...)pevenement?lref=vpll
Dan doe je het voor het eten. Donderdags eet ik ook met vrienden, maar die wachten gewoon netjes tot ik er ben. Dan eten we rond half 8 en daarna pilsen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet als je daarvoor met mensen eet en zo. En ook niet direct na het eten lopen
ja hoor mop, loop jij maar lekker! Ik zet wel endomondo aan voor wat kilometertjesquote:Op maandag 28 januari 2013 10:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Nice!
Dan ga ik vanavond wel gewoon, goed?
?quote:
Klopt, maar niemand heeft zich nog ingeschreven.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren nog geweest op zoek naar wat BtB betekent, in de lijst met wie loopt waar, maar dat stond er dan weer niet bij.
Dat tegen de bultjes oplopen een kleinere pas oplevert heb ik ook wel eens ergens gelezen.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:04 schreef YUR het volgende:
Als je een standaard goede middenvoetlanding wilt, zou je eigenlijk je pasfrequentie bij alle snelheden en stijgings- of dalingspercentages hoog moeten houden. Liefst zo rond de 180 per minuut.
Laatst een filmpje zitten kijken die hier werd geplaatst, ik meen door DeeBee en Arquero, waarin dit fenomeen goed werd uitgelegd.
Nee hoor, de agenda is voor wedstrijden die je van plan bent om te lopen. Ik schrijf me meestal pas een paar weken voor een evenement in.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:17 schreef YUR het volgende:
Eigenlijk was de WWW ook bedoeld voor als je je ergens voor had ingeschreven...maar dat is een beetje versoepeld geloof ik
Dan heb jij het niet helemaal goed begrepen. Het kan wel maar dan moet je je onder voorbehoud zetten.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Nee hoor, de agenda is voor wedstrijden die je van plan bent om te lopen. Ik schrijf me meestal pas een paar weken voor een evenement in.
Ik heb de WWW oorspronkelijk bedacht op de manier zoals YUR het beschrijft. Dus voor loopjes waar je je voor ingeschreven hebt. Zelf gebruik ik het wel zo.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Nee hoor, de agenda is voor wedstrijden die je van plan bent om te lopen. Ik schrijf me meestal pas een paar weken voor een evenement in.
Als ik de agenda daarvoor zou gebruiken..quote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Zweeffoto!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eerste safarirun foto's staan online. Voorzover ik kan zien zijn het alleen nog de finishfoto's. Dit ben ik
[ afbeelding ]
Garmin+1quote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eerste safarirun foto's staan online. Voorzover ik kan zien zijn het alleen nog de finishfoto's. Dit ben ik
[ afbeelding ]
Of je gaat hardlopen in Spanje. Core is in het Papiaments hardlopen/lopen. Dus.quote:
Oh jaquote:Op maandag 28 januari 2013 16:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Of je gaat hardlopen in Spanje. Core is in het Papiaments hardlopen/lopen. Dus.
Er zit zelfs meer dan een uur tussen. De 5km heren startte om 12:45 en de 10 km startte om 13:30. En gezien het parcours was dat ook wel goed.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:13 schreef Jumparound het volgende:
je ziet aan de omroeper niet dat er 25 minuten tussen zat
Goed bezig!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Heerlijk 2,5 uur vlak gelopen 5:36/km, ruim 26k lang.
http://www.endomondo.com/workouts/154786833/7904237
http://connect.garmin.com/activity/267018367
Wat traint pijnvrij toch lekker, ook nog een PR op de HM op trainingsHR.
* Bonobo11 doet een dansje
jij finishte in 47 minuten op de 10K?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er zit zelfs meer dan een uur tussen. De 5km heren startte om 12:45 en de 10 km startte om 13:30. En gezien het parcours was dat ook wel goed.
Mooi vlak gelopen hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Wow! Inderdaad mooi constant.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef Bonobo11 het volgende:
met deze temperaturen geen drinken, wel 1 banaan en 2 energiegels, elke 6,5k nomnomnom.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig!
Neem jij eten en drinken mee tijdens zo'n training en zo ja wat?
HRmax weet ik niet precies, maar ligt rond de 187 denk ik, HRrust is 50.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi vlak gelopen hoor
Hoe staat deze HR in verhouding met je HRmax?
Ik ken alleen Start to Run met Evy en het schema van Renate Wennemars.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:59 schreef msacras het volgende:
Hier een vraagje van een steeds opnieuw beginnende beginnende hardloper.
Ik ben op zoek naar een leuk MP3 schema om op te bouwen tot 5 km hardlopen, waar dus alles in één podcast zit. Denk aan start to run/running coach, zoiets. Echter heb ik die twee allebei al eens voltooid, maar door blessures/het weer/andere omstandigheden heb ik het laten verwateren en nu wil ik weer opnieuw beginnen. Start to Run en Running Coach heb ik dus al gedaan en iets anders zou ik ook leuk vinden (zodat ik niet weer precies hetzelfde opnieuw doe), maakt niet echt uit of het Engels of Nederlands is. Iemand tips?
(Voor de duidelijkheid bedoel ik dan dus waar je de lessen volledig qua mp3 hebt, dus niet een los schema en losse leuke mp3's om om te hardlopen, maar zo'n ding waar iemand zegt "ga nu 3 minuten hardlopen" en dan met 3 minuten bijpasssende muziek er bij). In de OP kon ik niet echt wat vinden, dus ik vraag het zo maar even.
Die 2 heb ik dus allebei al eens gedaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ken alleen Start to Run met Evy en het schema van Renate Wennemars.
Anderen heb ik in dit topic volgens mij niet voorbij zien komen...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Die 2 heb ik dus allebei al eens gedaan.Daarom vroeg ik me af of iemand een soortgelijke kent.
http://www.djsteveboy.com/intervals.html (http://www.djsteveboy.com/mixes.html)quote:Op maandag 28 januari 2013 17:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Die 2 heb ik dus allebei al eens gedaan.Daarom vroeg ik me af of iemand een soortgelijke kent.
Dat klopt ja...er is een 2006-versie met Bob Sinclar en een 2011-versie met o.a. Justin Bieber....quote:Op maandag 28 januari 2013 17:13 schreef yozd het volgende:
[..]
http://www.djsteveboy.com/intervals.html (http://www.djsteveboy.com/mixes.html)
Die van Evy zijn volgens mij ook een keer geüpdate met nieuwere muziek... (weer eens wat anders dan die Bob Sinclar...)
Hahahaha Bieber!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef YUR het volgende:
Dat klopt ja...er is een 2006-versie met Bob Sinclar en een 2011-versie met o.a. Justin Bieber....
Preciesquote:Op maandag 28 januari 2013 17:16 schreef yozd het volgende:
[..]
Hahahaha Bieber!
Dat wist ik niet. Wist alleen dat er een update van was. Dan misschien nog liever Sinclar....
Get Running. Staat in dit lijstje: http://mashable.com/2010/02/23/iphone-apps-runners/quote:Op maandag 28 januari 2013 17:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Puur uit interesse, wil je op termijn een marathon lopen?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:46 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
met deze temperaturen geen drinken, wel 1 banaan en 2 energiegels, elke 6,5k nomnomnom.
Neem bij alle loopjes boven de 17k eten mee en mits boven de 15°C ook drinken.
Kijk eens in de www-lijst in de OP, daar staat je antwoord...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:19 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Puur uit interesse, wil je op termijn een marathon lopen?
Dat is dus een kant-en-klare podcast? niet dat je zelf nog muziek hoeft in te voegen enz?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
Get Running. Staat in dit lijstje: http://mashable.com/2010/02/23/iphone-apps-runners/
Was ik zéér over te spreken!
Oeps, luiheid van mij.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Kijk eens in de www-lijst in de OP, daar staat je antwoord...
Sorry hoor, maar dit vind ik echt de grootste onzinquote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Oeps, luiheid van mij.
In dat geval vind ik vanaf 17k al gaan eten erg onverstandig. Zo train je je lichaam nooit om over te gaan op vetverbranding.
Als je voor 26k al een banaan en twee gelletjes nodig hebt, moet je voor een marathon zwaar bepakt gaan lopen
Ik verklaar mijn ideeën niet heilig, maar volgens mij loop je op die manier alleen op je koolhydraten.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik echt de grootste onzin
Vetverbranding komt voor zover ik weet niet zo goed op gang zolang je nog koolhydraten te verbranden hebt.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Vetverbranding en de snelle suikers die een banaan of een gelletje leveren zijn toch twee verschillende dingen?
Das waar... Maar aan de andere kant, zoveel vet heeft YUR niet overquote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vetverbranding komt voor zover ik weet niet zo goed op gang zolang je nog koolhydraten te verbranden hebt.
Heb nog genoeg, helaasquote:Op maandag 28 januari 2013 17:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Das waar... Maar aan de andere kant, zoveel vet heeft YUR niet over
Dit is wat ik wilde zeggen ja. Ik doe duurlopen tot 25k op een boterham en twee koppen thee met suiker, zodat ik zeker weet dat ik de vetverbranding aan moet spreken. Als ik dat op een tempoloop van 15k doe krijg ik een hongerklop.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vetverbranding komt voor zover ik weet niet zo goed op gang zolang je nog koolhydraten te verbranden hebt.
Geeft aanwijzingen en je kunt of je eigen muziek op de achtergrond aanzetten, of niks, of via de app zelf meen ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is dus een kant-en-klare podcast? niet dat je zelf nog muziek hoeft in te voegen enz?
Hmm oké, ik denk er ff over na want ik loop graag op aangepaste muziek (lekkere uptempo tijdens de hardloop-stukjes en wat rustiger tijdens het wandelen), maar ik zoek nog even verder.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geeft aanwijzingen en je kunt of je eigen muziek op de achtergrond aanzetten, of niks, of via de app zelf meen ik.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Zwaar bepakt valt mee, tijdens de marathon krijg je ook stukjes banaan aangereikt en ananas en zo. Om de 5k drankpost, ik neem 3 gels mee denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Oeps, luiheid van mij.
In dat geval vind ik vanaf 17k al gaan eten erg onverstandig. Zo train je je lichaam nooit om over te gaan op vetverbranding.
Als je voor 26k al een banaan en twee gelletjes nodig hebt, moet je voor een marathon zwaar bepakt gaan lopen
Mooi vlak gelopen op zo'n afstand zeg.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Idem, maar dat gaat niet vanzelf. Aan lopen op je vetreserve moet je enorm wennen. Een paar jaar geleden nam ik eten mee om een 15km door te komen. Tegenwoordig loop ik vrijwel elke zondagochtend 17 tot 25 km langzame duurloop op een dubbele espresso. Als ik dan klaar ben eet ik een bak yoghurt als ontbijt. Drinken (water) doe ik wel en gelletjes neem ik ook mee, maar die komen meestal weer ongeopend terug. Bij een snelle loop boven 15km neem ik dan wel weer een gelletje.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:51 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dit is wat ik wilde zeggen ja. Ik doe duurlopen tot 25k op een boterham en twee koppen thee met suiker, zodat ik zeker weet dat ik de vetverbranding aan moet spreken. Als ik dat op een tempoloop van 15k doe krijg ik een hongerklop.
Hartslag is dus tenminste zo belangrijk, zo niet belangrijker, maar een constante aanvoer van koolhydraten is niet echt bevorderlijk.
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben jullie leuke foto's!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef kwoth het volgende:
Haha, ik zie er taai uit. Beetje een maffe foto.
[ [url=http://www.runningpromotiongelderland.nl/fotoarchief/2013-01-27%20Safari%20Run/1359310568_[0212]-770-Finish.jpg]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Heb honger, freaking file!quote:
Doe eens niet Fok!ken in de filequote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat hebben jullie leuke foto's!
Dat hou je altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook een stel van die lekker oncharmante, halfgaar, billen en bovenbenen die alle kanten opzwiepen en met een rode kop
Alleen de fotograaf van de Halve Marathon van Eindhoven was wel ok (en GotC natuurlijk
)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
De volgende keer wil ik GotC ook als fotograafquote:Op maandag 28 januari 2013 19:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat hou je altijdIk heb ook een stel van die lekker oncharmante, halfgaar, billen en bovenbenen die alle kanten opzwiepen en met een rode kop
Alleen de fotograaf van de Halve Marathon van Eindhoven was wel ok (en GotC natuurlijk
)
Er zijn best veel particuliere fotografen die bij evenementen foto's maken (of filmpjes). Ik heb nog best veel gevonden van de laatste loopjes waar ik aan meeliep. Die fotografen maken véél betere foto's dan bijv. zo'n Aktiefoto figuur.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De volgende keer wil ik GotC ook als fotograaf![]()
Of nee, ik wil liever samen de CPC lopen. Mosselmossel moet de foto's maar maken
Er waren er hier 3 als het goed is. Die linkjes komen nog. Deze foto komt van een cameraatje boven op de startboog. Dus de hoek is ook niet ideaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er zijn best veel particuliere fotografen die bij evenementen foto's maken (of filmpjes). Ik heb nog best veel gevonden van de laatste loopjes waar ik aan meeliep. Die fotografen maken véél betere foto's dan bijv. zo'n Aktiefoto figuur.
ik neem alleen wat energy drinken mee boven de 20km.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Idem, maar dat gaat niet vanzelf. Aan lopen op je vetreserve moet je enorm wennen. Een paar jaar geleden nam ik eten mee om een 15km door te komen. Tegenwoordig loop ik vrijwel elke zondagochtend 17 tot 25 km langzame duurloop op een dubbele espresso. Als ik dan klaar ben eet ik een bak yoghurt als ontbijt. Drinken (water) doe ik wel en gelletjes neem ik ook mee, maar die komen meestal weer ongeopend terug. Bij een snelle loop boven 15km neem ik dan wel weer een gelletje.
+1quote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hé stipstreep! Ik dacht dat jij een heel stuk jonger was! Wat leuk! Dat maakt 't topic nóg weer diverser!![]()
Met mijn tijd van 47:19 voel ik me een stuk jonger dan ik benquote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hé stipstreep! Ik dacht dat jij een heel stuk jonger was! Wat leuk! Dat maakt 't topic nóg weer diverser!![]()
Nee, dit is geen 'dámn wat zie je er oud uit!''-post, maar jong én oud en dit-dat-alles jeweetwelhoopik!
Leuk, foto's en meer gezichten/ideeën bij andere FOK!kers!
dit laat maar een vraag open....quote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Met mijn tijd van 47:19 voel ik me een stuk jonger dan ik ben. En zo oud ben ik nou toch ook weer niet
Ik ben jonger dan mijn 10km tijd, maar als alles voorspoedig gaat loop ik eind van het jaar sneller dan mijn leeftijdquote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit laat maar een vraag open....
38 nog maar??quote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben jonger dan mijn 10km tijd, maar als alles voorspoedig gaat loop ik eind van het jaar sneller dan mijn leeftijd
Heb ik ook niet gedaan, was naar de radio aan het luisteren alwaar Bea te horen was.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doe eens niet Fok!ken in de file
ben ik met je eens, maar de vraag is natuurlijk, wanneer begin je te drinken en hoeveel.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef slacker_nl het volgende:
Idem met drinken, dat dien je gewoon te doen. 2% vochtverlies heeft impact op je prestatie, bij 6% moet je gaan oppassen voor je gezondheid. Er zijn zat mensen die niks meenemen, het kan allemaal wel, maar optimaal is het niet.
Naar dat laatste is onderzoek gedaan o.a. tijdens een vierdaagse van Nijmegen een aantal jaar geleden. De conclusie was dat de behoefte aan vocht (en dus het vochtverlies) zeer persoonlijk is en dat er in absolute hoeveelheid tussen individuen een enorme spreiding is.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben ik met je eens, maar de vraag is natuurlijk, wanneer begin je te drinken en hoeveel.
De geleerden zijn er zelfs nog niet over uit, de een zegt "drink als je dorst hebt", de andere zegt dat je perse zoveel per uur moet drinken
indredaad, Tim Noakes M.D. beweert bijv. dat als je drink zo gauw je dorst krijgt je voldoende vocht binnen krijg omdat dit "het natuurlijke seintje van je lichaam is"quote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Naar dat laatste is onderzoek gedaan o.a. tijdens een vierdaagse van Nijmegen een aantal jaar geleden. De conclusie was dat de behoefte aan vocht (en dus het vochtverlies) zeer persoonlijk is en dat er in absolute hoeveelheid tussen individuen een enorme spreiding is.
Ligt eraan van waar. Van die apres ski carnavalsmuziek van buiten Limburg krijg ik ook de rillingenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef YUR het volgende:
Brrr...ik krijg altijd hele nare rillingen van carnaval en de bijbehorende muziek...
en dan ook nog de mensen die een keer per jaar in je stamcafe komen en je verbaast aankijken omdat je "niet gezellig mee doe" met hossen.....opdonderen, ik zie je de rest van het jaar ook niet!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef YUR het volgende:
Brrr...ik krijg altijd hele nare rillingen van carnaval en de bijbehorende muziek...
Mij maakt het niet uit waarquote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ligt eraan van waar. Van die apres ski carnavalsmuziek van buiten Limburg krijg ik ook de rillingen
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef YUR het volgende:
The horrorquote:Op maandag 28 januari 2013 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Ik ook. En ik zit in het epicentrum
echt veilig zit je pas in een Protestants bolwerk aan de andere kant van de wereldquote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
The horrorik waan mezelf tamelijk veilig in het Arnhemse
En dan toch lekker eigenwijs doorgaanquote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef Jumparound het volgende:
als het onbegaanbaar lijkt kan je er van uitgaan dat het onbegaanbaar is...
http://www.endomondo.com/workouts/154895472/3690596
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef YUR het volgende:
[..]
En dan toch lekker eigenw-ijs doorgaan
ik was het point of no return voorbij...quote:
quote:
Kijk wel uit dan, dat je het niet erger maakt. Ff rustig opwarmenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:01 schreef Brighteyes het volgende:
Rugpijn...![]()
Hopelijk trekt het strakjes nog weer weg want ik moet en ik zal toch verdorie gaan lopen straks...
idem!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef YUR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |