Dat is nogal moeilijk te zeggen eigenlijk...quote:Op maandag 28 januari 2013 08:36 schreef Brighteyes het volgende:
Stel nou dat ik mijn snelheid omhoog wil gooien, kom ik er dan als ik (een beetje a la het trainingsschema voor de 10 van Renate) mijn half uurtje indeel in 3 x 10 minuten met aan het eind van die 10 dan 1 minuutje versnellen?
Tx! In het eerste verhaal herken ik dingen van de training van Renate, het 'sprinten' aan het eind v e training etc.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is nogal moeilijk te zeggen eigenlijk...
Maar:
http://www.dehardloopkrant.com/fysiek.php?page=108
en
http://www.hardloopschema(...)oor-intervaltraining
Zie bij jou ook steeds meer langere afstanden voorbij komenquote:Op maandag 28 januari 2013 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
Sprinten aan het eind van de training is fijn!Doe ik zelf ook regelmatig, gewoon even 3 keer op een refrein van een liedje ofzo.
Geen spierpijn na gisterenKan zó de verbetering zien in wat m'n lichaam aankan! Fijn is dat!
Hoe leuk ik de winter ook vind, op kou vanaf 9 februari zit ik niet echt te wachten. Liever pas een paar dagen na de carnaval, aangezien die zich hier in Limburg toch vooral buiten afspeelt. Stil staan, foute Limburgse hoempa aanhoren, slecht getapte pils uit plastic bekers drinken, maar vooral veel "sjaele zeiver verkaupe" doe ik liever met temperaturen ruim boven het vriespunt...quote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef Jumparound het volgende:
Ik las ergens vanaf 9 februari weer kou!
*bij is*
tel 1 been voor 30 seconden. Dan het resultaat x 4 (tenminste, als je oo zoek bent naar je stapfrequentiequote:Op maandag 28 januari 2013 08:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik vind 180 stappen lastig tellen, maar bij benadering klopt het bij mij wel dacht ik.
laat ik nou mezelf ff niet in de vernieling helpenquote:Find attached your bib number for the Mitja Marató of Barcelona 2013.
Sjoerd, best regards,
Mitja Marató de Barcelona
Nice!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef Jumparound het volgende:
vanavond maar ff een avond niet lopen. Ik ga wel wandelen
dit is de reden
[..]
laat ik nou mezelf ff niet in de vernieling helpen
Ik heb nu helemaal geen schema op 't moment, althans, ik bouw nog wel langzaam wat op, maar heb oa door huizenstress en onzekerheden qua beschikbare tijd in de komende maand dus besloten om 'los' te lopenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:02 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zie bij jou ook steeds meer langere afstanden voorbij komen
Zit je nu helemaal volgens je HM schema, of had je nieuwe huis nog wat vertraging opgeleverd?
Goeie tip!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tel 1 been voor 30 seconden. Dan het resultaat x 4 (tenminste, als je oo zoek bent naar je stapfrequentie, geen zin om terug te lezen)
Staat in de OP, beste MODquote:Op maandag 28 januari 2013 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet meer wie de Endomondo-admin is van de groep, maar ik heb net een verzoek gedaan of ik er weer bij mag. Ik ben J.O.
(Ik loop vnml met Runkeeper, maar eens in de zoveel tijd exporteer ik mijn loopjes naar Endomondo.)
Geeft nix, het is maandagochtendquote:Op maandag 28 januari 2013 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja zeg... dat is te simpel hoor!
quote:Op maandag 28 januari 2013 08:14 schreef Arquero het volgende:
En wat anders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er gisteren nog geweest op zoek naar wat BtB betekent, in de lijst met wie loopt waar, maar dat stond er dan weer niet bij.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Zie je nou wel dat niemand die OP leest.
#olieopvuur
Nadeel is dan wel dat je geen vaste trainingsdagen hebt. Sommige dagen zijn voor mij wat minder praktisch. Ik ben niet gemaakt voor 's ochtends en 's avonds zit soms vol.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien gewoon altijd 2 dagen rust nemen tussen de lessen. Dan loop je niet precies 2x per week maar verminder je wel de kans aanzienlijk dat je overbelast. Ik doe dat momenteel met Renate 5-10. Bevalt goed moet ik zeggen
Waarmee zit 's avonds vol?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nadeel is dan wel dat je geen vaste trainingsdagen hebt. Sommige dagen zijn voor mij wat minder praktisch. Ik ben niet gemaakt voor 's ochtends en 's avonds zit soms vol.
Tja, dan zou ik gewoon kijken welke dagen je wel kunt lopen en dan gaan. En dan gewoon de lessen aanhouden verder. Ideaal is het niet om in de opbouw meer dan 2 dagen rust te nemen is mijn eigen ervaring maar het kan best.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nadeel is dan wel dat je geen vaste trainingsdagen hebt. Sommige dagen zijn voor mij wat minder praktisch. Ik ben niet gemaakt voor 's ochtends en 's avonds zit soms vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |