Bridge to Bridge, hardloopwedstrijd in Arnhemquote:
Zie nergens een flinke explosie hoor! Het is echt weer een mooie lage hartslag!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mijn best gedaan om de hartslag niet te laten exploderen...
http://www.endomondo.com/workouts/154625107/2924303
bridge to bridge?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bridge to Bridge, hardloopwedstrijd in Arnhem
quote:
quote:
Klopt, maar was in mn kop wel zwaar om niet op de snelheid te focussen, al lukte het me niet om deze loop onder zone 3 te doen. De heuvels had ik wel rekening mee gehouden, maar die ijzige wind verbaasde me na het keerpunt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef kwoth het volgende:
[..]
Zie nergens een flinke explosie hoor! Het is echt weer een mooie lage hartslag!
En heuvels in België zijn vaak wel pittig!
Wat voor verschillen merk je?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef kwoth het volgende:
Zeker als je heuvelafwaarts gaat natuurlijk!
Merk jij dat je looptechniek anders wordt als je langzamer loopt?
Ik vind het echt moeilijk om hetzelfde te lopen bij verschillende snelheden. Bij 06:00 min/km loop ik helaas wel anders dan bij 05:30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt wel weer, maar het is werkelijk de allereerste week sinds dat ik ben begonnen met lopen dat ik niet hardloop....![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef Quoi het volgende:
Jeeeeeee, al het werk van mijn oude werkgever is nu klaar. Resultaat: 4 dagen helemaal vrij!![]()
Mooie dagen waarin ik kilometers wilde gaan maken. Jammer genoeg gaat dat met die longen van nu niet werken
Heb je zin om me morgen wakker te bellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt wel weer, maar het is werkelijk de allereerste week sinds dat ik ben begonnen met lopen dat ik niet hardloop....
F means you're fucked
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb je zin om me morgen wakker te bellen?
Dat durf ik nietquote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb je zin om me morgen wakker te bellen?
Merk vooral verschil in de landing en afwikkeling. Heb het idee dat de landing op lagere snelheid sneller richting hak gaat i.p.v. middenvoets.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat voor verschillen merk je?
Ik ben er zelf steeds actiever mee bezig om mijn techniek bij lage snelheid gelijk te houden aan mijn techniek bij minder lage snelheid
Probeer eens met opzet om je pasfrequentie op lage snelheid hoog te houden. In ieder geval hoger dan je gewend bent. Dat zorgt automatisch voor kleinere pasje en middenvoet/voorvoetlandingquote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef kwoth het volgende:
[..]
Merk vooral verschil in de landing en afwikkeling. Heb het idee dat de landing op lagere snelheid sneller richting hak gaat i.p.v. middenvoets.
Een hogere snelheid zorgt volgens mij sowieso voor een middenvoets landing maar zou dit ook wel op lagere snelheid willen volhouden.
En, hoe pak jij het aan?
Bron?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef Jumparound het volgende:
Ik las ergens vanaf 9 februari weer kou!
*bij is*
Zal dat eens proberen overmorgen! Thanks!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Probeer eens met opzet om je pasfrequentie op lage snelheid hoog te houden. In ieder geval hoger dan je gewend bent. Dat zorgt automatisch voor kleinere pasje en middenvoet/voorvoetlanding
uit "de atmosfeer staat op ontploffen"quote:
ja maar dat weer hey... Daar wordt ik nou echt gewoon chagrijnig van. En dan nog chagerijniger van die mensen die dan klagen over een laagje sneeuw! Het is WINTER GODVERDOMME, tief dan op naar de zonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |