Bridge to Bridge, hardloopwedstrijd in Arnhemquote:
Zie nergens een flinke explosie hoor! Het is echt weer een mooie lage hartslag!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mijn best gedaan om de hartslag niet te laten exploderen...
http://www.endomondo.com/workouts/154625107/2924303
bridge to bridge?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bridge to Bridge, hardloopwedstrijd in Arnhem
quote:
quote:
Klopt, maar was in mn kop wel zwaar om niet op de snelheid te focussen, al lukte het me niet om deze loop onder zone 3 te doen. De heuvels had ik wel rekening mee gehouden, maar die ijzige wind verbaasde me na het keerpunt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef kwoth het volgende:
[..]
Zie nergens een flinke explosie hoor! Het is echt weer een mooie lage hartslag!
En heuvels in België zijn vaak wel pittig!
Wat voor verschillen merk je?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef kwoth het volgende:
Zeker als je heuvelafwaarts gaat natuurlijk!
Merk jij dat je looptechniek anders wordt als je langzamer loopt?
Ik vind het echt moeilijk om hetzelfde te lopen bij verschillende snelheden. Bij 06:00 min/km loop ik helaas wel anders dan bij 05:30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt wel weer, maar het is werkelijk de allereerste week sinds dat ik ben begonnen met lopen dat ik niet hardloop....![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef Quoi het volgende:
Jeeeeeee, al het werk van mijn oude werkgever is nu klaar. Resultaat: 4 dagen helemaal vrij!![]()
Mooie dagen waarin ik kilometers wilde gaan maken. Jammer genoeg gaat dat met die longen van nu niet werken
Heb je zin om me morgen wakker te bellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt wel weer, maar het is werkelijk de allereerste week sinds dat ik ben begonnen met lopen dat ik niet hardloop....
F means you're fucked
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb je zin om me morgen wakker te bellen?
Dat durf ik nietquote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb je zin om me morgen wakker te bellen?
Merk vooral verschil in de landing en afwikkeling. Heb het idee dat de landing op lagere snelheid sneller richting hak gaat i.p.v. middenvoets.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat voor verschillen merk je?
Ik ben er zelf steeds actiever mee bezig om mijn techniek bij lage snelheid gelijk te houden aan mijn techniek bij minder lage snelheid
Probeer eens met opzet om je pasfrequentie op lage snelheid hoog te houden. In ieder geval hoger dan je gewend bent. Dat zorgt automatisch voor kleinere pasje en middenvoet/voorvoetlandingquote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef kwoth het volgende:
[..]
Merk vooral verschil in de landing en afwikkeling. Heb het idee dat de landing op lagere snelheid sneller richting hak gaat i.p.v. middenvoets.
Een hogere snelheid zorgt volgens mij sowieso voor een middenvoets landing maar zou dit ook wel op lagere snelheid willen volhouden.
En, hoe pak jij het aan?
Bron?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef Jumparound het volgende:
Ik las ergens vanaf 9 februari weer kou!
*bij is*
Zal dat eens proberen overmorgen! Thanks!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Probeer eens met opzet om je pasfrequentie op lage snelheid hoog te houden. In ieder geval hoger dan je gewend bent. Dat zorgt automatisch voor kleinere pasje en middenvoet/voorvoetlanding
uit "de atmosfeer staat op ontploffen"quote:
ja maar dat weer hey... Daar wordt ik nou echt gewoon chagrijnig van. En dan nog chagerijniger van die mensen die dan klagen over een laagje sneeuw! Het is WINTER GODVERDOMME, tief dan op naar de zonquote:
Nee!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef Jumparound het volgende:
Ik las ergens vanaf 9 februari weer kou!
*bij is*
dat is het betere werkquote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee!
Ik vertrek 12 feb v 10 dagen naar het zuiden v Africa. En het is in 1 v d 2 landen +/- 38 graden.![]()
vlieg je heen en weer? Of ga je stage lopen in Nigeria?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Uhuh, maar ik baal achteraf als een stekker dat ik vorige week niet in de gym ben gaan lopen en dat ben ik dus voor die 10 dagen wel echt van plan.
Lopen op een band?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Uhuh, maar ik baal achteraf als een stekker dat ik vorige week niet in de gym ben gaan lopen en dat ben ik dus voor die 10 dagen wel echt van plan.
Drie maanden vakantie nemen is niet voor iedereen weggelegd...quote:Op zondag 27 januari 2013 22:12 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja maar dat weer hey... Daar wordt ik nou echt gewoon chagrijnig van. En dan nog chagerijniger van die mensen die dan klagen over een laagje sneeuw! Het is WINTER GODVERDOMME, tief dan op naar de zon
ohja, klagen en zo
Pfoe...mijn hardloopplanning loopt maar tot en met 14 aprilquote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Drie maanden vakantie nemen is niet voor iedereen weggelegd...
* slacker_nl is klaar met hardloopplanning 2013-2015![]()
Geen rekening gehouden met blessures, gebroken benen, trombosebeentjes, longemboliën en andere ongein die een doorn in het oog zijn. Sunny day scenario's ftw!
OW! BE, lekker joh lopen in zulks weer. Mijn pro-tip: bikini aan, hardloopkleding erboven aan, stukje lopen, hardloopkleding uit en de zee induiken!
Ik heb een planning t/m Berlijn 2015 gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Pfoe...mijn hardloopplanning loopt maar tot en met 14 april
Nicequote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb een planning t/m Berlijn 2015 gemaakt.
2 HM's: Texel 2014, Egmond 2015
Een maraton: Berlijn 2015.
Dat zijn voor mij de wedstrijden voor de komende twee jaar. En BtB 2013 met Gup!
En alles ertussen opgevuld met trainings- en rustweken.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:06 schreef slacker_nl het volgende:
Je hebt teveel hardloopspul gekocht om te stoppen, ghehe.
Ik loop al een tijdje he, vind dat toch wel anders. Plus over twee jaar een marathon lopen is m.i. realistisch. Tis geen van 0 naar 42km in een jaar. Ik doe het in tweequote:Op maandag 28 januari 2013 00:07 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik vind het knap als je nu al kan bepalen wanneer je een marathon gaat lopen. Ik wil na de 8 KM van zondag weer richting de 10 KM in de trainingen, ofwel een uur hardlopen.
Pffff....daar hebben we het over een kleine twee jaar nog wel een keertje over. Zo ver vooruit plannen weiger ikquote:Op maandag 28 januari 2013 00:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik loop al een tijdje he, vind dat toch wel anders. Plus over twee jaar een marathon lopen is m.i. realistisch. Tis geen van 0 naar 42km in een jaar. Ik doe het in tweeAl had ik dit jaar graag de focus op de 10km/EM gelegd i.p.v. herstel. En daarna de HM's.
@YUR dan nodig ik je graag uit voor Berlijn 2015.
Voor mijn gevoel maak ik veel kleinere pasjes, zeker gister in de heuvels.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef kwoth het volgende:
Zeker als je heuvelafwaarts gaat natuurlijk!
Merk jij dat je looptechniek anders wordt als je langzamer loopt?
Ik vind het echt moeilijk om hetzelfde te lopen bij verschillende snelheden. Bij 06:00 min/km loop ik helaas wel anders dan bij 05:30.
Ah, dan is het goedquote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Probeer eens met opzet om je pasfrequentie op lage snelheid hoog te houden. In ieder geval hoger dan je gewend bent. Dat zorgt automatisch voor kleinere pasje en middenvoet/voorvoetlanding
Dat is wel het getal wat ik telkens terug zie komen ja. Ik vind het ook hoogquote:Op maandag 28 januari 2013 08:08 schreef Arquero het volgende:
Tijdens laatste training afgelopen week ben ik daar ook mee bezig gewees om pasfrequentie wat op te voeren. In het begin voelt het eigenlijk best maf om zo te lopen, maar je went er vrij snel aan.
Is 180 echt de ideale frequentie? Lijkt me zo hoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 08:14 schreef Arquero het volgende:
Het zal best wel uitgedacht zijn door iemand die er meer verstand van heeft
Vandaag maar eens ff bellen met fysio of ik er terecht kan. Eigenlijk hele vanaf vrijdag in de loop van de dag ook geen pijn meer gehad aan m'n knie.
Zou ik vanavond kort stukje kunnen proberen op heel rustig tempo, of beter toch maar rust houden?
Het lijkt me dat helemaal niet meer lopen ook niet goed is.
En wat anders:Ik zou het gewoon eens rustig aan proberen vanavond. Zo ontspannen mogelijk lopen, zonder vooraf bedachte afstand of snelheid maar puur op gevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Jup, daarom heb ik het ook niet gedaan. Maar vanuit Nederlands temperaturen komen en dan ineens in Singapore buiten gaan lopen in 30 graden is ook niet echt een pretje.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Lopen op een band?
Dat ben ik na 2 minuten al beu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |